Ärsyttää kun se Jani otti sen lehtipihvin ja Pepsin!
Kommentit (14)
Mut jos lehtipihvi ja pepsi ottikin Janin? Ei Jani sille minkään voinut. Joskus vaan käy noin.
Joo. Sai siis ottaa mitä vaan tajuatteks, mitä vaan?! Mutta lehtipihvi ja Pepsi :-(:-(:-(. Ei se koskaan lakkaa ahdistamasta.
Joo. Sai siis ottaa mitä vaan tajuatteks, mitä vaan?! Mutta lehtipihvi ja Pepsi :-(:-(:-(. Ei se koskaan lakkaa ahdistamasta.
Täälläkin yksi tietämätön pyytää, että, pliis, voisitteko kertoa mikä tää juttu on! Oon nähnyt näitä avauksia ennenkin ja on ärsyttävää kun en tiedä mihin tää vitsi viittaa!
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 18:21"]
Täälläkin yksi tietämätön pyytää, että, pliis, voisitteko kertoa mikä tää juttu on! Oon nähnyt näitä avauksia ennenkin ja on ärsyttävää kun en tiedä mihin tää vitsi viittaa!
[/quote]
Jos et osaa tuota vertaa tiedonhakua, et ansaitse tietää.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 18:21"]
[/quote]
Jos et osaa tuota vertaa tiedonhakua, et ansaitse tietää.
[/quote]
Niinpä. Eikä todellakaan ole mikään vitsi, vaan vakava asia!
Kakkonen palaa vielä. Kyllä mua ehkä sittenkin vielä vaan ihmetyttää. Sitä luulee tuntevansa psykologiaa, on ihmistuntemusta ja elämänkokemusta - ja silti ei vaan aina pysty tajuamaan miten ihminen toimii.
Eli tääkään haava ei ollut parantunut, unohtunut vain, ja nyt taas kirvelee.
Antakaa asian jo olla! Ei tällainen menneessä vellominen auta KETÄÄN ja asianosaisia tietysti kaikista vähiten. Pepsi oli Pepsiä eikä se siitä muuksi muutu!
Aaaaaaa! Olin jo ehtinyt unohtaa tämän. Taas rupesi ahdistamaan. Kun se ois voinut valita mitä vaan... Ois voinut...
Aina vaan? Mua lakkas ärsyttämästä muutama vuosi sitten. Yhtenä päivänä vaan tajusin, että enää ei tunnu missään.