Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on pakkomielle exästä. Lähettelen hänelle tyhmiä viestejä

Vierailija
18.01.2014 |

vaikka hän ei halua olla missään tekemisissä. Ajattelen häntä ihan jatkuvasti. Miten pääsen tästä eroon? Olen jo häpäissyt itseni monta kertaa hänelle idioottimaisuudellani. Meillä oli vain lyhyt suhde, mutta silti tunnen näin. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista numero.

Vierailija
2/7 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin koska teillä just oli lyht suhde, hänestä on jäänyt sulle joku ihme kuva päähän, mikä on nyt alkanut elää omaa elämäänsä. Eli idealisoit häntä, ja yrität saada selville miksi suhde päättyi jne..

Suosittelen: unohda että olet lähetellyt viestejä, älä ainakaan kiduta itseäsi ajatuksella, et merkitse hänelle yhtään mitään eli ei jaksa muistella idioottimaisuuksiasi pitään. Hyväksy että et koskaan tule saamaan niitä vastauksia (tai mitään) mitä haluat, ja ALA TAPAILLA MUITA MIEHIÄ!! 

Heti. Nyt. Välittömästi. Mene nettitreffipalstoille ja yritä sopia jo tälle illalle tärskyyt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä liioittelet omaa toimintaasi?

Vierailija
4/7 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/7 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa, että joku tunnustaa oman pöpipäisyytensä noin avoimesti, yleensä tällaisista vaietaan. Kaikkea hyvää sinulle.:)

Vierailija
6/7 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 17:27"]

vaikka hän ei halua olla missään tekemisissä. Ajattelen häntä ihan jatkuvasti. Miten pääsen tästä eroon? Olen jo häpäissyt itseni monta kertaa hänelle idioottimaisuudellani. Meillä oli vain lyhyt suhde, mutta silti tunnen näin. 

[/quote]

Hän taisi jättää sinut? Oliko syynä liika innokkuutesi tai takertuvaisuutesi?

Alapa tapailla muita miehiä, poista exäsi numero ja kieltäydy ajattelemasta häntä. Toi viimeinen on helpommin sanottu kuin tehty, mutta kun tietoisesti kiellät itseäsi, kun hän tulee mieleesi, alat pikkuhiljaa saada hänet ainakin vähemmälle huomiolle ajatuksissasi. 

Tsemppiä!

Vierailija
7/7 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kivoista vastauksista! Olen ollut vieläkin kahjompi, mutta kaikkea en kehtaa täälläkään tunnustaa. Kumpikaan ei tavallaan jättänyt vaan suhde päättyi massiiviseen riitaan. Ja nyt minä olen pöpipää. Minä!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan