Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku viitsii seurata Uusi päivä sarjaa?

Vierailija
18.01.2014 |

Juonikuviot ovat tylsiä ja täysin mitättömistä asioista väännetään kauheaa draamaa. Vaikka Salkkarit on ihan yhtä huonosti tehty, siinä sentään käsitellään oikeita ja rankkojakin asioita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 17:05"]

Juonikuviot ovat tylsiä ja täysin mitättömistä asioista väännetään kauheaa draamaa. Vaikka Salkkarit on ihan yhtä huonosti tehty, siinä sentään käsitellään oikeita ja rankkojakin asioita.

[/quote]

Olen seurannut juuri siksi että sarja on realistinen. Salkkareissa taas tapahtuu niin paljon kaikkea , ettei olisi mitenkään mahdollista oikeesti että yhden talon asukkaille kävisi mitä omituisimpia juttuja. Liian fikstiivistä touhua. Niin ja siks toiseks UP:ssä on sikäli tuttuja näyttelijöitä, että niitä bongaa kaupassa ja kadulla usein.

Vierailija
2/3 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse olet seurannut sitä niin paljon, että tiedät, että juonikuviot ovat tylsiä jne.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 17:05"]

[/quote]

Olen seurannut juuri siksi että sarja on realistinen. Salkkareissa taas tapahtuu niin paljon kaikkea , ettei olisi mitenkään mahdollista oikeesti että yhden talon asukkaille kävisi mitä omituisimpia juttuja. Liian fikstiivistä touhua. Niin ja siks toiseks UP:ssä on sikäli tuttuja näyttelijöitä, että niitä bongaa kaupassa ja kadulla usein.

[/quote]Uusi päivä ei ole realistinen. Ei ole realistista, että ihmisillä on aina kivaa ja kaikki saa joka kerta onnellisen lopun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi