Mitä mieltä äidistä
joka ei vietä aikaa 2-v lapsen kanssa. Ei ulkoile, ei leiki.. istuttaa katsomaan piirrettyjä ja laittaa ruokapöytään yksin syömään lounaat jne. Eli toisin sanoen ei ole läsnä.
Kommentit (6)
hoidan lasta himassa ja vaimo käy töissä, toi on sitä laatu aikaa mitä täällä tarjoilaan lapselle viikonloput.. mä haluaisin välillä nostaa jalat pöydälle ja vaikka lueskella rauhassa, mut ei tollasta jaksa kattoa..AP
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 16:50"]
hoidan lasta himassa ja vaimo käy töissä, toi on sitä laatu aikaa mitä täällä tarjoilaan lapselle viikonloput.. mä haluaisin välillä nostaa jalat pöydälle ja vaikka lueskella rauhassa, mut ei tollasta jaksa kattoa..AP
[/quote]
Kuulostaa ihan samalta kuin tuhansien kotiäitien ongelma, mies tulee kotiin ja vaatii sen oman ajan itselleen. Sääli.
Mä jotenkin olen aina ollut siinä uskossa että lasten kanssa ollaan, vietetään aikaa ja tehdään asioita, jos niitä kerran on hankittu.. olisi kai se jokus kiva viikonloppunakin mennä perheenä vaikka leikkipuistoon tai metsään kävelylle.
Pitää vaihtaa vaimo lapsirakkaampaan versioon jolla on jokin käsitys normaalista perhe-elämästä.. Teillä naisilla se käy helpommin kun saatte pitää lapset pääsääntöisesti aina..
Miksi epäilet, ettei sinusta muka voisi tulla lähivanhempi?
ei tämä mikään provo ollut.. näitäkin on, kuten mun vaimo. Kertokaas nyt mitä tästä tulee mieleen. AP