Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vältyn mahataudilta?

Vierailija
18.01.2014 |

Perheen jäsen nyt sairastaa enkä halua saada tartuntaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/7 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen säästynyt varmaan osittain hyvän vastustuskyvyn, mutta myös jatkuvan käsienpesun avulla. Ja mitään sellaista en ole syönyt vatsataudin aikana, joka joutuu käsien kanssa kosketukseen ilman kovaa kuumentamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku taika on siinä, että nielee 10 kokonaista valkopippuria (vaikka veden kanssa, niinkuin lääkkeet). En tiedä mekanismia, mutta mulla toiminut aina. Pitää vaan ottaa jo ennen, ennenkuin oireet tulevat.

Vierailija
4/7 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 13:46"]Joku taika on siinä, että nielee 10 kokonaista valkopippuria (vaikka veden kanssa, niinkuin lääkkeet). En tiedä mekanismia, mutta mulla toiminut aina. Pitää vaan ottaa jo ennen, ennenkuin oireet tulevat.

[/quote]

Oikeasti?

Vierailija
5/7 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös toiminut tuo valkopippuri vinkki. Ne vaan pitää ottaa ennen oireita. Jos jo etoo ja mahaa vääntää, on jo liian myöhäistä.

Vierailija
6/7 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta keinoa ole kuin välttää kontaktia sairastuneeseen, hyvä käsihygienia ja maitohappobakteerit/precosan-kapselit.

Lopusta päättää sinun vastustuskykysi ja mahahapot...jos on paljon voimakasta mahahappoa luonnostaan niin se tuhoaa osan pöpöistä ja jos taas on laimeat vatsahapot niin pöpöt pääsee helpommin suolistoon.

Vierailija
7/7 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisko se pippuri jotenkin suotuisasti happoihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme