Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paniikkihäiriöisten äitien ryhmiä facebookissa

Vierailija
18.01.2014 |

onko yhtään ryhmää jossa ei ole vajaata porukkaa jotka kuvittelevat vain sairastavansa ja nakkelevat masennuksissaan seinälle kaiken aikaa kuinka haluavat tappaa itsensä ja muuta paskaa.

Siis aitoa oikeaa keskutelua paniikkihäiriöstä ja selviytymisestä ilman itsesääliä ja ihmisistä joilla on oikeasti diagnoosi ja hoito päällä. Mistä hitosta löytäisi sellaisen paikan jossa voi keskustella asiallisten aikuisten ihmisten ei keskenkasvuisten kanssa :/

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin haukut käy katsomassa facebookin paniikkihäiriö ryhmät ja niiden keskustelujen taso.

*voi kun ahdistaa ja masentaa mitä teen en jaksa enää

- hakeudu lääkäriin tai hoitoon

* en halua en mene missään nimessä hoitoon en usko mihinkään hoitoon vaan ryven mieluummin itsesäälissä kotona yksin ja kirjoitan tänne itsemurha viestejä

- sitä suuremmalla syyllä sinun täytyy hakea apua en voi auttaa sinua tässä ellet itse auta itseäsi

* en! apua nyt en saa happea!!!!!!!!!!!!! sydän hakkaa !!!!!!! apua kuolen!!!

- et sinä kuole nyt vain hengitysharjoituksia ja ota lääke jos sinulla on

*en uskalla ottaa lääkettä ja hengitysharjoitukset eivät auta vaikken koskaan ole niitä kokeillutkaan en vaan usko että auttaa koska olen niin erityinen ihminen ettei minuun tehoa sama kuin muihin olen niin raukka ja yksinäinen mies pettää ja vuoden selitys paskasta miehestä kun se lyö pettää ja hakkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla