Pitkä ja tumma laatikkoleukakirurgi
Voih... kun sellaisen saisi. Mihinkään niihin ”tasoihin” en usko, mutta tuollainen olisi kyllä unelmien mies
Kommentit (64)
Pekka, alkoholinkäyttö nyt kuriin!
Vierailija kirjoitti:
Laatikkoleuat on aika outo erikoistumisalue kirurgille.
Suippoleukaisten miesten viisaudenhampaiden poistaminen työläämpää, kun niiden suut ovat ahtaampaa?
Miesmaustasi päätellen olet itsekin mies. Aika tarkkaan olet kohderyhmäsi rajannut, mutta eipä yrittänyttä tietty laiteta. Kai teillä vähemmistöillä on jotkin omat tinderinne?
Pöh, mulle liiterileukainen juristi.
Taasko minä jään ilman naista t. keskivertoleukainen astronautti-kalsarimalli-sijoituspankkiiri
Mulla oli vaalea ja lyhyt leukakirurgi.
Vierailija kirjoitti:
Taasko minä jään ilman naista t. keskivertoleukainen astronautti-kalsarimalli-sijoituspankkiiri
Opettelemalla peilin edessä tappajan katsetta ja torimyyjänä supliikkia, saat kyllä nostettua tasoasi.
AP naisenahan sinä juurikin saat ihan kenet haluat, vähintään kerraksi, edes nopeasti pimeässä takaapäin jos ei muuten. Täällä me pilttimiehet vain sydän murtuneina katsomme sinun ja ystävättäriesi hauskanpito gull-i-karu-sellissa. :’(
Laatikkokirurgit on parhaita avaamaan amazonin paketteja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli vaalea ja lyhyt leukakirurgi.
Se olennainen tieto jäi mainitsematta, että oliko se suippo- vai laatikkoleukakirurgi.
Sarasvuokin taisi käydä laatikkoleukakirurgin pakeilla.
Vierailija kirjoitti:
Leuka putos.
Ketju nous.
Vierailija kirjoitti:
Laatikkokirurgit on parhaita avaamaan amazonin paketteja.
Myös zalandon paketit kuulemma aukeavat alta aikayksikön.
Lomautettu finskin kapteeni joka nyt toimii kirurgina?
Laatikkoleukalentäjähän se on, tosin kirurgikin kävisi.
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Vierailija kirjoitti:
AP naisenahan sinä juurikin saat ihan kenet haluat, vähintään kerraksi, edes nopeasti pimeässä takaapäin jos ei muuten. Täällä me pilttimiehet vain sydän murtuneina katsomme sinun ja ystävättäriesi hauskanpito gull-i-karu-sellissa. :’(
Ei ap ole nainen.
Suippoleukaisia hopeakettuja vilisee hoodeissa.
Laatikkoleuat on aika outo erikoistumisalue kirurgille.