Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunnioittakaa sotaveteranneja!

Vierailija
17.01.2014 |

He ovat meille vapaan suomen taistelleet. nuo sotaveterannit suuremmoiset. heille kunnioitus osoittakaa ja suomen siniristi lippua kunnioittajaa ja katsokaa! sotaveterannit kunniaan! menkää armeijaan ja seuratkaa esiisienne jalan jälkiä! suomen lippu salkoon nostakaa ja huutakaa kunniaa veteranneille!

Isänmaan puolesta, mies 27v.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän poikaa muualle trollaamaan

Vierailija
2/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lejona ripus kaulan ja neerkeliä turpin nin sotaraani tietää et ei vuotanu vertnasa turhaa. Ja reikan kikoloo kans turpin ku vei rahat. Ja kukenheimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut aikamiespojalla peräkamarissa tuhdit Tallinnan-tuliaiset. Voi olla nyt lauantaina äitimuori hyvin vihainen, kun tämä isänmaan toivo aamupalalle kömpii.

Vierailija
4/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips. Olen 34-vuotias perheen iskä.

Kävin armeijanni 1998. Meidän perheessä kunnioitettiin veteranneja niin syvästi että lippalakki otettiin pois päästä eteisessä Marskin taulun edessä ja tehtiin kunniaa sen puolesta, minkä saattoivat aikahan.

Kunnioitan vieläkin näitä verisiä tekoja ja kunniootus ei ole kadonnut vaikka euro tuli. Meidän perheessä ja suvussa ajatellaan raha aina markkana.

Terveisin  Markka ei kuole.

Vierailija
5/26 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mees nukkumaan, sanoo sotaveteraanin tytär.

Vierailija
6/26 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 23:41"]

mees nukkumaan, sanoo sotaveteraanin tytär.

[/quote]

Ja missä kunnioutus? Haloo! Mene itse nukkumaan nainen!

Vierailija
7/26 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet joko juovuksissa tai sitten sinulla on lukihäiriö. Epäilen ensimmäistä...

Vierailija
8/26 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon juonu,entä sitten! Mutta eikö asiani ole tärkeä ja kai tuosta tekstistä nyt sentää selvänsaa!

Mies 27v, isänmaaanpuolesta!

Vierailija
9/26 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aina ihmetellyt näitä oman sukupuolensa syrjijöitä. Tarkoitan siis miehiä, joiden mielestä miesten on nimenomaan sukupuolensa perusteella puolustettava aseellisesti maataan ja tarvittaessa kuoltava sen puolesta. Toki on kunnioitettavaa, että veteraanit taistelivat itsemääräämispuolemme puolesta 40-luvulla. Osoitan toki heitä kohtaan mitä suurimman hatunnoston ja kunnioituksen. Mutta voidaanko edelleenkin 2010-luvulla oikeutettaa mm. seksististä asevelvollisuuslakiamme? Aseistakieltäytyjämiehiä tuomitaan vankeuteen, kun samaanaikaan naiset voivat valita mm. haluavatko kyseisen 6-12 kk. viettää vaikkapa opiskellen, kaljaa sohvalla soskun piikkiin juoden tai vapaaehtoiseen maanpuolustukseen osallistuen. Eikö lain pitäisi olla - myös maanpuolustuken suhteen - kaikille sama, elämmehän sentään "tasa-arvoisessa yhteiskunnassa"?

T. 24-vuotias RUK:n käynyt homomies

Vierailija
10/26 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko heitä enää?

Vierailija
11/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei samaan hengenvetoon kunnioiteta lottiakin???

Vierailija
12/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 23:56"]

onko heitä enää?

[/quote]

Haloooo!! Sotaveretääänejä on vielä satojatuhansia! Osallistu keräyksiin ja lue netistä. minä oon antanu aina keräyksiin rahaa. Ei oo paljoo sult pois jos pari euroo pudotat keräyslippaaseen. armeijaan siitä eläkä vikise

mies, isänmaan ja veyerannien puolesta!!!

Vierailija
13/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kunnioitetaan lottiakin!! jab miehet käy armeijan neitimiehet ja naiset nyplää kotona pitsilakanaa samaan ailaan tosikovat miehet kunnioittaa sotaveteranneja!!

Isänmaaa!!!!!!*

mies sotaveteraani

Vierailija
14/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kunniotan myös niitä kotirintamalla töitä tehneitä, jotka piti maata pystyssä, hoiti maatilat, meni mottimetsään ja turvesuolle, tehtaisiin yms. Tätini joutui 16 v lopettamaan loukkaantuneen härän kirveellä, kun talvisotaan lähteneet miehet vei kaikki aseet mukanaan. Naapuri pyysi, kun itse ei loppuraskaudessa uskaltanut.

Vierailija
15/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin tänään pään kaljux isänmaan ja soraveretannien kunniask! kuinka moni pystyy tekeemään saman! ota haaste vastaan ja kunnioita sotiemme sankareita! isänmaan puolesta! ei ikinä vastaan! Elä vikise vaan ala kunnioittaa jan ota sankarin haaste vastaan! metsäkuvioiset housut jalkaan ja pilotti päälle. olet rajunpi kuin koskaan ja naiset kunnioittaa ja miehet ja sotaveterannit ottavat kunniaa ja ihailua! isänmaa!

Vierailija
16/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 00:10"]

Ajoin tänään pään kaljux isänmaan ja soraveretannien kunniask! kuinka moni pystyy tekeemään saman! ota haaste vastaan ja kunnioita sotiemme sankareita! isänmaan puolesta! ei ikinä vastaan! Elä vikise vaan ala kunnioittaa jan ota sankarin haaste vastaan! metsäkuvioiset housut jalkaan ja pilotti päälle. olet rajunpi kuin koskaan ja naiset kunnioittaa ja miehet ja sotaveterannit ottavat kunniaa ja ihailua! isänmaa!

[/quote]

Vaikka oletkin trolli niin noin toimimalla näytät tyypilliseltä venäläiseltä   :D 

Vierailija
17/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa rahaa sotasairaalan perustamiseen käykää armeeja lukekas netistä tieto sotiemme ssnkareista ottakaa asento ja kunnioittakaa! kynnioittakaa,!! isänmaa!!!

Vierailija
18/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo rolli. Tiki Rtolli turpas ja kunnioita sotaveteranneja ja suomimaata saakelin hapananaama!

Vierailija
19/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuki. Oon juonu muutaman paukun isiemme puolesta niin eo silmät enää näe virheita niin helpolls muyta sanoma on tärkein!!

Vierailija
20/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänmaaaaa isiemmw sankarimaa! Viikienkien perintömaa ja kalevavan sursankarimaa! Isiemme perintö ka isän spermasta tullut ja kasvanut isänmaan kunnioittaja mies joka ei koskaan sanp ei. Äitin siemenwn syöny ja siniristilippuun luotan. Isänmaa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi