Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako miehesi koskaan vauvalle vaatteita, leluja tms.?

Vierailija
23.07.2006 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin sellaisia mistä katsoo hyötyvänsä itsekin, esim. pikkuautot :D

Vierailija
2/16 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei koskaan osta lapsillemme mitään:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leluja ei ole ostanut.

Vierailija
4/16 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään kävimme yhdessä lelukaupassa ja mies oli ihan innoissaan kun sai tutkia tavaroita=)

Vierailija
5/16 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" voi kuule *ivallinen hymy* sillä ei oo YHTÄÄN MITÄÄN MERKITYSTÄ onko ne kengät yhdenlaiset vai toisenlaiset" .

on ylpeä siitä että on hyvä isä. ja toki hän onkin luontevasti lapsen kanssa, mainio leikittäjä ja loputtoman kärsivällinen. mun mielestä hyvään vanhemmuuteen kuuluu kuitenkin myös lapsen aineellisesta hyvinvoinnista huolehtiminen, vaikkapa nyt oikeankokoisten ja säähän sopivien kenkien hankinta.

joskus mulla menee hermo miehen ivailuihin. ikäänkuin mä olisin joku intohimoinen shoppailija ja lapsen vaatettaminen mulle joku nukkeleikkiin verrattava harraste. kunnolla ärähdettyäni mies muistaa hetken aikaa olla aukomatta päätään.

Vierailija
6/16 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommalle lapselle 2,8 vuotta, ostaa kyllä joskus leluja yksin, ei kuitenkaan vaatteita. Vauvalle ei osta mitään yksin. Monta kertaa kuitenkin olemme yhdessä kaupassa, ja saattaa tulla ehdottamaan, että oisko joku vaate/lelu kiva tytölle/vauvalle.

Ja yhteisissä rahoissa ollaan, joten rahallisesti ei merkitystä, kumpi kassalla maksaa.

Vierailija
7/16 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikun piti sit hommata John Deere merkki-menopeli peräkärryllä koska iskällä on samanmerkkinen oikea =D

Ja mä oikeesti tarkotin jotain käytettyä plaston polkuvärkkiä.....

Vierailija
8/16 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä kyllä käy muutenkaan ostoksilla yksin

Vierailija
9/16 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leluja joskus itsekin.

Vierailija
10/16 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, jos kaupassa ollessamme nostan kärryihin jotain vaatetta ja mies maksaa kassalla niin onko mies silloin ostanut vaatteen? Siinä tapauksessa ostaa toisinaan myös vaatteita =)

Vierailija
11/16 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan lapsella on ku äiti niitä ostaa..... Siksi siis ei osta mitään:(

Vierailija
12/16 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman vaatteen on ostanut, kun olen sanonut, että nyt on kyllä sun vuoro maksaa. Arvaatkaa onko kivaa, kun miehen sisko on nyt raskaana ja kärkkymässä ilmaiseksi meidän vauvakamoja. Myös meillä on pikkukakkonen haaveissa, joten ei ole kivaa, että mies höövelinä lahjoittaa mun ostamat vauvakamat ja -vaatteet siskolleen. Miten te suhtautuisitte? Ei mun mies tässä kohtaa tajua, ettei ole itse niitä ostanut. Suuttuu vaan ja pitää mua pikkumaisena.

Vierailija
13/16 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen kuitenkin vaatteita, erityisesti jos sattuu olemaan Jenkeissä/Kanadassa ja huomaa GAPin - sieltä osaa nimittäin valita oikeat koot ja tietää että minäkin tykkään oikeastaan kaikesta mitä sieltä kantaa. Muutenkin kyllä ostaa mutta varovaisemmin, jotain hattuja ja T-paitoja jne. GAPista saattaa tuoda isompaakin - takkia jne.

Leluja tuo lentokentältä viimehetken ostoksina. Aasiasta on tuonut " roolivaatteita" jne.

Kotona arkisemmat ostokset teen useimmiten minä.

Vierailija
14/16 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä kiinnostaa vaatteet, muoti ja trendikkyys ja lasten lelut ja pelitkin. JOten meillä vauvat ja lapset saavat paljon myös miehen ostamia vaatteita, kenkiä, leluja jne.

En voisi kuvitellakaan olevani sellaisen miehen kanssa, joka jättää vaatehuollon ja lelut minun vastuulle. Kyllä miehenkin pitää osata olla isä ja huoltaja lapsilleen :)

Vierailija
15/16 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ostaisi? Yhtälailla, kuin minäkin.

Vierailija
16/16 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

muutaman vaatteen on ostanut, kun olen sanonut, että nyt on kyllä sun vuoro maksaa. Arvaatkaa onko kivaa, kun miehen sisko on nyt raskaana ja kärkkymässä ilmaiseksi meidän vauvakamoja. Myös meillä on pikkukakkonen haaveissa, joten ei ole kivaa, että mies höövelinä lahjoittaa mun ostamat vauvakamat ja -vaatteet siskolleen. Miten te suhtautuisitte? Ei mun mies tässä kohtaa tajua, ettei ole itse niitä ostanut. Suuttuu vaan ja pitää mua pikkumaisena.

Suuttuisin. Sanoisin miehelle, että nää tavarat on ostettu meidän perheen jälkikasvulle, ja ne voidaan laittaa kiertoon vasta sitten kun lapsiluku on täys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi