Ei kiitos!
Oli aivan hulvattoman hauska elokuva. Raskaasta aiheesta saatu aikaan yllättävän hauska tarina. Odotin paljon surullisempaa elokuvaa.
'
Kirjaa en ole lukenut, mutta kuulin, että elokuvan tapahtumat ja pienetkin yksityiskohdat on tarkasti kuvattu kirjan mukaan.
Onko muilla elokuvan tai kirjan lukeneilla millaiset fiilikset tarinasta?
VA
Kommentit (7)
Olen menossa katsomaan. Hyvä jos on katsottava. Minä en kylläkään koe aihetta erityisen raskaaksi.
Hienosti oli kuvattu se, kuinka naiselle vakavampaa pettämistä on henkinen yhteenkuuluvuuden tunne toisen naisen kanssa ja miehelle taas fyysinen pettäminen.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 23:30"]
Olen menossa katsomaan. Hyvä jos on katsottava. Minä en kylläkään koe aihetta erityisen raskaaksi.
[/quote]
Itse koin, että parisuhteen seksittömyys, toisen masennus ja pettäminen ovat raskaita aiheita. Mutta on vain oma mielipiteeni.
VA
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 23:32"]
[/quote]
Itse koin, että parisuhteen seksittömyys, toisen masennus ja pettäminen ovat raskaita aiheita. Mutta on vain oma mielipiteeni.
VA
[/quote]
En ole käsittänyt niin että juonessa on mukana masennus, käsitin kuvausten perusteella että ukko on vaan jörö, joka ei jaksa huomioida naisystäväänsä. Pettäminen toki on raskas aihe, mutta elokuvassa käsittääkseni on hieman huumorilla höystettynä nämä asiat esitetty.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 23:32"]
[/quote]
VA
[/quote]
En ole käsittänyt niin että juonessa on mukana masennus, käsitin kuvausten perusteella että ukko on vaan jörö, joka ei jaksa huomioida naisystäväänsä. Pettäminen toki on raskas aihe, mutta elokuvassa käsittääkseni on hieman huumorilla höystettynä nämä asiat esitetty.
[/quote]
juuri näin! Huumorilla on höystetty, siitä juuri pidinkin elokuvassa! Voin sanoa, etten ikinä naura ääneen elokuvateatterissa, mutta tänään hekotin kovaäänisesti :D
VA
Kirja oli parempi.