Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luojan kiitos olen nainen! Voin syyttää vain itseäni yllärilapsista

Vierailija
17.01.2014 |

Miehenä on kovin turvatonta olla tänä turvaseksin aikakaudella. Ei mitään takeita, ettei nainen salaa hankkiudu raskaaksi, vaikka kuinka itse huolehtisi ehkäisystä. Puhkottuja kortsuja, "unohdettuja" pillereitä, varmoja päiviä jne. Ja eräs tuttavani raskautui näiden yhdistelmällä, melkoista tuuria vai mitä...?

Miehet on oikeasti suurin osa niin tumpeloita, etteivät tajua varmojen päivien olevan epävarmoja, naisten katalia ja pillerien ehkäisevän vain syötynä. Uskokaa pois, tunnen monta miestä ja ne on aika pihalla loppupeleissä näistä jutuista...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partnerin valinta on jopa tärkeämpi kuin satavarma ehkäisy. Jos ottaa kumppanikseen epäluotettavan ihmisen, ei ikinä voi olla varma siitä mitä seuraavaksi tulee: lapsia vai ruumiita.

Vierailija
2/2 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 13:23"]

Miehenä on kovin turvatonta olla tänä turvaseksin aikakaudella. Ei mitään takeita, ettei nainen salaa hankkiudu raskaaksi, vaikka kuinka itse huolehtisi ehkäisystä. Puhkottuja kortsuja, "unohdettuja" pillereitä, varmoja päiviä jne. Ja eräs tuttavani raskautui näiden yhdistelmällä, melkoista tuuria vai mitä...?

Miehet on oikeasti suurin osa niin tumpeloita, etteivät tajua varmojen päivien olevan epävarmoja, naisten katalia ja pillerien ehkäisevän vain syötynä. Uskokaa pois, tunnen monta miestä ja ne on aika pihalla loppupeleissä näistä jutuista...

[/quote]

Miten niin turvatonta? Jos ostaa itse omat kortsunsa ja sitten käyttääkin niitä. Totuus vaan on että suurinosa miehistä ei halua kumia käyttää! Sitten itketään byyyh... ja voi pidättäytyä seksistä jos se seuraus oikein kovasti pelottaa eikä voi kumppaniin luottaa... tai vasektomia...whatever ihan oma on vastuunsa koska ei kukaan naista raskaaksi panematta saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi