Asiakaspalvelijat; oudoin/tyhmin saamanne reklamaatio?
Itse olen saanut valituksen esimerkiksi termospullosta, jonka "pinnoite" irtoilee sisältä ja tulee kahvin mukana ulos. Todellisuudessa kyse oli vain huonosta pesusta, jonka takia kahvi oli pinttynyt kelmuksi sisäpintaan ja irtoili liotessaan tuoreessa kahvissa.
Toinen oli mikron palautus; siinä oli sellainen "vika", että alusta pyöri joka käynnistyksellä eri suuntaan. Asiakas olisi halunnut, että pyörimissuunta olisi ollut aina sama.
Olisiko muita vastaavia tapauksia?
Kommentit (12)
Asiakas oli rikkonut Rubikin kuution osiin kun ei ollut osannut koota sitä. Haukkui paskaksi tuotteeksi ja vaati rahoja takaisin.
Aikoinaan videovuokraamossa asiakas palautti leffan ja halusi vaihtaa sen toiseen, koska leffa oli huono. Ei siis kuvanlaadulta tms vaan juoni oli ollut typerä. Ei vaihdettu.
Olin rasisti, tyhmä ja paha ihminen, kun en päästänyt asiakasta ilman maksettua lippua uimahalliin.
Ukko38 kirjoitti:
Olin rasisti, tyhmä ja paha ihminen, kun en päästänyt asiakasta ilman maksettua lippua uimahalliin.
Joo, se rakenteellinen rasísmi on jokapuolella kun kultamuníen pitäisikin tehdä sääntöjen mukaan ja ei saakaan erivapauksia. Voi poloisia.
Työskentelen terveysasemalla. Säännöllisesti joku asiakas tulee valittamaan Kelan tekemästä päätöksestä kun ei ole ne mennyt mieliksi. Voi voi... pitäisikö kokeilla mennä sinne Kelalle?
Olin vaatekaupassa töissä, ja asiakas tuli valittamaan kun paidan yksi nappi on irronnut "jo vaikka kuinka monta kertaa". Oli siis ommellut napin itse moneen kertaan, ja aina irtosi 😂 Taisi paita vaan kiristää rinnan kohdalta niin paljon että nappi sinkoili kerta toisensa jälkeen pois.
Työskentelin vasta-avatun ostoskeskuksen kahvilassa ja avajaisviikolla joku isomahainen keski-ikäinen mies tuli tiskille huutamaan (siis oikeasti huutamaan) kuinka meidän siellä tiskin takana pitäisi työnjakomme suorittaa jotta jono liikkuisi nopeammin.
Tuli tukikysely KILPAILIJAN tuotteesta, kun oli tuotteella samankaltainen nimi. Sanoin, että tämä on kilpaiijan tuote ja jatkokysymyksen ohjasin heidän sivuilleen, laitoin linkin oikeaan paikkaan. Asiakas vastasi, että ompa hävytöntä kun tällä tavalla pompotellaan. Ihmetteli, että miksi MINÄ en viestinyt sinne kilpailijalle, vaan panin hänet uudestaan kirjoittamaan kaiken sinne. Että näin.
Kurko kirjoitti:
Tuli tukikysely KILPAILIJAN tuotteesta, kun oli tuotteella samankaltainen nimi. Sanoin, että tämä on kilpaiijan tuote ja jatkokysymyksen ohjasin heidän sivuilleen, laitoin linkin oikeaan paikkaan. Asiakas vastasi, että ompa hävytöntä kun tällä tavalla pompotellaan. Ihmetteli, että miksi MINÄ en viestinyt sinne kilpailijalle, vaan panin hänet uudestaan kirjoittamaan kaiken sinne. Että näin.
Oot niin nolo niin totta kai sulle vttuillaan sen minkä ehditään, duh.
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen terveysasemalla. Säännöllisesti joku asiakas tulee valittamaan Kelan tekemästä päätöksestä kun ei ole ne mennyt mieliksi. Voi voi... pitäisikö kokeilla mennä sinne Kelalle?
Joidenkin tuntuu olevan vaikea hahmottaa, että esim. kaikki terveydenhoitoon liittyvät tahot eivät ole samaa organisaatiota, eivätkä välttämättä keskustele keskenään käytännössä lainkaan. Olen työskennellyt henk.koht. avustajana. Aika usein asiakkaat valittivat kotihoidon touhuista, joihin minulla ei ollut osaa eikä arpaa, eikä mitään keinoa vaikuttaa, enhän ollut kotihoidon työntekijä enkä edes samassa yrityksessä töissä.
Suihkuverho ei tuonut odotettua nautintoa.
No joskus tuodaan käytettyjä kenkiä kun ne puristaa. Ja pitäisi saada rahat takaisin.