Lue keskustelun säännöt.
milloin luovutaan rattaista?
16.01.2014 |
Mulla pian 3v poika jolla käytän rattaita vielä paljon... Kävelee tuskallisen hitaasti ja kävellään kaikkialle tai käytetään polkupyörää. Väsyneen lapsen kävely taas lähes toivotonta. Potkupyöräilee monesti matkoja, mutta taas väsyneenä/nälkäisenä ei tule mitään. välillä myös pitkiä päiviä julkisilla liikkeellä sukulaisissa, jolloin nukkuu rattaissa. Milloin autottomat on luopuneet rattaista. Ei toista lasta, joten mitään seisomalautaa ei ole apuna.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 16:24"]
Miksi luovut rattaista jos ei ole pakko?
[/quote]
Meillä rattaista alettiin huomautella päiväkodissa. Sanottiin, että tuon ikäisen (silloin oli juuri täyttänyt 3v) pitäisi kävellä 1km matkat päiväkotiin ja takaisin. Itse hiukan ihmettelin, koska muut lapset näkyy kuljetettavan autolla. Onko se sitten rattaita parempi vaihtoehto?
T: Vastaaja 6
[/quote]
No just! Se riippuu niin lapsesta!kävelee jos itse haluaa/jaksaa. Istukoot rattaissa jos ei jaksa kävellä.mitä väliä? Eiköhän se viim. 5vuoden tienoilla mieluummin vaikka pyöräile kuin istu rattaissa! Meidän 3v haluaa välttämättä kävellä vaikka tuplarattaissa ois paikka vapaana. Ja mua ärsyttää se...pääsis niin paljon nopeempaa kun istuis kyydissä. Ja siinähän vasta hyvää kuntoilua!!:) Työntää tuplia joissa kiloja yhteensä n.25kg!:)