Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halpa ja hyvä asuinpaikka?

Vierailija
16.01.2014 |

Ehdottakaa halpoja ja hyviä asuinpaikkoja.

Omasta mielestäni hyvä hinta/laatu-suhde on Urjalassa.

Urjalan on mukava ja rauhallinen paikka. Älkää vaan kaikki muuttako tänne, ku täällä on nyt mukavan rauhallista ja hiljaista. Saa nauttia kauniista luonnosta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautjärvi. Pienen omakotitalon saa jopa alle 10 000 eurolla. Erittäin rauhallista ja luonnonläheistä, järvimaisemia ja hyvät liikenneyhteydet (InterCity-junat ja valtatie 6). Bensaa saa tankata halvalla Venäjän puolelta.

Asuntotilanne erinomainen, halpoja isoja vuokra-asuntoja:

http://www.simmes.fi/

Vierailija
2/7 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku tulee nauramaan tai haukkumaan, mutta silläkin uhalla vastaan että KERAVA.

Muutimme tänne Helsingistä, kyllästyneinä narkomaanien ja sossutapausten kansoittamaan katukuvaan, liian kalliisiin asuntoihin ja huonolaatuisiin kouluihin. Meillä oli ennakkoluuloja paikkaa kohtaan, mutta saimme pian huomata että mikään niistä ei pitänyt paikkaansa: Kerava on mukava, kompakti paikkakunta jossa palvelut pelaavat vähintään keskitasoisesti ja asumiseen on varaa, oli sitten vuokralla tai omassa. Siinä missä Helsinki houkuttelee tuilla eläviä ja mamuja, Keravalla ei saa edes Kerava-lisää jossei ole ollut aktiivista työhistoriaa ennen äitiyslomaa, ja nyt on puhuttu lisän lopettamisestakin. Mamuja toki täälläkin on, mutta 2km päässä keskustasta en ole vielä nähnyt yhtään somalia ja kaikki naapurimme käyvät töissä, ei soi musat öisin.

Keravalla pärjää myös autoton, koska pyörätieverkosto on kattava ja juna kulkee nopeimmillaan reilussa vartissa Helsingin keskustaan. Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 12:56"]

Nyt joku tulee nauramaan tai haukkumaan, mutta silläkin uhalla vastaan että KERAVA.

[/quote]

Kaamea junttila. Kiusaamisongelma todella paha, lapset ja teinit oppivat huonoille tavoille. Sisäänpäinlämpiävä tunnelma. Kaikki tietävät asiasi paremmin kuin itse tiedät. Rikollisuutta on, pahoinpitelyjä tapahtuu keskustassa. Kerjäläisiä tulee paikallisjunalla kerjäämään Keravalle. Mielenterveyspalvelut eivät toimi, siellä Kervallahan oli se yksi koulutytön puukotus kuoliaaksi, kun ei nuori mies muuten kuulemma päässyt hoitoon.

Vierailija
4/7 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että tässä käy näin.

Mikä Keravasta tekee "junttilan"? Harrastusmahdollisuuksia on, juna tai auto vie nopeasti pidemmällekin. Kirjasto on upea, liikuntamahdollisuuksia kivasti, museoita löytyy (lisää Järvenpään puolelta, joka on naapurissa). Ihmiset mielestäni tavallisia suomalaisia laidasta laitaan, joukossa on tietenkin myös syrjäytyneitä mutta eipä niitä ole tarvinnut esim. bussissa pelätä kuten Helsingin puolella ja ainakin minä olen uskaltautunut lenkkeilemään pimeälläkin keskustan lähellä.

Se on totta, että Keravalla tapahtui tuo puukotus. Mutta vastaavia tapauksia on ikävä kyllä ihan kaikkialla; Helsingissä tapahtui perhesurma, koska mies ei päässyt hoitoon, ja tämä oli arvostetulla alueella. Helsingissä Eerika keräsi lukuisia ls-ilmoituksia, mutta mitään ei tehty. Jne. Koko Suomen mielenterveyspalvelut ovat riittämättömät, se on fakta.

3

Vierailija
5/7 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja halpa on mahdoton yhtälö kaikessa

Vierailija
6/7 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siperia. Asunnot olleet tyhjillään vuosia saa ihan vaan ottamalla käyttöön.

Vierailija
7/7 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse Keski-Suomesta, mutta olen viettänyt paljonkin aikaa Keravalla. Jos mun pitäisi jonnekin täältä muuttaa, niin Kerava olisi ykkösvaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme