Sanokaapa te arvon palstalaiset..
Kannattaako jatkaa avioliittoa miehen kanssa, joka on pettänyt minua useamman kerran saman naisen kanssa? Haluaa olla minun kanssa ja olevinaan rakastaakin.. Mutta jatkossakin nämä kaksi tulevat olemaan tekemisissä toistensa kanssa töiden vuoksi.
Kommentit (8)
Meillä on melkein 20 vuoden suhde.Mies on kokematon naisten suhteen.Kokeilunhaluksi sanoo tätä tapahtunutta.
Ap
No onko se seksi toisen kanssa niin paha juttu, että sen takia kannattaa lopettaa 20 vuoden suhde? Siis en minä tiedä, sinun pitää vastata siihen omalla kohdallasi.
Vierailija kirjoitti:
No onko se seksi toisen kanssa niin paha juttu, että sen takia kannattaa lopettaa 20 vuoden suhde? Siis en minä tiedä, sinun pitää vastata siihen omalla kohdallasi.
Liittyyhän tähän myös minulle valehtelua, minun laiminlyöntiä ym.. Pelottaa, että tämä tulee toistumaan.En halua, että matto vedetään taas alta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ansaitset parempaa.
Entäs jos sulle kävis näin? Ajattelisitko itsestäsi samalla tavalla?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä on melkein 20 vuoden suhde.Mies on kokematon naisten suhteen.Kokeilunhaluksi sanoo tätä tapahtunutta.
Ap
Surullista ap, epäreilu mies johon ei voi luottaa.
Raukkamaista että toinen sitoutuu ja toinen vielä uudestaankin pettää.
En haluaisi olla tekemisissä.
En ymmärrä pettäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Surullista ap, epäreilu mies johon ei voi luottaa.
Raukkamaista että toinen sitoutuu ja toinen vielä uudestaankin pettää.
En haluaisi olla tekemisissä.
En ymmärrä pettäjiä.
On surullista joo..Tekis mieli edelleen olla hänen kanssaan, mutta järki sanoo että ei. ☹️
Ihan sekaisin olen tämän asian kanssa.
Ap
Sun pitäisi kuvailla tilannetta vähän enemmän, mutta eihän tuo hyvältä kuulosta, noin alkuun.