Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaalea harmaahiiri kysyy :) Kumpi väri mulle sopii khakinvihreä vai vanha roosa?

Vierailija
16.10.2020 |

Maantien harmaan kullanvaalea tukka, harmaan vihersiniset silmät.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roosa

Vierailija
2/16 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoni todella kalpea ja harmaan kellertävä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha roosa sopii vain jos ihonsävysi on roosa, ei kellertävä. Trust me sys. Peilaile kaupassa eri värisiä vaatteita kasvoja vasten, siinä oppii.

Vierailija
4/16 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua näkemättä on mahdotonta sanoa, sopivatko sinulle vai eivät. Peilistähän sen näkee. Suurimmalle osalle suomalaisista sopivat aika kirkkaat värit, eivät niinkään tuollaiset murretut.

Vierailija
5/16 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha toosa sopii mainiosti.

Vierailija
6/16 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha roosa sopii vain jos ihonsävysi on roosa, ei kellertävä. Trust me sys. Peilaile kaupassa eri värisiä vaatteita kasvoja vasten, siinä oppii.

Olen riskiryhmää 3 saidauden takia ja en viitsi liikkua kaupungilla. Netistä tilaan mekkoja ja paitoja syksyksi ja talveksi kaulaliinaa yms. Mä en näe sitä, että mikä sopii :( Joskus, kun vaalensin hiuksia ja olivat kellertävät niin kirkas sininen sopi. Harmaa sopii mulle. Sen on muutkin sanoneet. Tuo vanha roosa ja khakinvihreä olivat niin kivan värisiä, mutta eivät taida siis sopia. Ap

Vierailija
7/16 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juma! Enpä muuta sano!

Tai oikeastaan sanon. Sopiiko mulle kirkkaat viinat, kun silmäni ovat kirkkaat?

Vai punaviini, kun silmäni ovat punaiset... jne ... tms

Vierailija
8/16 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajakinvihreä sopii.

Vierailija
9/16 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea harmaahiiri vastaa toiselle. Ei me voida tietää, itse käytän molempia värejä. En tosin tiedä, sopiiko kumpikaan, mutta en välitä.

Vierailija
10/16 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valitsisin vanhan roosan jos noista kahdesta pitää valita:) Roosaan sopii aina harmahtava vivahde oli se hiuksissa tai esineessä. 

Vierailija
11/16 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen riskiryhmää 3 saidauden takia ja en viitsi liikkua kaupungilla. Netistä tilaan mekkoja ja paitoja syksyksi ja talveksi kaulaliinaa yms. Mä en näe sitä, että mikä sopii :( Joskus, kun vaalensin hiuksia ja olivat kellertävät niin kirkas sininen sopi. Harmaa sopii mulle. Sen on muutkin sanoneet. Tuo vanha roosa ja khakinvihreä olivat niin kivan värisiä, mutta eivät taida siis sopia. Ap

Jos harmaa sopii niin ihosi siis ruusuisen sävyinen, jolloin harmahtavan roosakin voi sopia. Ei me muut voida tietää mikä sopii varmasti.

Vierailija
12/16 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jos puserossa on samaa väriä kuin silmissä, silmien väri näkyy hienosti.

Vierailija
13/16 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha jyrsijä suosittelee paskan ruskeeta.

Vierailija
14/16 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista tilasin molemmat, kun en osaa päättää :) Mulla semmoista oliivinvihreää silmissä ja hiukset harmaat... huoh. Yritin väritestiä joskus tehdä, mutta tyssännyt, kun en ollut mikään selvästi. Ihoni on ylivaalea ja kellerväharmaa. Ei pinkkiä yhtään :D ap

Vierailija
15/16 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ny tilaile itteäs konkurssiin.

Vierailija
16/16 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ny tilaile itteäs konkurssiin.