Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sossupummi. Kysyttävää?

Vierailija
15.01.2014 |

Olen peruspäivärahalla eikä ole pienintä aikomustakaan mennä työkkärin kursseille tai mihinkään muuhun heidän määräämään toimeenpiteeseen. Kysyttävää?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin? Mitä teet päivät? Oletko perheellinen?

Vierailija
2/12 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan asiallisen työpaikan eikä se millään onnistu nykyisessä tilanteessa minun koulutuksella.

Kouluttaudun omaehtoisesti (en kuitenkaan saa ylläpitokorvausta). Minusta koulutus on paras ulostie tästä tilanteesta.

En ole perheellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on koulutuksesi nyt ja mille alalle kouluttaudut?

Vierailija
4/12 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän. Olen päätymässä samanlaiseen ratkaisuun, en jaksa enää. Mulla on korkea koulutus, mutta en mitää mahdollisuutta saada alalta töitä, ja olen todella yrittänyt. Nyt "orjatyössä", ja kotona vasta illalla kun lapset odottaa yöpaidoissaan...ei koskaan aikaa heille, kun työpäivistä venyy kymmenentuntisia matkoineen eikä kuitenkaan rahaakaan tule kunnolla, viimeisin palkka 1200 euroa, ei sillä asuntovelallinen perheellinen oikein selviä, harmittaa!

Vierailija
5/12 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asentaja ja insinööri.

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 23:39"]

Mikä on koulutuksesi nyt ja mille alalle kouluttaudut?

[/quote]

Vierailija
6/12 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 23:45"]ymmärrän. Olen päätymässä samanlaiseen ratkaisuun, en jaksa enää. Mulla on korkea koulutus, mutta en mitää mahdollisuutta saada alalta töitä, ja olen todella yrittänyt. Nyt "orjatyössä", ja kotona vasta illalla kun lapset odottaa yöpaidoissaan...ei koskaan aikaa heille, kun työpäivistä venyy kymmenentuntisia matkoineen eikä kuitenkaan rahaakaan tule kunnolla, viimeisin palkka 1200 euroa, ei sillä asuntovelallinen perheellinen oikein selviä, harmittaa!

[/quote]

Mitäs olet kouluttautunut. Tyhmä olet.

Vierailija
7/12 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näet itsesi viiden vuoden kuluttua?

Vierailija
8/12 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saat sisältöä elämääsi? Mitä teet päivät pitkät?

Vierailija
9/12 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8: Valmistuneena, mahdollisesti töissä, ehkä kortistossa mutta onneksi velattomana.

9: Opiskelen yötä myöten! Saankin yleensä todella hyvät arvosanat.

Vierailija
10/12 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kysyä eikö yhtään hävetä, mutta näköjään oletkin opiskelemassa ja aiot työllistyä tulevaisuudessa. En pidä sinua "oikeana" sossupummina, koska mielestäni niitä ovat sellaiset, joilla ei ole aikomustakaan hankkia mitään koulutusta tai työllistyä ikinä. Onnea opintoihin!

Vierailija
11/12 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 18:20"]Meinasin kysyä eikö yhtään hävetä, mutta näköjään oletkin opiskelemassa ja aiot työllistyä tulevaisuudessa. En pidä sinua "oikeana" sossupummina, koska mielestäni niitä ovat sellaiset, joilla ei ole aikomustakaan hankkia mitään koulutusta tai työllistyä ikinä. Onnea opintoihin!

[/quote]

En oikeasti aio työllistyä, mutta valehtelen kaikille, että haen ahkerasti töitä.

Vierailija
12/12 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 18:20"]Meinasin kysyä eikö yhtään hävetä, mutta näköjään oletkin opiskelemassa ja aiot työllistyä tulevaisuudessa. En pidä sinua "oikeana" sossupummina, koska mielestäni niitä ovat sellaiset, joilla ei ole aikomustakaan hankkia mitään koulutusta tai työllistyä ikinä. Onnea opintoihin!

[/quote]

En oikeasti aio työllistyä, mutta valehtelen kaikille, että haen ahkerasti töitä.

[/quote]

Trolli täällä tekeytyy minuksi. Todellisuudessa muuten valehtelen aina että etsin töitä, varsinkin kun työkkärin virkailija kysyy. Tosin kun trolli väittää, toivon työllistyväni jossain vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi