Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku jo katsonut The Haunting of Bly Manoria? (Netflix, Hill Housen jatko-osa)

Vierailija
16.10.2020 |

Netissä puhuttu, että uusi kausi on todella pelottava ja ahdistava.

Samaa kyllä puhuttiin myös The Haunting of Hill Housesta, joka kyllä oli erittäin hyvä, mutta ei pelottavuudeltaan mitenkään erikoinen.

Oletteko katsoneet tätä uutta kautta?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, tämä uusihan ei kuulemma ole yhtä pelottava. Olen katsonut kolme jaksoa ja tosiaan vaikuttaa ihan erilaiselta -rauhallisemmalta ja kesymmältä todellakin.

Vierailija
2/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen se on, ja romanttinen, ei pelottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole jatkoa ekalle kaudelle vaan ihan eri tarina.

Vierailija
4/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Haunting of Hill House on kyllä sairaan hyvä kauhusarja. Ei mitään elimillä mässäilyä vaan oikea kauhua yhdistettynä kiehtoviin henkilötarinoihin.

Vierailija
5/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtä pelottava! Nyt on enemmän draama ja rakkaustarina.

Vierailija
6/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa teinixxxx-paskalta, kuten niin valitettavan suuri osa Netflixin sarjoista. Taidan jättää väliin.

Vierailija
7/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sen päivässä läpi. Ei minusta ollut oikeastaan pelottava missään kohtaan. Mielestäni kuitenkin sopivan mysteerinen ja pikkuriikkisen pelotti, mutta ei mitään että ois karvat noussu pystyyn tai ois pitänyt katsoa selän taakse sohvalla istuessa. 

Vierailija
8/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyihmiselle ei ole pelottavaa, jos veri ei lennä tai zombit vaella syömässä ihmisiä.

Vierailija
9/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Haunting of the Hill House oli huomattavasti parempi ja pelottavampi. Siinä oli monta aidontuntuista henkilöä joilla oli yksilölliset kiinnostavat tarinansa. Tässä Bly Manorissa on minusta jotenkin suppea maailma eivätkä henkilöt ole yhtä kiehtovia tai syväulotteisia.

Vierailija
10/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole jatkoa ekalle kaudelle vaan ihan eri tarina.

Joo, ei jatko-osa vaan antologian toinen kausi.

No onpa vähän pettymys, jos Bly Manor ei ole yhtä karmiva kuin Hill House! Pidin ensimmäisestä kaudesta valtavasti. Täytyy Bly Manorikin katsoa silti. AP

Vierailija
11/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bly Manor oli kyllä suuri pettymys, ja pelottava se ei ollut lainkaan. Tylsä ja sekavasti toteutettu rakkaustarina. Itse odotin sitä Hill Housen hyytävää tunnelmaa lisää. :(

Vierailija
12/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisia kummitusmelodraamojahan molemmat sarjat ovat pohjimmiltaan. Toinen kausi ei ollut aivan yhtä hyvä kuin ensimmäinen, ja aika mahdoton suoritus se olisikin ollut, mutta siltikin parasta kauhugenren tuotosta mitä tänä vuonna on tullut.

Vierailija
13/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin katsoa, mutta nukahdin samantein.

En tiedä vielä mitään sarjasta, mutta aion sen vielä katsoa.

Vierailija
14/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut niin pelottava kuin Hill House, mutta ilman ääniä katsoin kuitenkin kaikki spookyt kohdat, niin kuin aina. Jossain kohtaa piti peittää kädellä ruutu😁

Vierailija
15/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet sanoo, että kauhu elokuvat/sarjat ei ole pelottavia, mutta pelkohan on ihan henkilö kohtainen käsite. Myös edes kauhu ei ole käsitteenä pelottavaa. Se voi tarkoittaa myös ahdistavaa tai komediaksi käännettyä kauhuksi miellettyjä juttuja elokuvissa. Myös tunnelman perusteella voidaan määritellä elokuvia kauhuksi.

Vierailija
16/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäkarkkia, kuten suurin osa Netflixin tarjonnasta. Juoni/kässäri...no, kumisevat tynnyrit jne.

Pelottavuus/tunnelma=The usual tricks of the trade.

Seuraava!

Vierailija
17/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen lukenut että ei ole niin pelottava kuin hill house, eikä olekaan. Olen katsonut ehkä 3-4 jaksoa ja on ihan hyvä. Tässäkin on kivoja hahmoja

Vierailija
18/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin vellihousu että bly manor pelotti myös, vaikkei ollutkaan ihan niin kammottava kuin hill house. Maratoonina katsottiin ja parina yönä pelotti pimeässä jos lady of the lake olisi kämpässä laahustamassa 💀

Vierailija
19/22 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut kolme jaksoa, eikä ole läheskään niin pelottava kuin Hill House. Hyvä toki on.

Vierailija
20/22 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hitaana katsojana sain pari päivää sitten katsottua tämän sarjan loppuun.

Aluksi vaikutti lupaavalta sarjalta, mutta loppua kohden kummitusten idea ei miellyttänyt minua.

Liian selviksi laitettiin kaikki asiat ja se meni liian mielikuvitukselliseksi. Oma mielikuvitukseni ei riittänyt sulattaa sarjan ideaa.