Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselen tapailemani miehen kuvaa facebookissa

Vierailija
15.01.2014 |

ja mietin minkä helvetin takia oikein tapailenkaan häntä! Ei mikään erityisen komea, kaljamahaa on, vaatteillakaan hän ei koreile. Tavallaan vähän jopa punaniskamainen habitus. Entäs muut speksit?
Ei ole mikään kovin sujuvasanainen, ei yhtä älykäskään kuin minä. Hän on minua heikommin kouluttautunut ja tällä hetkellä työttömänä. Ei ole omistusasuntoa, eikä juuri mitään muutakaan.
Mitäs tuumaatte?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäkö on ainoa mikä suhteessa merkitsee sinulle jotain, niin ehkä ei kannata jatkaa. Oletko joskus hylännyt miehestä?

Vierailija
2/13 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hylännyt = t y k ä n n y t. Kännykkä prkl..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus ei kyllä tässä tilanteessa katso työttömyyttä..

Vierailija
4/13 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomijuntti

Vierailija
5/13 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tapailemani mies on poikkeuksellisen komea. Mutta sietämätön mulkku, kinkkinen tilanne. Haluan, mutta en halua. En voi liikaa leikkiäkään tai poltan omat näppini. Tyydyn siis vain tuijottelemaan haaveillen hänen kuvaansa ja huokailemaan. Treffeille pitäisi mennä, mutta järkevintä olisi viheltää tämä peli poikki ja jäädä vain näihin pilvilinnoihin, kunnes ne ajan myötä hajoavat.

Vierailija
6/13 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se toinen puoli.. Hän on lempeä, hellä, ystävällinen, rauhallinen, huomioonottava, kohtelias, avulias, mukava.. Kaikki tuo ajaa aloituksessa luettelemani ohi, tykkään hänestä siis kyllä. Ainoa vain, että olen parisuhteessa miehen kanssa joka on älykäs, ulkoisesti viehättävämpi, kouluttautunut, varakas jne.
Mitäs nyt tuumaatte? :D

Vierailija
7/13 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 21:29"]

ja mietin minkä helvetin takia oikein tapailenkaan häntä! Ei mikään erityisen komea, kaljamahaa on, vaatteillakaan hän ei koreile. Tavallaan vähän jopa punaniskamainen habitus. Entäs muut speksit?
Ei ole mikään kovin sujuvasanainen, ei yhtä älykäskään kuin minä. Hän on minua heikommin kouluttautunut ja tällä hetkellä työttömänä. Ei ole omistusasuntoa, eikä juuri mitään muutakaan.
Mitäs tuumaatte?

[/quote]Siksi ettet vielä ole saanut parempaakaan, jos edes saat, ei millään pahalla. Et taida olla varma itsekään saatko.

Vierailija
8/13 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 21:58"]

[/quote]Siksi ettet vielä ole saanut parempaakaan, jos edes saat, ei millään pahalla. Et taida olla varma itsekään saatko.

[/quote]

Juurihan kerroin, että olen parisuhteessa "paperilla" paremman kanssa..

Vierailija
9/13 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 21:58"]

[/quote]

Juurihan kerroin, että olen parisuhteessa "paperilla" paremman kanssa..

[/quote]Juu, ehti viestisi tulla sillä välin. Ehkä olet vain idiootti etkä tiedä itsekään mitä haluat tai alitajuisesti haluat sotkea asiasi ja suhteesi sen "paremman" kanssa.

Vierailija
10/13 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit voi treenata pois ja tyyliäkin kohentaa mutta valitettavasti sivistymättömästä ei saa fiksua sitten millään. Huumorintajun samankaltaisuus ja yhteinen taajuus noin ylipäätään auttavat asiaa. Hyvä seksikin auttaa, mutta sekin kyllä varmaan jossain vaiheessa vähenee, joten sen varaan en laskisi, jos mietit, että haluatko olla miehesi kanssa forever and ever.

Vierailija
11/13 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tälläisiä ihmisiä... Miksi ylipäätään tapailet miestä joka "inhottaa" sinua? Paremman puutteessa? Kyllä se mieskin ansaitsee jonkun joka oikeasti välittää ja ymmärtää häntä sellaisena kuin hän on...  Ja selvästikkään se joku et ole sinä! 

Vierailija
12/13 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän inhota minua. Tavatessamme juuri nämä muut ominaisuudet viehättävät. Välillä vain kun katselen hänen kuviaan, tulee näitä hetkiä kun mietin miltä hän mahtaa jonkun sellaisen silmissä vaikuttaa, joka ei häntä tunne ja mitä itse näen hänessä. En todellakaan ainakaan ulkokuorta :D892

Vierailija
13/13 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän ohi, mutta itse olen josksu miettinyt tapaillessani jotain miestä, että mitä ajattelee, kun selailee FB:ssä. Kuvani ovat opuhelimen hunoolla kameralla otettuja heikkolaatuisia kuvia. Illanvietoissa jonknu ystävän kameralla otetut kuvat ovat kaikki sellaisia, joista näkyy, että muutakin kuin vettä on juotu, joten niitä en tuonne laita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme