Ihania nää Lidlin jättikeksit
Ei tartte ahmia hirveesti normaalikokoisia keksejä kun yksi tämmöinen iso keksi riittää kahvin lisukkeeksi. 😋
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Kaloripommeja kovalla rasvalla.
Källä läskit sen tietää
Ei vain kiinnosta
MUN PITI TEHDÄ AIVAN SAMA ALOITUS TÄNÄÄN NÄISTÄ LIDLIN PAISTOPISTEEN KEKSEISTÄ.
Jumalten ruokaa.
Ne valkosuklaiset ovat parhaita ja mitä kosteammaksi keksi on jäänyt, sen parempi.
Ja on varmaan 500 kaloria keksissä, tiedän kyllä.
Aaaaaaaah.
Eivät ole mitään verrattuna Picnicin kekseihin, joita ei nyt koronan takia enää myydä. Ne olivat jumalaisia. Vähän raakoja sisältä, paksuja kuin viinirypäle. Maistuvat tosi hyvältä.
Olen maistanut Lidlin keksin, enkä osta toiste. Se oli kuiva ja ennalta-arvattava.
oon just lähdössä Lidliin.
Mitä noi keksit ovat nimeltään? Haluan maistaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Jumalten ruokaa.
Ne valkosuklaiset ovat parhaita ja mitä kosteammaksi keksi on jäänyt, sen parempi.
Aaaaaaaah.
Juuri nämä valkosuklaiset. 😋😋😋 Tää mun tänään ostama oli jo vähän kerinnyt kovettumaan, mutta eipä haitannut nautintoa. Toki olen samaa mieltä, että parempi vielä olisi ollut pehmeämpänä ja kosteampana. 🥰 Ap
Onkos ne Lidlin oluet ihan juotavia? Aattelin ostaa saunaolutta liiteristä, kannattaako?
Vierailija kirjoitti:
Siis paistopisteeltä myydään. Ei siellä ole muita keksejä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä:
https://www.lidl.fi/fi/p/paistopiste/valkosuklaa-cookie/p26024
Ja nämä:
https://www.lidl.fi/fi/p/paistopiste/kahden-suklaan-cookie/p26025
https://www.lidl.fi/fi/p/paistopiste/kolmen-suklaan-cookie/p26026
Vierailija kirjoitti:
Ap kyllä sanoi "yksi". Mutta jos ei lukeminen nappaa niin mene vaikka uintikerhoon. Kai sinullekin jostain paikka löytyy, etsimällä.
Ai, jos ne on paistopiste tuotteita en ostakaan.
Nehän ovat ykkösluokan koronalinkoja.
Joka puolella varoitellaan, että älkää ostako paistopistetuotteita korona-aikan.
Epähygieeniset ottimet, ja paistohygienia.
Onkos sillä myyjällä maski päässä, kun se uunista ottaa ulos valmiit tuotteet ja kuljettaa ne myytäviksi?
Kuinka kauan Lidlin paistopisteeltä ostetut tuotteet säilyy syömäkelposina? Siis ne herkut: keksit, munkit, croissantit,...? Jos tänään ostan niin voinko syödä vielä ylihuomenna? Säilyy varmaan jääkaapissa paremmin kuin huoneenlämmössä?
Keksihyllyltä ostin joskus Lidlissä sellaisia omituisia märkiä pehmokeksejä. Tsiisus ne oli pahoja, en saanut alas kurkusta. Mutta ymmärrän jos joku muu tykkää. Ja siis joistain muista Lidlin kekseistä pidän.
En minäkään ole ostanut yhtä ainoaakaan paistopistetuotetta yhdestäkään kaupasta.
Jo keväällä sanottiin, että niitä tulee välttää viruksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Jumalten ruokaa.
Aaaaaaaah.
Tarkoitat 500 TUHATTA kaloria.
Vierailija kirjoitti:
Ai, jos ne on paistopiste tuotteita en ostakaan.
Nehän ovat ykkösluokan koronalinkoja.
Joka puolella varoitellaan, että älkää ostako paistopistetuotteita korona-aikan.
Epähygieeniset ottimet, ja paistohygienia.
Onkos sillä myyjällä maski päässä, kun se uunista ottaa ulos valmiit tuotteet ja kuljettaa ne myytäviksi?
Olen ostanut pari kertaa, en saanut koronaa. Olen varmaan paha ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Palmuöljykeksejä.
Ei haittaa vaikka ovatkin. Jotainhan sitä kuitenkin on syötävä.
Ehkä kuolen aikaisemmin koronaan kuin palmyöljyyn.
Ohis mut oonko ainoa joka inhoaa sanaa "lisuke"? "Palanpainike" on samalla listalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palmuöljykeksejä.
Ei haittaa vaikka ovatkin. Jotainhan sitä kuitenkin on syötävä.
Ehkä kuolen aikaisemmin koronaan kuin palmyöljyyn.
Älä pyytele noilta anteeksi. Kysy miksi palmuöljy ylipäänsä on paha. Sitten kysy miten pyhä oranki järjestää meidän suomalaisten asiat koronapandemian aikana.
-ohis