Sannan tissinvilautus nyt The Timesin kannessa!
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele ap.
Tuollainen kuva ei ole niin tärkeä ja vetävä eikä mitään muutakaan, että se yltäisi sen kummemmin hyviin kuin huonoihinkaan lehtiin Usa:ssa.
Eikä kiinnosta ketään siellä, moni ei edes tiedä, että maailmassa on maa nimeltä Suomi.
Kun siinä ei edes rinnat näy, pikku vilaus toiselta puolelta.
Olet säälittävä trolli, kun jauhat päivätolkulla yhtä samaa.
Ei varmaan kukaan ole väittänytkään että USA:n lehdet olisivat huomioineet.
Niin tässä on kyseessä brittien The Times eikä amerikkalaisten The New York Times.
taitaakin hiä olla niit Tikkakosken mannekiiniloita, khi khi khi...
Joo, rehellisesti sanottuna tuo kuva ei paljasta mitään.
Tietysti Sanna hakee huomiota ko. kuvalla mutta niinhän kaikki poliitikot tekevät.
Miettikää hyvänen aika jotain Trumpia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi feministit on niin onnessaan kun nainen näyttää julkisesti paljasta pintaa? Mikä on se ero, jos pääministerin rinnasta näkyy vähän siihen, jos joltain bimboblondilta näkyy tissiä instassa? Nyt en ymmärrä miksi on niin hienoa, sivistynyttä ja modernia olla vähissä vaatteissa?
Olen nuori nainen ja oikeasti vaan ihmettelen, että mikä oli Marinin tavoite? Päästä paljaalla pinnalla maailman lehtiin? Hän vaikuttaa kovin huomionhakuiselta ja julkisuudenkipeältä tyypiltä. Miksei naisviha-teemaa voi käsitellä muuten kuin vilauttamalla tissiä?
Ehkä joku voisi selittää mulle?
Entäs jos sinä selitätkin minulle miksi sinun mielestäsi on oikein, että muut ihmiset painostamalla ja herjaamalla, mutta laittomasti, yrittävät määrätä miten naisen pitäisi pukeutua?
Entäpä jos selittäisit minulle miksi kirjoitit bimboblondi, etkä bimbobrunette? Selittäisitkö myös miten rinnan näyttäminen vähentää ihmisen jo testattua ja olemassa olevaa älykkyysosamäärää?
Koeta arvata edes :)
No voin tietty vastailla, mutta vastasit pelkillä kysymyksillä mun vilpittömästä ihmettelystä kumpuaviin kysymyksiin.
Mielestäni ei todellakaan ole oikein että muut ihmiset painostamalla, herjaamalla ja laittomasti yrittävät määrätä naisten pukeutumisesta. En väitä niin, koska en ole sitä mieltä. Olen vastaan kaikenlaista pakottamista.
BB:n otin vertauskuvaksi sen takia, että olen kokenut, ettei feministit kovasti arvosta juuri näitä stereotyyppisiä naisia, oli hiukset minkä värisiä tahansa.
En myöskään väitä että rinnan näyttäminen vähentäisi kenenkään todistettua älykkyysosamäärää, koska en ole sitä mieltä.
Oikeastaan ihmettelen vastakysymyksiäsi. Mitä jos vastaisit oikeasti alkuperäisiin kysymyksiini? Koita edes :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi feministit on niin onnessaan kun nainen näyttää julkisesti paljasta pintaa? Mikä on se ero, jos pääministerin rinnasta näkyy vähän siihen, jos joltain bimboblondilta näkyy tissiä instassa? Nyt en ymmärrä miksi on niin hienoa, sivistynyttä ja modernia olla vähissä vaatteissa?
Olen nuori nainen ja oikeasti vaan ihmettelen, että mikä oli Marinin tavoite? Päästä paljaalla pinnalla maailman lehtiin? Hän vaikuttaa kovin huomionhakuiselta ja julkisuudenkipeältä tyypiltä. Miksei naisviha-teemaa voi käsitellä muuten kuin vilauttamalla tissiä?
Entäs jos sinä selitätkin minulle miksi sinun mielestäsi on oikein, että muut ihmiset painostamalla ja herjaamalla, mutta laittomasti, yrittävät määrätä miten naisen pitäisi pukeutua?
Entäpä jos selittäisit minulle miksi kirjoitit bimboblondi, etkä bimbobrunette? Selittäisitkö myös miten rinnan näyttäminen vähentää ihmisen jo testattua ja olemassa olevaa älykkyysosamäärää?
Itse teit marinit eli vastasit kysymykseen kysymyksellä eli miksi ylipäätään lähdit vastaamaan? Koska halusit vain nokitella, et keskustella. Naisen pukeutumiseen vaikuttaa yleinen moraali. Sen tarkoitus on varmasti suojella alaikäisiä ja meistä herkimpiä liian provosoivalta alastomuudella. Lisäksi puhuit vain naisista. Jos naisen oikeutena on vaatteet tai vaatettomuus niin sen täytyy päteä myös mieheen. Miehen paljas rinta on vielä melko neutraali, tosin pääministerille paljas, karvainen rinta ja puvuntakki auki ylittää uutiskynnyksen, mutta some räjähtänee, jos siittimen muodikas reuna hieman näkyisi myös. Upea ja fiksu pääministeri eikö vain?
Koeta arvata edes :)[/quote]
Itse teit marinit eli vastasit kysymykseen kysymyksellä eli miksi ylipäätään lähdit vastaamaan? Koska halusit vain nokitella, et keskustella. Naisen pukeutumiseen vaikuttaa yleinen moraali. Sen tarkoitus on varmasti suojella alaikäisiä ja meistä herkimpiä liian provosoivalta alastomuudella. Lisäksi puhuit vain naisista. Jos naisen oikeutena on vaatteet tai vaatettomuus niin sen täytyy päteä myös mieheen. Miehen paljas rinta on vielä melko neutraali, tosin pääministerille paljas, karvainen rinta ja puvuntakki auki ylittää uutiskynnyksen, mutta some räjähtänee, jos siittimen muodikas reuna hieman näkyisi myös. Upea ja fiksu pääministeri eikö vain?[/quote]
Kiitos kun koitit selventää näkemystäsi. En silti ihan pääse jyvälle. Kyllä, yleinen moraali vaikuttaa sekä naisten että miesten pukeutumiseen. Olen iloinen että Suomessa nainen saa kulkea kadulla vaikka bikineissä ja mies myös. Mielestäni Suomessa ollaan molempien sukupuolten pukeutumisen suhteen tosi tasa-arvoisia. Uikkarin alla olevat osat ovat yksityisiä, tämä on hyvä sääntö. En haluaisi nähdä miespääministerinkään vilauttelevan pebavakoa.
Oliko Marinin tempaus kuittaus esim i s l a m i laisiin huntumaihin, joissa nainen ei saa näkyä? Sitten voisin olla täysillä mukana talkoissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse teit marinit eli vastasit kysymykseen kysymyksellä eli miksi ylipäätään lähdit vastaamaan? Koska halusit vain nokitella, et keskustella. Naisen pukeutumiseen vaikuttaa yleinen moraali. Sen tarkoitus on varmasti suojella alaikäisiä ja meistä herkimpiä liian provosoivalta alastomuudella. Lisäksi puhuit vain naisista. Jos naisen oikeutena on vaatteet tai vaatettomuus niin sen täytyy päteä myös mieheen. Miehen paljas rinta on vielä melko neutraali, tosin pääministerille paljas, karvainen rinta ja puvuntakki auki ylittää uutiskynnyksen, mutta some räjähtänee, jos siittimen muodikas reuna hieman näkyisi myös. Upea ja fiksu pääministeri eikö vain?
Kysymyksillä halutaan joskus kysyjän itsensä ajattelevan asiaa, ehkäpä vastaavan itse itselleen. Ei ole kysymys nokittelusta :)
Siitin on sukupuolielin ja rinta ei ole. Näin ovat oikeusoppineet päättäneet. Tasa-arvo kun koskee miesten ja naisten yläosia keskenään. Häpyluuta saati klittaa tai emätintä en Marinilta ole nähnyt, joten vertauksesi on asiaton.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun koitit selventää näkemystäsi. En silti ihan pääse jyvälle. Kyllä, yleinen moraali vaikuttaa sekä naisten että miesten pukeutumiseen. Olen iloinen että Suomessa nainen saa kulkea kadulla vaikka bikineissä ja mies myös. Mielestäni Suomessa ollaan molempien sukupuolten pukeutumisen suhteen tosi tasa-arvoisia. Uikkarin alla olevat osat ovat yksityisiä, tämä on hyvä sääntö. En haluaisi nähdä miespääministerinkään vilauttelevan pebavakoa.
Oliko Marinin tempaus kuittaus esim i s l a m i laisiin huntumaihin, joissa nainen ei saa näkyä? Sitten voisin olla täysillä mukana talkoissa!
Lainaukset ovat jo niin sekaisin, ettei voi olla varma. En kuitenkaan vastannut viestiisi, vaikka olin tuo aiempi vastaaja. Tämän kirjoitti joku muu.
Onkohan tuolla Sanna-jankkaajalla joku diagnoosi? Mikä mahtaa aiheuttaa tuollaisen pakkomielteen, ettei enää muuta elämänsisältöä ole? Nyt menee sulla Sanna-hullu jutut niin pimeiksi, että voit sammuttaa jo valot.
Keillä demareilla on nyt noita suhteita noihin lehtiin kun täällä ei mennyt ihan niin kuin ajateltu ja sitten suitsutusta pitää väkisin hakea ulkomailta vaikka nyt antaakin hiukan arveluttavan vaikutelman.
Melko reippaasti oli photoshopattu Marinin naamaa noihin kuviin: Marinin kasvothan ovat pyöreät ja ilme on jotenkin "yksinkertainen", ei niin älykäs, mutta on kyllä hyvin saatu kuvissa näyttämään terävältä ja älykkäältä naiselta.
Olen niin ylpeä, kun pääministerimme saa mainetta tissivakonsa ansiosta.
Ap, hakeudu hoitoon, olet vakavasti sairas. Sanna-addiktiosi ei ole enää terveellä pohjalla.
Keskittykää mieluummin hänen hallituksen politiikaan.
"Marinin hallitus lieventämässä lapseen kohdistuvan seksuaalisen väkivallan rangaistuksia - oppositiosta jäätävä kuitti"
https://www.verkkouutiset.fi/kokoomus-lapsiin-kohdistuvien-rikosten-ran…