Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihastuksesi yllättäen ilmestyisi ovesi taakse,

Vierailija
16.10.2020 |

olisiko asuntosi esittelykunnossa, vai ajattelisitko mielessäsi "voi hitto", etkä haluaisi päästää häntä sisään?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tahansa voisi tulla kylään, en voi sietää epäsiisteyttä ja -järjestystä eli pidän kämpän aina jämptissä kunnossa ihan itseäni varten. Joskus saattaa sänky jäädä petaamatta aamulla jos tulee kamala kiire, mutta se nyt tuskin maata kaataisi esitellä. Myös jokin lähdeluetteloproggis saattaisi olla kesken sohvan päädyssä, mutta se on osa elämääni eikä mitään epäjärjestystä.

Enemmän kuitenkin ihmettelisin, että kuinka ihmeessä olisi päässyt sisäpihan portista ja lukitusta alaovesta rappukäytävään asti, ja vielä löytänyt oikealle ovellekin. Hän kun ei tiedä sukunimeäni eikä tarkkaa osoitetta.

Vierailija
22/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki ihmettlisin kuinka meille löytänyt mutta päästäisin sisään ja veisin keittiöön istumaan. ainakin jääkaappi täynnä ruokaa kun tänään kaupassa kävin. kahvin keittäessä voisin tehdä pikasiivouksen talossa sitten voisimme siirtyä makuuhuoneeseen. kahvia tai ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi kai se olisi, että kerralla pettyisi niin, ettei enää olisi mitään saumaa.

Olen vakavasti masentunut. Eilen pesin vessan lavuaarin ekaa kertaa puoleen vuoteen. Siinä olikin kaikki siivoushommat, mitä olen aikoihin tehnyt.

Tuttua juttua; itse en ole varma, olenko vienyt roskia kertaakaan nyt koronavuonna... Kylpyhuoneen yhdessä nurkassa on 20+ roskapussia.

Sulla on mielenterveysongelma. Hae apua. Ja vie ne roskat!

Huomasitko, että vastasin toiselle masentuneelle?

Että juu, kenties onkin mielenterveysongelmia, tai sitten olen vain tavallista flegmaattisempi luonne.

Mutta roskat saavat odottaa, tänään pitää kuitenkin käydä kaupassa.

Vierailija
24/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Elvis tulisi ovelle, niin tottawtussa päästäisin sisälle ja sais muutenkin tulla sisälle..

Oli kotona siivottu tai ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän