Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihastuksesi yllättäen ilmestyisi ovesi taakse,

Vierailija
16.10.2020 |

olisiko asuntosi esittelykunnossa, vai ajattelisitko mielessäsi "voi hitto", etkä haluaisi päästää häntä sisään?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on siisti, jos ei olisi pyytäisin odottamaan hetken ja tekisin pikasiivouksen

Vierailija
2/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kai se olisi, että kerralla pettyisi niin, ettei enää olisi mitään saumaa.

Olen vakavasti masentunut. Eilen pesin vessan lavuaarin ekaa kertaa puoleen vuoteen. Siinä olikin kaikki siivoushommat, mitä olen aikoihin tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mielelläni päästäisi siään. Kurkkisin vain verhon raosta

mies52v

Vierailija
4/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole siisti, mutta ei sikolättikään eli kehtaisin ottaa sisään.

Vierailija
5/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin creepynä että sattuu tänne mukamas vahingossa.

Vierailija
6/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin hänet sisään ja tarjoaisin teetä ja kahvia ja pahoittelisin pienestä sotkusta. Ainakin katseellani tekisin kiinnostukseni selväksi jos en kykenisi suullisesti ilmaisemaan syystä tai toisesta kiinnostustani.

Vierailija
7/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siisti. mutta en avaisi ovea, enkä päästäisi sisälle. Etsikööt muijan joka antaa ja palvelee, minä se en ole.

Vierailija
8/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi. Tänne vaan! Toivottavasti olis viini mukana!

Vierailija
9/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kämppä on ihan sekaisin koska muutan pois tulevaisuudessa.

Tässä on kamala työ.

Vuosien romut ja paperit. Myös edellisestä kodista.

Kaikki läpikäytävä.

Itse en ole mikään kova siivoamaan vaikka olenkin nainen.

Teen vain jos on pakko. No tietyt jutut aina kuitenkin esim. pyykit.

Inhoan siivoamista.

Vierailija
10/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaisin  ja sanoisin tervetuloa kotiini kahville ja juttelemaan. T. Se naurava nainen sieltä töistä

Vierailija
11/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut joutuisin laittamaan jalkaan

Vierailija
12/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan olisi esittelykunnossa – enkä sen puoleen itsekään. :D Kämppä on siinä kunnossa, etten päästäisi tänne edes läheisiä kavereita tai omaa äitiä. :D Huoltofirma ym. vastaavat antavat onneksi yleensä sen n. viikon varoitusajan, että ehtii siivota.

Vierailija
13/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kai se olisi, että kerralla pettyisi niin, ettei enää olisi mitään saumaa.

Olen vakavasti masentunut. Eilen pesin vessan lavuaarin ekaa kertaa puoleen vuoteen. Siinä olikin kaikki siivoushommat, mitä olen aikoihin tehnyt.

Tuttua juttua; itse en ole varma, olenko vienyt roskia kertaakaan nyt koronavuonna... Kylpyhuoneen yhdessä nurkassa on 20+ roskapussia.

Vierailija
14/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voisin päästää hänet sisään, pitäisi kuitenkin ensin tiskata, siivota karvat vessan lavuaarista ja kuurata vessanpöntöstä skeidat. Sitten vielä pikainen imurointi päälle ja tadaaaaa tervetu.... hei mihin se meni?

Vierailija
15/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän asuntoni aina siinä kunnossa, että kylään voi tulla. En hirveästi pidä siivouksesta, siksi koitankin sotkea mahdollisimman vähän.

M 40.

Vierailija
16/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ahdistukseni ja lievä masennus ilmenevät pakonomaisena siivoamisena. Joten kyllä, asuntoni on siisti mutten halua päästää ketään kotiini.

17/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää suht ok, uskaltaisin avata 🥰

Vierailija
18/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihastusta, mutta antaisin tulla sisään. En ole sotkuinen ihminen, joten eipä olisi mitään hävettävää. Ehkä muutaman tavaran voisi heittää piiloon, muttei nekään ole mitään liian henkilökohtaisia.

Vierailija
19/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttua juttua; itse en ole varma, olenko vienyt roskia kertaakaan nyt koronavuonna... Kylpyhuoneen yhdessä nurkassa on 20+ roskapussia.

Sulla on mielenterveysongelma. Hae apua. Ja vie ne roskat!

Vierailija
20/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihastukseni lenssi suomeen

päästän kyllä hänet sisään ja sit saan munaa fabiola voguel:ista <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi