Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asutaan Jenkeissa. Mun esikoiseni oli niin suloinen tanaan kavelylenkilla kun syotettiin sorsia.

Vierailija
16.10.2020 |

Sorsii sorsii han kutsui. On kolme vuotias. Meidan kavelylenkki on ympari paikallisen golfkentan. Pienempi lapsistani istui rattaissa. Upea syksy!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

APn kaltaiset "jenkkilassa asujat" eivat ole maata nahneetkaan.

Vierailija
42/53 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla mutta ne ajat jolloin  Amerikassa oli jotain hienoa ovat kaukana takana. Nykyään eurooppalaiset katselevat touhua lähinnä säälien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla mutta ne ajat jolloin  Amerikassa oli jotain hienoa ovat kaukana takana. Nykyään eurooppalaiset katselevat touhua lähinnä säälien.

Milloin viimeksi kavit?

Vierailija
44/53 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla, kylla. 😂 Nyt voi toivotella kohta hyvaa yota. Kovasti ap on valinnut sanoja joissa ä-kirjain jatetaan pois. Hyva, hyva! Tata lisaa😂

Vierailija
45/53 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinä aikoina skandien hukkuttaminen ei enää ole kovin vakuuttava todistus ulkomailla asumisesta. :-D

No ei todellakaan:D Mun mies oli siellä todistettavasti puoli vuotta työkomennuksella ja aina oli sanoissa äät ja ööt paikoillaan.

Vierailija
46/53 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin viimeksi kavit?

Olen viettänyt siellä kuule aikaa enemmän kuin sinä tulet unelmissasi ikinä viettämään.

Keskivertojenkin kuusi työpäivää viikossa ja viisi lomapäivää vuodessa ei kiinnosta. Floridassa ei tosin makseta veroja mutta ei sitten ole edes katuvaloja.

Nykyään ärsyttää kaikki; se että maksat tipeilläsi tarjoilijan palkan  ja naurettavuuksiin meneävä uskontohöpinä. Meidän alueella saarnaajat.

Vierailija
47/53 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa ihan tosi paljon jonkun toisen pennun tekemiset. Etenkin kun ei mitään erikoista edes ollut tehnyt.

Mut voimia Ap kuitenkin. Usa on vihoviimeinen maa, missä haluaisin elämäni kuluttaa. Ehkä teille vielä joskus tulee mahdollisuus sieltä muuttaa pois

Voiko typerämpää vastausta olla. Miksi olet niin tyhmä, että kuvittelet kaikkien haluavan kanssasi samanlaista elämää? Tai että tuntematonta kiinnostaisi se, ettet haluaisi kuluttaa elämääsi jenkeissä? 😃

Aloittaja on varmaan tyytyväinen omaansa.

Vierailija
48/53 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan Vantaalla. Kuopukseni oli niin suloinen finninaama, kun hän astui Lumon ovesta sisään kutsuntatilaisuuteen. Hakaoi ihan itse tulla Mäkkärin kautta kotiin c-paperit taskussaan. Äiti ihan herkistyi kyyneliin harmaassa marraskuun säässä pisaroiden ropistessa sateenvarjoon.

Vierailija
49/53 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat on syöksykierteessä, sori... syoksykierteessa.

Vierailija
50/53 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

FL kirjoitti:

Milloin viimeksi kavit?

Olen viettänyt siellä kuule aikaa enemmän kuin sinä tulet unelmissasi ikinä viettämään.

Keskivertojenkin kuusi työpäivää viikossa ja viisi lomapäivää vuodessa ei kiinnosta. Floridassa ei tosin makseta veroja mutta ei sitten ole edes katuvaloja.

Nykyään ärsyttää kaikki; se että maksat tipeilläsi tarjoilijan palkan  ja naurettavuuksiin meneävä uskontohöpinä. Meidän alueella saarnaajat.

No hyva, mina vuonna muutit? Oletko kansalainen? Aanestitko vaaleissa?

Ainahan voi valita asuinpaikkansa niin etta ei ole saarnajat niskassa. Meilla ei ole koskaan kaynyt. Olen asunut taalla 70-luvun alusta joten se niista unelmista.

Florida on "God's Waiting Room".

Vierailija
51/53 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on nöyryytetty paska. 🤣

Vierailija
52/53 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiätkö, että tuollainen pullan syöttäminen aiheuttaa sorsille "enkelisiipisyyttä".

Vierailija
53/53 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

FL kirjoitti:

Milloin viimeksi kavit?

Laiska olet. En kylla tieda ketaan joka tekisi kuusipaivaisia viikkoja. Lomaakin kertyy jos jaksaa olla samassa tyopaikassa muutaman vuoden.

Mina lahtisin pois jos noin esim. tippaaminen arsyttaa. Veroja ei makseta mutta palveluja pitaa olla, what's wrong with this picture?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän