Te jotka näitä kaloreita osaatte hyvin laskea.
Paljonko mun tonnikalasalaatissa on kaloreita.
1 prk tonnikalapaloja vedessä
1 prk raejuustoa
1 pss Myllyn paras tumma sydän makarooni
1 isohko suolakurkku.
En mä kaikkea syö kerralla ja makaroonista menee osa koiralle.
Huomenna syön myös tuota.
Kommentit (10)
Laske itse vaan. Älä nyt sano ettet osaa?
ap tod näk laihduttaa? makaroni nyt on ihan älytön idea salaatissa. laita sen tilalle porkkanaa, papuja, herneitä, parsaa jne.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 16:20"]
ap tod näk laihduttaa? makaroni nyt on ihan älytön idea salaatissa. laita sen tilalle porkkanaa, papuja, herneitä, parsaa jne.
[/quote]Tai vaikka pottua...
Paha sanoa, kun et kerro grammamääriä etkä sitä, kuinka suuri osa makaroneista menee koiralle. Ne kalorit kerrotaan pakkauksessa, lasket sitten käyttämäsi määrän grammoissa ja siitä kerrot kalorimäärän. Yleensä kalorit ilmaistaan per 100 grammaa, eli jos vaikka syöt 80 g jotain, kerrot sen ilmaistun kalorimäärän 0,8:lla. Ja jos syöt enemmän kuin sata grammaa, esim 136 grammaa, kerrot sen 1,36:lla.
jos et tiedä kalorimäärää, www.fineli.fi on hyvä lähde.
osta tarkka grammavaaka, esim Claes Phlssonilta saa halvalla.
Kaloreihin en ota kantaa, mutta minun mielestäni tuo ei ole salaattia nähnytkään. Ei tuoreita kasviksia, kasviksen virkaa toimittaa suolakurkku... Ei jos tavoitteena on painonpudotus, niin tuoreita kasviksia kehiin ja reilusti!
n. 1700 Kcal.
Rainbow tonnikala 140g = 154 Kcal
Valio raejuusto 200g = 160 Kcal
1 pss Myllyn paras tumma sydän makarooni 400g = 1400 Kcal
1 isohko suolakurkku Felix maku 10g = 10 Kcal
Kahdeksainen,iso suolakurkku painaa paljon enemmän kuin kymmenen grammaa
En laihduta, mä oon jo laiha. Haluan lisää painoa, mut en hampurilaisilla tai pitsalla. Makarooneista meni puolet koiralle.
AP
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 16:50"]
En laihduta, mä oon jo laiha. Haluan lisää painoa, mut en hampurilaisilla tai pitsalla. Makarooneista meni puolet koiralle.
AP
[/quote]'
Mitäpä jos hommaisit ohjeet ihan ravintoterapeutilta. Ihan vain sillä, ettei käy niin että kaikki kilot on sitten ihan puhdasta läskiä, tuskin nyt sitäkään haluat?
Tuo antamasi esimerkki ei ole terveellistä nähnytkään. Missä hyvät rasvat? Missä kasvikset? Elä nyt hyvä ihminen itseäsi pelkillä hiilareilla lihota. "Salaatti" josta n. 250g on pastaa on aika järkyttävää höttöä..
http://kalorilaskuri.fi/ravintosisalto