Häpyhuulten pienennysleikkaus
Onko kukaan ollut siinä? Oon vasta 18v mutta tämä asia on häirinnyt jo niin kauan siitä asti kun ne "tuli" näkyviin eli pienenä...no rahaa olisi ja menisin tähän leikkaukseen jos uskaltaisin nyt vaan tehdä sen päätöksen kun siitähän voi mennä tuntoa? vaikka jossain ainakin luki että jos menee se olisi väliaikaista? ja sellaiset jolla tätä "ongelmaa" ei ole ei ehkä ymmärrä sitä kuinka paljon vaikuttaa itsetuntoon jne..
Kommentit (72)
Oon 15-vuotias tyttö Keski-Suomesta ja mun ulkoiset, sisäiset häpyhuulet että klitoris on suuret. Ahdistun kun nään itseni alasti koska en pidä mun alapäästäni. Mulla ei ole mitään hankaamisia tai hiertymiä, hiivaa eikä muutakaan. Musta tuntuu että kauneusihanteet ne muhunkin on vaikuttanut. Haluisin toisaalta mennä pienennysleikkaukseen, mutta mun klitoris silti näkyisi 'rumasti'. Ja toisaalta en myöskään halua, haluan ajatella että mun alapää on hyvä enkä näytä enää miltään ihan kakaralta vaikka kakara olenkin. En tiedä mitä tehdä, mulla oli poikaystävä viime kesänä enkä uskaltautunut näyttämään itseäni kokonaan alasti kun päädyimme sänkyyn. Peitin itseäni peitolla, käsillä tai menin asentoihin josta alapäätäni ei näe. Tämä tietysti häiritsi häntä. Ei menny kauaa kun erokin tuli, hyvä siinä ajatuksessa ettei nähnyt mua. Ja mietin myös, tietääkö nykyisyyden 14-18 vuotiaat pojat miltä emätin voi näyttää? Auttakaa mua, en tiedä mitä ajatella.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:02"]
Mistä saa halvalla leikkauksen?
[/quote]
Teet lomamatkan Mogadishuun. Sieltä löytyy itseoppineita kirurgeja jotka siistivät pimpulistasi kaikki ylimääräiset lerpakkeet.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:46"]
Oon 15-vuotias tyttö Keski-Suomesta ja mun ulkoiset, sisäiset häpyhuulet että klitoris on suuret. Ahdistun kun nään itseni alasti koska en pidä mun alapäästäni. Mulla ei ole mitään hankaamisia tai hiertymiä, hiivaa eikä muutakaan. Musta tuntuu että kauneusihanteet ne muhunkin on vaikuttanut. Haluisin toisaalta mennä pienennysleikkaukseen, mutta mun klitoris silti näkyisi 'rumasti'. Ja toisaalta en myöskään halua, haluan ajatella että mun alapää on hyvä enkä näytä enää miltään ihan kakaralta vaikka kakara olenkin. En tiedä mitä tehdä, mulla oli poikaystävä viime kesänä enkä uskaltautunut näyttämään itseäni kokonaan alasti kun päädyimme sänkyyn. Peitin itseäni peitolla, käsillä tai menin asentoihin josta alapäätäni ei näe. Tämä tietysti häiritsi häntä. Ei menny kauaa kun erokin tuli, hyvä siinä ajatuksessa ettei nähnyt mua. Ja mietin myös, tietääkö nykyisyyden 14-18 vuotiaat pojat miltä emätin voi näyttää? Auttakaa mua, en tiedä mitä ajatella.
[/quote]
kuva? niin sanomme onko normaali
Mulla on häppärit vaivannu ratsastus- ja juoksuharrastuksessa. Alusvaatteiden valinta on aika tarkkaa eikä 'seksionnettomuuksilta' ole vältytty (nipistää kummasti kun ovat väärässä paikassa).
Kolmisen senttiä liikaa lihaa roikkuu jalkojen välistä, mutta en ole ikinä ajatellut että poistattaisin. Ehkä olen oppinut varomaan ja huomaamaan pienetkin hiertymät.. Ulkonäkö ei ole minua koskaan haitannut, eikä yksikään parisuhde ole noihin kaatunut :)
Kannattanee leikata jos haittaavat arjessa, mutta ihan ulkonäon takia en lähtisi korjaamaan. Toisaalta en kyllä suosi täysposliiniakaan, naisella on häpyhuulet ja vähän karvaa, en halua näyttää lapselta alapäästäni.
Itse pääsin julkiselle leikkaukseen n. 14-15vuotiaana, olivat siis 4cm ulkopuolella ja aiheuttivat kyllä usein kipua pyöräillessä, kävellessä jne. Mut nukutettiin leikkauksen ajaksi ja kaikki meni hyvin. Jälkeenpäin ei ollut edes kipuja, vain vähän arkuutta ja meni juuri joku 2vkoa toipua. :) Tunto myös pysynyt normaalina.
http://labiareductiontoronto.com/procedure_photo.php
Tässä kuvia suurista sisemmistä häpuhuulista :( Minulla on tuollaiset...
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:34"]
Ap. Löydät täältä monta ketjua aiheesta, kun laitat hakuun "sisempien häpyhuulien pienennysleikkaus".
Kannattaa lukaista läpi.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 23:30"]
Millaset ne häpyhuulet sit on, jotka on muka liian isot??? Jossain ohjelmassa joku nainen itki, että hänellä on niin iso pimpsa ja häpyhuulet, ettei hänen aviomies enää suostu nukkuun hänen kanssa samassa huoneessa. Siinä ohjelmassa näytettiin sen alapää ja mun silmään se oli ihan normaali. Tarkoittaako ap, että sisäiset häpyhuulet siis roikkuu ulkoisten häpyhuulien yli pah?asti vai mitä tarkoitat?
[/quote]
Siten että aiheuttavat pikkareissa lenkkeillessä rohtumia.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 23:16"]
1) Jotkut menettävät häppärinsä ihan perinteiden velvoittamina, olisitte onnellisia, kun teitä ei silvota.
2) Tunto alenee tietenkin, kun tulee arpikudosta.
3) Mikään leikkaus ei ole riskitön.
Aivan kuolleena syntynyt ajatus.
[/quote]
Ei siellä mitään häppäreitä leikellä vaan klitoris.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:39"]Lääkiksessä muuten opetettiin että naisen vasen häpyhuuli on tyypillisesti oikeaa kookkaampi.
tarkistakaa vaikka;)
Olemme vieraantuneet todellisuudesta.
On toki aiheellisiakin operaatioita, mutta moni varmasti esteettisestä syistä tehtyjä.
[/quote]
Ei tarvinnutkaan kauas mennä etsimään tietoa (: mulla on vasen häpyhuuli suurempi toista ja olen pelännyt turhaan. Eli normi asia (: olen aika helpottunut
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:12"]
Mua nyt kyllä ihan aidosti kiinnostaa, että missä tilanteessa tuollainen epäsymmetrisyys saa erottumaan joukosta?
[/quote]
Toinen huuli on 4,5 cm ulokona ja toinen 2 cm. Kyllä sen erottaa kun mieskin alkaa kopeloimaan, toinen isompaa kun koskee niin arka ja tuntuu ikävälle. Sitten kun toinen alkaa nuolemaan niin se vasta kamalalle tuntuukin. Pariin kertaan miehet kyselleet mikä alapäässäni on oikein tuo nahanpala. Siinä sitä ollaankin kun halut lähteneet. Kyllä nyt pitäisi leikkurille päästä. Tarvitseeko kenenkään elää tämän taakan kanssa! Saa joka kerta pelätä kun harrastaa seksiä.
No nyt alan ymmärtää...Siis jos tämä ei ole provo ja häppärisi tosiaan roikkuu 4,5 cm, venyttämättä (??!) ulompien häpyhuulien ulkopuolella, niin sitten uskon, että se häiritsee.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:11"]
Mua nyt kyllä ihan aidosti kiinnostaa, että missä tilanteessa tuollainen epäsymmetrisyys saa erottumaan joukosta?
[/quote]
Toinen huuli on 4,5 cm ulokona ja toinen 2 cm. Kyllä sen erottaa kun mieskin alkaa kopeloimaan, toinen isompaa kun koskee niin arka ja tuntuu ikävälle. Sitten kun toinen alkaa nuolemaan niin se vasta kamalalle tuntuukin. Pariin kertaan miehet kyselleet mikä alapäässäni on oikein tuo nahanpala. Siinä sitä ollaankin kun halut lähteneet. Kyllä nyt pitäisi leikkurille päästä. Tarvitseeko kenenkään elää tämän taakan kanssa! Saa joka kerta pelätä kun harrastaa seksiä.
[/quote]
Voi elämänkevät ! Ei ole mitään muuta järjettömämpää kuin tuhlata rahoja häpyhuulten leikkaukseen. Ne ovat aina hyvännäköiset näyttivätpä miltä vain. Kuvitelkaa jos olisitte miehiä kun munan pituutta ei saa paljoa edes leikkaamalla lisää. siinä ei auta muu kuin hypätä kaivoon ja te vingutte jostain häpyhuulten ulkonäöstä jolla ei ole edes suurta merkitystä seksissä!
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:24"]
No nyt alan ymmärtää...Siis jos tämä ei ole provo ja häppärisi tosiaan roikkuu 4,5 cm, venyttämättä (??!) ulompien häpyhuulien ulkopuolella, niin sitten uskon, että se häiritsee.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Saat pelätä seksiä kun monet miehet joutuu elämään puutteessa ilman mahdollisuutta siihen seksiin
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Saat pelätä seksiä kun monet miehet joutuu elämään puutteessa ilman mahdollisuutta siihen seksiin
[/quote]
Nyt en ymmärtänyt? Miten niin monet elävät puutteessa? Miksi pelkäisin? T: 4cm lihariepu
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nyt en ymmärtänyt? Miten niin monet elävät puutteessa? Miksi pelkäisin? T: 4cm lihariepu
[/quote]
Kyllä elävät ! terveisin pienimunainen mies jolla ei suhde-elämä juurikaan kiinnosta enää kun naiset ovat niin pinnallisia ja vehkeen koko merkkaa enemmän kuin ihminen
Näin naisena kyllä koen että miehen kokonaisuus merkitsee enemmän kuin munan koko. En ole ikinä ymmärtänyt tuota ison munan merkitystä! Kyllä naisia sinullekin riittää kun laitat asenteesi kuntoon!!! Onko joku muka sitten sanonut jotain? Ja minkä määrittelet pieneksi kaluksi?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:28"]
Olisiko linjoilla ketään jotta saataisiin lisää leikkuas kokemuksia?
[/quote]
On kokemuksia. Leikkautin oulussa yksityisellä gynellä. Helppo leikkaus. Laserilla hoidettiin. Ei kestänyt kauaa ja oli vain illan vähän kipeä, mutta selvisi buranalla. Omaa maksettavaa ei jäänyt kuin 250 euroa. Tyytyväinen olen ollut, ei hankaa enää housuja.
[/quote]
Onpas halpa! Mulla vain toinen huuli roikkuu ja on yli suuri. Saankohan siihen myös vähennystä, luonnollisesti leikkautan tuon pienemmänkin sitten pois, se varmaan menee omasta pussista.