miksi yhden illan jutut on muka niin väärin?
Kommentit (19)
Nuorena harrastin yhden illan juttuja enemmänkin. Enää en lähtisi niihin, koska tiedostan riskit. Minulla kävi oikeasti tuuri silloin, että mitään pahaa ei sattunut.
Ei kai siinä mitään niin väärää ole, siinä ei vaan ole mitään järkeä.
Ei siinä mitään väärää ole. Seksi on kivaa, ja moni suhdekin alkaa yhden illan jutusta. Oletko ehkä maalta, vai miksi kysyt tuollaista? Kaupunkikulttuuriin ei kuulu seksin häpeäminen.
Yhden illan jutuista ei oikein saa muuta kun morkkiksen.
Itse jäisin kaipaamaan kipinäivää tutustumisprosessia, suloista jännitettä
ja ihastumisen tunnetta.
Yhden yön huuma on liian lyhyt.
Tällaiselle romattiselle hupsulle ei yhden yön seksiseikkailu riitä. Haluan enemmän.
Mutt' joo, jokainen tyylillään, jos siltä tuntuu.
Ei ne ole vääriin kun nolemmmat tietää missä mennään ja se on vapaaehtoista. Yhdenillan jutuille on aikansa, ne sopii hyvin eron jälkeiseen aikaan. Siis itselleni on erojen jälkeen tullut kreisibailaus-vaihe ja siihen ne sopii hyvin ja onhan yhdenillan suhteista joskus tullut parisuhde tai seksisuhde. Mut eihän ne semmosille sovi ketkä ovat alttiita ihastumaan herkästi.
Hölmöähän se on ajatella sitä vääräksi. Minusta jokainen tekee miten itse haluaa. Jos kumpikin sitä panoseuraa haluaa niin niiden välinen asiahan se on, harmi vaan että yhteiskunnassa tosiaan on tuomitsevia ääniä tälle :/ http://www.panoseuraa.org/salaperaisyys-seksisuhteessa.php löyty muuten hauskoja vinkkejä netistä tähän aiheeseen :D Kaikkea hassua sitä ihmiset keksiikin kirjoittaa sivuilleen ja blogeihin
Eihän ne väärin ole mutta ei niissä ole mitään järkeäkään.
Itse en ole niitä harrastanut enkä tule harrastamaan, ei vaan sovi mun ajatusmaailmalle eikä arvoille ja periaatteille. Muut tehkööt mitä haluaa.
Naisilla on tapana kontrolloida toisten naisten seksuaalisuutta. Tämän ymmärtänee siltä pohjalta, että vielä ennen 60-lukua avioliiton ulkopuolisen raskauden mahdollisuus ja seuraukset olivat paljon isommat, kuin nykyään
En ymmärrä miksi ne olisivat väärin. Kaksi vapaata, aikuista ihmistä saavat tehdä keskenään mitä itse haluavat, myös harrastaa yhden illan seksiä.
Minä olen nuorempana harrastanut jonkin verran yhden illan suhteita, ja yhtäkään niistä en kadu. Vaikka pohjimmiltaan pidänkin vakisuhdeseksiä tyydyttävämpänä ja jotenkin syvempänä kokemuksena, niin kyllä vaan se humalaisen parittelun eläimellinen kiima nuoruuden yhdenillan jutuissa sekin on ollut jotain jumalattoman hienoa, jonka kokemisesta olen elämälle kiitollinen.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 13:37"]En ymmärrä miksi ne olisivat väärin. Kaksi vapaata, aikuista ihmistä saavat tehdä keskenään mitä itse haluavat, myös harrastaa yhden illan seksiä.
Minä olen nuorempana harrastanut jonkin verran yhden illan suhteita, ja yhtäkään niistä en kadu. Vaikka pohjimmiltaan pidänkin vakisuhdeseksiä tyydyttävämpänä ja jotenkin syvempänä kokemuksena, niin kyllä vaan se humalaisen parittelun eläimellinen kiima nuoruuden yhdenillan jutuissa sekin on ollut jotain jumalattoman hienoa, jonka kokemisesta olen elämälle kiitollinen.
[/quote]
Kaikki naiset saisivat olla tätä mieltä....
Minustakin on outoa ajatella, että aina vapaalla ollessa pitäisi hakea vain sitä yhtä ainoaa oikeaa. Ja missään nimessä ei saisi vain nauttia siitä yhdestä illasta.
Itse sinkkuna ainakin koin ja näin yhtä ja toista ja hetkeäkään en kadu. Luulen että näiden kokemusten kautta arvostan paljon nyt tätä pysyvää vakaata suhdetta. En ole ihastunut suhteeni aikana kertaakaan kehenkään toiseen.
Sinkkuilu oli aikansa kivaa. Sitten siihen kyllästyi. Jossain vaiheessa lopetin jo toivomasta/odottamasta vakaata suhdetta. En kyllä enää sitten jaksanut yhdenillan juttujakaan. Vaan sitten kolahti mieheni. Seitsemän vuotta on kolahtanut jo, en valita. Enkä kyllä missään nimessä kaipaa enää yhdenillan juttuja ja sinkkumarkkinoita.
Miksi se yhden illan poka ei voisi myös olla potentiaalinen kumppani? Toki ymmärrän, että yhden illan panot voivat olla miehiä/naisia, jotka nyt vain tarttuivat mukaan, mutta voihan sitä kumppanin etsimismielellä olla liikenteessä myös
Eikö ihmisiä huoleta taudit ja hpv?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 14:15"]
[/quote]
etkö ole kuullut kondomista?? Ei kaikki yhdenillan paneskelijat ole vastuuttomia. Itse ainakin huolehdin aina kondomista. Elämässä saisi muutenkin pelätä vaikka mitä jos tuollaisen ajatuksen ottaa.
Ja minulla se yhden illan poka sitten oli kuitenkin se mies joka kolahti. Pitkästä aikaa olin vapaalla ja ajattelin, että antaa mennä kun tilaisuus tuli. Himot ne on hiirelläkin. Mutta vasta 2 kuukauden päästä tavattiin tämän miehen kanssa uudelleen ja siitä se sitten alkoi.
13
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 14:20"]
[/quote]
etkö ole kuullut kondomista?? Ei kaikki yhdenillan paneskelijat ole vastuuttomia. Itse ainakin huolehdin aina kondomista. Elämässä saisi muutenkin pelätä vaikka mitä jos tuollaisen ajatuksen ottaa.
Ja minulla se yhden illan poka sitten oli kuitenkin se mies joka kolahti. Pitkästä aikaa olin vapaalla ja ajattelin, että antaa mennä kun tilaisuus tuli. Himot ne on hiirelläkin. Mutta vasta 2 kuukauden päästä tavattiin tämän miehen kanssa uudelleen ja siitä se sitten alkoi.
13
[/quote]
Kondylooma ja hpv sekä herpes tarttuvat melkoisen isolla todennäköisyydellä, vaikka olisi kondomi.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 14:20"]
[/quote]
13
[/quote]
Kondylooma ja hpv sekä herpes tarttuvat melkoisen isolla todennäköisyydellä, vaikka olisi kondomi.
[/quote]
No tiedätkö, kuuden vuoden sinkkuilun jälkeen en tartuntaa saanut.
Tässä hpv:n aiheuttamien solumuutosten kanssa painiskellessa juuri mietin, oliko ne panot sittenkään sen arvoisia. Satunnaisten kanssa toki kondomi, mutta exä oli näin kauniisti sanottuna "paljon ajettu", sieltä lie tullut.
No ehkä siksi, että jos joku etsii sitä oikeaa ja luulee, että toinenkin etsii. Eikä halua pettyä. tai sitten ehkä ne tuomitaan siksi, että pelätään, että sellaisiin joutuvat ne, jotka eivät kykene vaikka tahtoisivatkin pidemmän suhteen? Mutta eihän ne ole, jos kumpikin haluaa vain yhdenillan juttua. Eikä halua vain siksi, ettei pysyvämpää saa, vaan ihan vapaalla tahdollaan.
Itselläni yksi yhdenillan juttu, jota en kadu, eikä vastapuolikaan. Hyvä kokemus.