Mitäisikö plussa näkyä raskaustestissä jo nyt?
Eli tänään on kp 28/28, minulla ollut tämä sama kierto viimeiset 2 vuotta, päivälleen. Toki tätä päivää on vielä pitkälti jäljellä, mutta kysyn silti. Jos teen tänään testin ja olisin raskaana, niin näyttääkö se testi kuitenkaan välttämättä vielä plussaa? Onko yleistä/normaalia, ettei plussa näy vielä sinä päivänä jolloin kuukautisten pitäisi alkaa? Mitään raskausoireita ei ole, eli toiveet eivät ole korkealla, ja siis tein selkeän negatiivisen testin aamulla.
Kommentit (5)
Mä testaisin vasta huomenna aamulla aikaisintaan. Tekemissäni testeissä on ohjeena ollut, että jos tekee negatiivisen testin, mutta epäily raskaudesta on, suositellaan tekemään uusi testi 48h:n kuluttua mikäli kuukautiset eivät ole alkaneet.
Ok. Menkkaoireitakaan ei ole vielä, joten aika jännä tilanne. Testailen siis aamulla jos ei tänään menkat ala. Tietty se aamun nega ei kovin suuria toiveita anna.
Minulla testi näytti negaa vielä kp 35 vaikka normaali kierto onkin ollut vuosia 28.
^ Ihanko tosi? No, tuo antaa toivoa...Johtuuko se sitten siitä, että ovulaatio on tapahtunut normaalia myöhemmin tms.?
ap
ajattelin siis testata uudestaan illalla, jos menkat eivät ole silloinkaan alkaneet, mutta onko siis ajankohta testaukselle vielä liian varhainen? Tai jos olen raskaana niin pitäisikö siis testissäkin jo plussa näkyä?