Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imettäminen vain toisesta rinnasta ja hirveä kokoero.

Vierailija
14.01.2014 |

Imetän siis melkeimpä vain toisesta rinnasta, vauva ei huoli tätä pienempää rintaa ja maitoakin tulee todella vähän, kun taas tästä isosta tulee suihkuamalla.. itseäni häiritsee tuo kokoero tosi paljon, kun toinen rinta on melkeen puolet toista isompi. Saako tätä tilannetta enään mitenkään korjattua, vaa jääkö mun tissit tämän näköisiksi?? :/

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 15:24"]

Toivottavasti mullakin tasoittuu tuo kokoero. Jos alkaisin nyt syöttää pienemmästä rinnasta niin alkaisikohan maitoa tulla enemmän vai onko jo "menetetty tapaus" vauva kuitenkin jo 9kk :/

Ap

[/quote]

Mulla ei ainakaan lähtenyt pienempi rinta enää tuossa vaiheessa tuottamaan enempää maitoa. Oli joo tosi kiva, kun toinen tissi oli A/B-kokoa ja toinen paisui ja pakkaantui D/E-kokoon. Tyhjentyneenä tuo isompi tissi oli vielä sellainen miniriippari! Loppujen lopuksi mun tissit kuitenkin palautuivat samankokoisiksi (oikea on ehkä hieman pienempi, mutta niin mulla on ollut aina) ja ihan napakoiksikin vielä.

Vierailija
2/9 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma, kyllä se imetyksen loputtua tasottui. Häiritsi kyllä kovin se kokoero, toinen D, toinen B.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistäkää kuvaa :)

Vierailija
4/9 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma kuopuksen kanssa. Vauva tykkäsi imeä toisesta rinnasta paljon mielummin. Yritin aina tarjota ekaksi sitä pienempää, jotta vauva nälkäisenä imisi siitäkin.

Kokoero hävisi kun imetys loppui.

Vierailija
5/9 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi lasta, molempia imetin 1,5v käytännössä vain yhdestä rinnasta. Mulla on kasvainepäilyn vuoksi ultrattu ja mammottu rinnat, ja toisessa on huomattavasti vähemmän rauhaskudosta kuin toisessa. Tässä "paremmassa rinnassa" maitopoukamia varmaan triplasti, ja kainalossakin rintakudosta sen rinnan puolella.

Rinnat on olleet ennen ja jälkeen imetysten symmetriset, saman kokoiset ja tuntuiset. Eli imetä huoletta vaan siitä toisesta, kyllä ne tasoittuu kun imetys loppuu :)

Vierailija
6/9 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei koskaan palautunut

Vierailija
7/9 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähän eri kokoiset jo alunperinkin. Molempien kohdalla isompi rinta on maistunut paremmin. Esikoisen jälkeen rintojen koko hieman tasoittui, kakkosen kohdalla en osaa vielä sanoa kun imetän vielä.

Vierailija
8/9 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista lasta imetin viimeiset 7kk vain toisesta rinnasta. Kokoeroa oli paljon, mutta imetyksen loputtua ero tasoittui täysin, kokoeroa ei jäänyt.

Vierailija
9/9 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mullakin tasoittuu tuo kokoero. Jos alkaisin nyt syöttää pienemmästä rinnasta niin alkaisikohan maitoa tulla enemmän vai onko jo "menetetty tapaus" vauva kuitenkin jo 9kk :/

Ap