Perintätoimistot pommittaa
Soitteleeko perintätoimistot perään? Nyt kun elämäni meni niin paskaan pisteeseen ja vajosin alas, päätin jättää laskut maksamatta ja antaa ulosoton kolista. Uus juttu tämä, siks kyselen tyhmiä. Outoja numeroita soittelee (poliisi se ei voi olla) enkä vastaa niihin koska en aio edes yrittää maksusopimuksia. Laittakoon suoraan käräjille ne. Onks siä oikeustalol sit pakko ikinä käydä vai tuleeko papruja postissa? Huoh..
Kommentit (27)
Vajosin kun jouduin perintätoimiston kanssa tekemisiin
Haistatan pitkät perintätoimisto ole aina! Ja vaadin perinnän lopettamista!
Perintätoimistot häiritsevät muiden elämää
Pitäisi lailla puuttua kotirauhan häiriköintiin ja ulosottoon. Moni on pienituloinen tai tuloton, eikä häiriköinti auta.
Vierailija kirjoitti:
Vajosin kun jouduin perintätoimiston kanssa tekemisiin
Kerro tarkemmin. Minkälaista kontaktointia.
Siinähän soittelette, mut teille en vastaa! Puhelimeen on tallennettuna ainakin 10 eri perintätoimistoa nimellä mulkku soittaa🤣
Siinähän laitatte oikeuteen, mut ette te sieltäkään saa pennin latiakaan 🤣🤣🤣