Eroottinen viesti hoitajalta, miten suhtautuisitte?
Kommentit (13)
Riippuu siitä onko viesti Fabiolta vai Raimolta.
Ei varmaan edes muista minua! Ei aikuisella ole hoitajaa, jos on, niin ei varmaan lähettele eroottisia viestejä hoidokilleen.
En ainakaan laittaisi siitä ilmoitusta julkisuuteen.
Minä ainakin häkeltyisin niin, että tulisi kakki pöksyyn.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin häkeltyisin niin, että tulisi kakki pöksyyn.
😈
Vierailija kirjoitti:
Odottaisin että tulisi aamu ja heräisin.
Höh. Mä vastaisin ensin viestiin ja vähän muutakin, hölmö hukata hyvä tilaisuus, kun vaimokaan ei saisi tästä tietää.
Viitisen vuotta sitten olin auto-onnettomuudessa ja sairaalassa melko huonossa hapessa jonkun aikaa. Muutaman kerran muistan kuinka oli lähes tajuttomuuden rajamailla ja tunsin hoitajan rinnat rintakehääni vasten ja hänen huulensa hapuilivat korviani. Hän kuiskasi "haluan että panet mua kun heräät". Näin jälkikäteen muisteltuna aika kuumottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Viitisen vuotta sitten olin auto-onnettomuudessa ja sairaalassa melko huonossa hapessa jonkun aikaa. Muutaman kerran muistan kuinka oli lähes tajuttomuuden rajamailla ja tunsin hoitajan rinnat rintakehääni vasten ja hänen huulensa hapuilivat korviani. Hän kuiskasi "haluan että panet mua kun heräät". Näin jälkikäteen muisteltuna aika kuumottavaa.
En usko.
Vierailija kirjoitti:
Kova isku päähän?
Odottaisin että tulisi aamu ja heräisin.