MIEHET!! Millainen piirre naisen ulkonäössä on erityisen hot? :)
Onko esim tietynlaiset silmät /huulet/rinnat/hiukset/vaatetyyli... Tms?? :)
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 19:36"]
Nykyinen on fitnesstyttö. Melkein alaselkään olevat pitkät, isot siniset silmät,
[/quote]
Mun mielestä kuulostaa pikemminkin harvinaisen pelottavalta.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 23:16"]
Jalat irti toisistaan!
[/quote]
Niin, aika monella jalat on kasvaneet kiinni toisiinsa.
pillu, josta ei roiku ylisuuret velhonhihat. myös synnyttämätön pillu (on tiukempi)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 23:16"]
Jalat irti toisistaan!
[/quote]
Niin, aika monella jalat on kasvaneet kiinni toisiinsa.
[/quote]
Voi hemmetti xD xD
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 19:36"]
Nykyinen on fitnesstyttö. Melkein alaselkään olevat pitkät, isot siniset silmät,
[/quote]
Mun mielestä kuulostaa pikemminkin harvinaisen pelottavalta.
[/quote]
:D onko katsottu liikaa the walking deadia.. Aika deepiltä kuulosti mullaki, sori en ole nyt hottis, ku minulta ei löydy tommosia isoja sinisiä silmiä :)
Pystyt rinnat ja pyöreä takamus :) Yleensä ihastun ruskea- tai punahiuksisiin ja "näkyvästi" meikkaaviin siroihin naisiin.
Silmät ja huulet kieltämättä. Lantio kiinnittää myös huomion. Naisten selkä kun on sirompi kun miehillä, sitä on kiva katella.
Hyvä kroppa eli tissit ja perse sekä kaunis naama.
Peppu- ja tissimiehiä kun olen niin tietysti ne, mutta kroppa muutenkin (sopusuhdassa kun nämä ovat niin kokonaisuus on erittäin hyvä). Toisinaan sitten kiinnittää paljon enemmän huomiota hiuksiin ja kasvoihin, erityisesti silmiin ja hymyyn.
Mallia Kate Upton on aikalailla hottiksen ylintä aatelia. Ei liian laiha.
Iloisuus, plussaa jos on vielä kaunis ja siroluinen nainen. Sitten, on tämä mies myyty.
Muotoja omaava, missään tapauksessa ei liian laiha. Kaunis hymy ja iloiset silmät vievät mukanaan.
säärikarvat tekee naisesta eläimelisen tulee himo