Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sait viimeksi aamiaisen sänkyyn?

Vierailija
13.01.2014 |

En ole vielä koskaan saanut. :(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa viime keskenmenon ja kaavinnan yhteydessä. Kotona en ole saanut aamiaista sänkyyn, mutta enpä ole koskaan kaivannutkaan. En näe siinä mitään erityisen kivaa verrattuna aamiaiseen pöydän ääressä. Parastahan aamiainen on tietenkin läppärin ääressä.

Vierailija
22/29 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. Mies tuo joka viikonloppu mulle aamupalan sänkyyn, enkä oo edes ikinä sitä pyytänyt. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa keskinäinen hellyys ja ilahduttaminen olla aika hakusessa joillakin pariskunnilla

Vierailija
24/29 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantaina sain:)

Vierailija
25/29 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 11:41"]

taitaa keskinäinen hellyys ja ilahduttaminen olla aika hakusessa joillakin pariskunnilla

[/quote]

Ehkä myös niillä, joilla vain toinen osapuoli saa aamiaisen sänkyyn?

Vierailija
26/29 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on joskus suhteen alussa tuonut, mutta kuten muutama muukin yllä oleva, en pidä sängyssä syömisestä... Mieluummin pöytään katettuna, sitä arvostan kyllä kovasti, kuin vaikkapa pelkkää valmista kahviakin! =) Eli ei tuo enää. Lapsi teki viime vuonna, kun olin nukkunut pidempään, oli itse keittänyt ensimmäistä kertaa kahvit ja voidellut leivät, kattaus ei ollut "kaunis" (eikä erityisen maukas, varsinkaan kahvi, brrr...), mutta varmaan ihanin huomionosoitus elämässäni, enkä todellakaan sanonut perään, etten haluaisi aamiaista sänkyyn, vaan iloisin mielin söin viimeistä murua ja pisaraa myöden. =)

Vierailija
27/29 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen hyvin laitettu monipuolinen, kauniisti katettu aamiainen parisänkyyn on ihanaa hemmottelua... Äitienpäivät, hääpäivät, isänpäivät näin käykin meillä, joskus myös muuna yllärinä (jos esim. synttäri osuu viikonloppuun). En ymmärrä minäkään, miten aikuinen ihminen ei osaa syödä sotkematta. Meillä on todella hyvä ja suuri aamiaistarjotin, pysyy sängyssä jalkojensa ansiosta tai tarvittaessa litteämpänä. Nam!

Vierailija
28/29 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 11:41"]

[/quote]

Ehkä myös niillä, joilla vain toinen osapuoli saa aamiaisen sänkyyn?

[/quote]

Mutta sellaisiahan tässä ketjussa ei ole edes ollut?

Vierailija
29/29 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka lauantai ja sunnuntai. Ja lomalla joka aamu. Puuroannos ja kahvi tuodaan sänkyyn asti. Tämä siksi, että mieheni herää aina aikaisemmin kuin minä, hänen unentarpeensa on jostain syystä vain 6 h yössä :) Ja kuulemma mielellään tuo aamupalan minulle. Isänpäivänä hän saa sänkyyn aamiaisen, ja se on hänelle tuskaa, sillä joutuu makailemaan sängyssä vaikkei enää nukutakaan. Ja vain siitä syystä, että muu perhe saa ilon tuoda isälle aamupalan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi