Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttuva tekijä

Vierailija
13.01.2014 |

Jos ystävä alkaa yhtäkkiä muuttua todella ärsyttäväksi, mollaavaksi ja arvostelevaksi, kumpi ystäväsuhteessa on oikeasti muuttunut?

Olemme ystäväni kanssa kokeneet isoja asioita ystävyyssuhteemme aikana ja ainakin itsestäni tiedän sen, että olen muuttunut hyvinkin paljon viimeisen parin vuoden aikana. Meillä ei oikein tunnu enää huumori synkkaavan yhtään yksiin ja ystävä koko ajan heittää ivallista kommenttia. Olen huomannut, että ystävälläni on kova tarve neuvoa kaikessa mutta kun tulee hetki, jolloin hän itse ei tiedä kaikkea ja pyytää neuvoa, hän suuttuu ja alkaa aukomaan päätään, jolloin itse haluan vetäytyä pois koko tilanteesta ja annan ystäväni tehdä omalla tyylillään asiat ja mennä takapuoli edellä puuhun. 

Pitäisikö minun hanakammin sanoa, että näin on oikein vai pitäisikö mun kestää ylimielinen käytös ja valitus sen jälkeen, kun asiat ei sitten toiminutkaan hänen tavallaan vaikka apua minulta on pyytänyt. Minun on helppo tunnustaa, jos en oikeasti tiedä jotain asiaa ja otan tiedon vastaan, jonka saan.

Olen todella hämmentynyt. Koko ajan tekee mieli kysyä, että mistä nyt oikeasti kiikastaa. Ehkä se on se juttu mikä pitääkin tehdä...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan