Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä joku joka ei ole kertaakaan vielä maskia käyttänyt?

Vierailija
15.10.2020 |

Perustele asiasi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt. Minun ei kuulu perustella, vaan minulle täytyy perustella miksi sen käyttö muka auttaa.

Vierailija
2/19 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä :)

Vierailija
4/19 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo käyttänyt. Ei oo ollut tarvetta.

Vierailija
5/19 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin käymään eilen lääkärissä ja siellä pakotettiin maski naamalle, vaikka olin siellä ihan muilla asioilla. Muuten en ole maskia käyttänyt.

Vierailija
6/19 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole rahaa ostaa maskia :(

Vierailija
7/19 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi tiedustelija vittuuun palstalta.

Vierailija
8/19 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole käyttänyt. en laita vähiä rahojani moiseen turhuuteen. en pelkää koronaa, ei kiinnosta. jos tulee niin tulee.

Vierailija
9/19 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt. Asun kaupungissa, jossa on alle 5 tapausta ollut koko vuonna, ei täällä muutkaan käytä. Yksi kertakäyttömaski löytyy.

Vierailija
10/19 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä koska oma tai muiden sairastuminen ei voisi vähempää kiinnostaa. Kuoleminen on ihan luonnollista, ennenkin on kuoltu ja kaikki tulevat joka tapauksessa kuolemaan. En edes koskaan pese käsiäni. Laukussa on kuitenkin maskipaketti siltä varalta että sosiaalisen statuksen säilyttämiseksi joutuisin teeskentelemään. Kaupoissa jo välillä "leikkiotan" sitä käsidesiä, että vaikuttaisin hyväksyttävältä ihmiseltä. 

Vierailija
11/19 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vielä sitä käyttänyt, mutta se johtuu lähinnä siitä, etten ole käynyt missään pitkään aikaan. En ole käynyt kaupassa, matkustanut bussilla jne. Kotona olen maskia jo kokeillut, ja huolestuttaa, miten tulen sen kanssa pärjäämään, kun joskus täytyy jonnekin mennä. Alkoi meinaan ahdistaa aika lailla jo parin minuutin kuluttua sen naamalle laittamisesta. Tai lähinnä kuvottaa, ahdistuminen on väärä sana.

Vierailija
12/19 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Asun paikkakunnalla missä tartunnat yksittäisiä, enkä kulje julkisilla kulkuneuvoilla enkä osallistu massatapahtumiin. Miksi pitäisi käyttää?

Vierailija
13/19 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt enkä tule moista pellenaamaria käyttämään.

Vierailija
14/19 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt. Teen etätöitä, kaupassa käyn pikaisesti ja edellytän ihmisiltä turvavälejä joten en ole maskia vielä käyttänyt. Enkä liikuntaharrastuksissa joissa onkin ollut tosi väljää eikä maskeja ainakaan vielä kenelläkään. En käytä julkisia liikennevälineitä.

Vierailija
15/19 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Ei vaan ole ollut tarvetta maskille vielä.

Välttelen ihmisiä ja paikkoja. Asun maalla, kuljen vain omalla autollani. Viimeksi olen ollut jossain 2-3 viikkoa sitten: ruokaostoksilla isossa marketissa, jossa oli tosi vähän asiakkaita. Pysyttelen ns. helvetin kaukana muista.

Vierailija
16/19 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt enkä tule käyttämään. En ole myösksään kertaakaan pessyt käsiä tms tehnyt mitään muutakaan erityistä koronan välttämiseksi. Toivon että korona harventaa ihmiskuntaa edes jonkin verran, vaikkei valitettavasti vaikuta olevan kovin tehokas vapauttamaan planeettaa ihmiskunnan ylikansoituksesta.

Vierailija
17/19 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä maskia. On se kumma, kun pitäisi luopua jopa hapesta, ei saisi enää edes hengittää vapaasti. Turha luulo, niin syvään minä en sentään kumarra!

En käytä edes käsidesiä, koska allergisoiduin sille. Alkaa kutittaa käsiä ja tulee pieniä haavoja. Käyn kaupoissa normaalisti. Pesen kädet kotiin tullessani, jos muistan. Ei ole ollut koronaa. Jos tulee, niin tulee. Jos lähtee henki, niin sitten lähtee.

Vierailija
18/19 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt enkä tule käyttämään. En ole myösksään kertaakaan pessyt käsiä tms tehnyt mitään muutakaan erityistä koronan välttämiseksi. Toivon että korona harventaa ihmiskuntaa edes jonkin verran, vaikkei valitettavasti vaikuta olevan kovin tehokas vapauttamaan planeettaa ihmiskunnan ylikansoituksesta.

Noin sanoo minunkin sukulaismieheni. Ei pese käsiään edes vessassa käynnin jälkeen, kun on niin aatteen miehiä. Eikä hampaita, en tiedä arveleeko hammastahnankin torjuvan koronaa.

Vierailija
19/19 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, vaikka niitä on kotona kolme (kaksi kangasmaskia ja yksi ffp3)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi