Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käpykakkuketju poistettiin. Onpa natsi meininki.

Vierailija
12.01.2014 |

össönsössön

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä. Miksi? Jotkut muutkin poistot ovat ihmetyttäneet (eivätkä ole liittyneet bloggareihin edes). Vauvalla taitaa olla joku tiukkapipoinen mode silloin tällöin vuorossa.

Vierailija
2/23 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, mies valitti modelle :-P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina epäillyt ettei se kelle ne ilmoitukset asiattomista menee taida itse käyttää minkäänlaista omaa arviointia, vaan poistaa vaan kaikki.

Vierailija
4/23 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siellä ketjussahan oli joku tiukkanutturainen nipo, varmaan sai ketjun poistettua. Harmi, oli aika helmi aloitus :D Ehkä ketjun ap voisi tulla kertomaan meille, mitä miehelle kuuluu.

Vierailija
5/23 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nähny sitä ketjua, mut ei vissiin ollu pelkkä provo??

Vierailija
6/23 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä ketjussa oli?

Vierailija
7/23 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei antanut pillua,niin äijä pani käpykakkua:)

Vierailija
8/23 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan se aika rivo. 

Vierailija
9/23 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:32"]

[/quote]

REPS.

Vierailija
10/23 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:32"]

[/quote]

Ja vaimo tuli siitä sitten mustasukkaisuuksissaan avautumaan AV:lle..:) Hemmetin hauska ketju, mutta jatketaan sitä tähän. Olisko joku nutturapäinen kukkahattutäti modevuorossa...:)

Vierailija
11/23 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh kun poistettiin, oli av:n parasta antia aikoihin.

Vierailija
12/23 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:42"]

Höh kun poistettiin, oli av:n parasta antia aikoihin.

[/quote]

Ihmettelen, että joku on oikeesti tätä mieltä? Paskaahan täällä suolletaan päivät pitkät, miten tuo siitä poikkesi?

Vierailija
13/23 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ääliömäistä sontaahan se oli. Viestiketju alkoi jollakin jutulla elimen survomisesta... Haloo?! Parasta palsta-antia? Olen sanaton, kerta kaikkiaan. Ei täällä tarvita tuollaisia otsikoita eikä ketjuja. Modelle kiitokset reagoinnista, ihan asiallista toimintaa.

Vierailija
14/23 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairas aloitus, hyvä kun poistettiin. Kiitos mode!

Vierailija
15/23 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä parasta antia, mutta hyvät naurut siitä sai! Oli totta tai ei, mutta kuvitelkaa nyt mies panemassa kakkua ja hellästi silittelemässä sitä..

Vierailija
16/23 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskahan se aloitus oli, ja saattoi ihan hyvin olla totta. Kuuntelin kerran miesten humalaista keskustelua siitä, mitä kaikkea he tiesivät käytetyn miesten epätoivoisissa panopuuhissa, ja muistan listasta ainakin pakastekanan ja vesimelonin. Että miksei käpykakkukin..

Vierailija
17/23 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:56"]

Ihan ääliömäistä sontaahan se oli. Viestiketju alkoi jollakin jutulla elimen survomisesta... Haloo?! Parasta palsta-antia? Olen sanaton, kerta kaikkiaan. Ei täällä tarvita tuollaisia otsikoita eikä ketjuja. Modelle kiitokset reagoinnista, ihan asiallista toimintaa.

[/quote]

Kerrotko meille vielä, miksi aloit seuraamaan tätäkin aloitusta ja vielä vaivauduit vastaamaankin. Taitaa kuitenkin pikkuisen kiinnostaa?

Vierailija
18/23 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18, siksi, että halusin nähdä miksi ihmiset hermostuvat, kun alatyylisiä juttuja poistetaan ja siksi, että halusin nähdä minkä verran palstalla on samoin ajattelevaa ihmisiä kuin minä. Alkuperäisen ketjun aihe ei minua kiinnosta eikä kiihota, vaan olen imeissäni ilmiöstä puolustaa oikeuttaan kirjoitella mitä sattuu.

Vierailija
19/23 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli klassikon aineksia ehdottomasti. Minulle selvästi palstan parasta antia, paljon mieluummin sitä hörähtelee käpykakun panijoille kun lukee kitinää jostain blogeista tai kyselyjä siitä paljonko pitäisi painaa.

Vierailija
20/23 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 16:19"]

Siinä oli klassikon aineksia ehdottomasti. Minulle selvästi palstan parasta antia, paljon mieluummin sitä hörähtelee käpykakun panijoille kun lukee kitinää jostain blogeista tai kyselyjä siitä paljonko pitäisi painaa.

[/quote]

Ehdottomasti klassikkoainesta, ihan jo otsikkonsakin takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan