Käpykakkuketju poistettiin. Onpa natsi meininki.
Kommentit (23)
Mä oon aina epäillyt ettei se kelle ne ilmoitukset asiattomista menee taida itse käyttää minkäänlaista omaa arviointia, vaan poistaa vaan kaikki.
No siellä ketjussahan oli joku tiukkanutturainen nipo, varmaan sai ketjun poistettua. Harmi, oli aika helmi aloitus :D Ehkä ketjun ap voisi tulla kertomaan meille, mitä miehelle kuuluu.
Mä en nähny sitä ketjua, mut ei vissiin ollu pelkkä provo??
Vaimo ei antanut pillua,niin äijä pani käpykakkua:)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:32"]
[/quote]
REPS.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:32"]
[/quote]
Ja vaimo tuli siitä sitten mustasukkaisuuksissaan avautumaan AV:lle..:) Hemmetin hauska ketju, mutta jatketaan sitä tähän. Olisko joku nutturapäinen kukkahattutäti modevuorossa...:)
Höh kun poistettiin, oli av:n parasta antia aikoihin.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:42"]
Höh kun poistettiin, oli av:n parasta antia aikoihin.
[/quote]
Ihmettelen, että joku on oikeesti tätä mieltä? Paskaahan täällä suolletaan päivät pitkät, miten tuo siitä poikkesi?
Ihan ääliömäistä sontaahan se oli. Viestiketju alkoi jollakin jutulla elimen survomisesta... Haloo?! Parasta palsta-antia? Olen sanaton, kerta kaikkiaan. Ei täällä tarvita tuollaisia otsikoita eikä ketjuja. Modelle kiitokset reagoinnista, ihan asiallista toimintaa.
Ihan sairas aloitus, hyvä kun poistettiin. Kiitos mode!
Ei ehkä parasta antia, mutta hyvät naurut siitä sai! Oli totta tai ei, mutta kuvitelkaa nyt mies panemassa kakkua ja hellästi silittelemässä sitä..
Hauskahan se aloitus oli, ja saattoi ihan hyvin olla totta. Kuuntelin kerran miesten humalaista keskustelua siitä, mitä kaikkea he tiesivät käytetyn miesten epätoivoisissa panopuuhissa, ja muistan listasta ainakin pakastekanan ja vesimelonin. Että miksei käpykakkukin..
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:56"]
Ihan ääliömäistä sontaahan se oli. Viestiketju alkoi jollakin jutulla elimen survomisesta... Haloo?! Parasta palsta-antia? Olen sanaton, kerta kaikkiaan. Ei täällä tarvita tuollaisia otsikoita eikä ketjuja. Modelle kiitokset reagoinnista, ihan asiallista toimintaa.
[/quote]
Kerrotko meille vielä, miksi aloit seuraamaan tätäkin aloitusta ja vielä vaivauduit vastaamaankin. Taitaa kuitenkin pikkuisen kiinnostaa?
18, siksi, että halusin nähdä miksi ihmiset hermostuvat, kun alatyylisiä juttuja poistetaan ja siksi, että halusin nähdä minkä verran palstalla on samoin ajattelevaa ihmisiä kuin minä. Alkuperäisen ketjun aihe ei minua kiinnosta eikä kiihota, vaan olen imeissäni ilmiöstä puolustaa oikeuttaan kirjoitella mitä sattuu.
Siinä oli klassikon aineksia ehdottomasti. Minulle selvästi palstan parasta antia, paljon mieluummin sitä hörähtelee käpykakun panijoille kun lukee kitinää jostain blogeista tai kyselyjä siitä paljonko pitäisi painaa.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 16:19"]
Siinä oli klassikon aineksia ehdottomasti. Minulle selvästi palstan parasta antia, paljon mieluummin sitä hörähtelee käpykakun panijoille kun lukee kitinää jostain blogeista tai kyselyjä siitä paljonko pitäisi painaa.
[/quote]
Ehdottomasti klassikkoainesta, ihan jo otsikkonsakin takia.
Mitä ihmettä. Miksi? Jotkut muutkin poistot ovat ihmetyttäneet (eivätkä ole liittyneet bloggareihin edes). Vauvalla taitaa olla joku tiukkapipoinen mode silloin tällöin vuorossa.