Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Synnärillä laitettiin tyttö ja poikavauvan äidit samaan huoneeseen! Olin vähän kyllä käkenä...

Vierailija
02.08.2008 |

Jos ne vauvat vaikka rakastuisivat... Olisi muuten lutuista: "Missä te tapasitte?" "Synnytyssairaalassa"

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meilläkin!! Varmaan tuolla meidän pojalla nyt traumoja, kun nähnyt niin pienestä pitäen alastomia tyttöjä :DD

Vierailija
2/7 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos on laitettu joku tyttö ja jotkut poikavauvan äidit. Missä sen tytön äiti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on voinut kyllä tyttöäidin mieli entisestään masentua kun tuodaan sellainen pikku-mies viereen..

Vierailija
4/7 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiillä on siellä vähät tilat ja kiirettä, ei ne ehdi niitä vauvoja ja äitejä sukupuolen mukaan erottelemaan!

Minä otin tämän ennalta huomioon ja kun synnytyksen aika lähestyi, valmistin pilttipurkin kansista kätevät silmälaput, jotka sitten asetin oman poikavauvani silmille, kun huoneessä oli tyttövauvoja läsnä!

Itsekin voi jotain tehdä asioille, eikä aina valittaa katsokaas!

Vierailija
5/7 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi mulle sattui tuuri kun mun huoneessa oli vain tyttövauvan äitejä. Ei tarvinnut heti alkaa hätistellä sulhasedokkaita pois nurkista pyörimästä.

Vierailija
6/7 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne vauvat vaikka rakastuisivat... Olisi muuten lutuista: "Missä te tapasitte?" "Synnytyssairaalassa"

Seurustelin nimittäin joskus sellasen pojan kanssa, jonka kans meillä oli ikäeroa vain pari tuntia ja samassa huoneessa majailtiin se viikko, mikä siihen aikaan esikoisen kanssa piti pysyä sairaalassa.

Vierailija
7/7 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aikanaan seurustellut miehen kanssa, josta selvisi että olimme olleet jo synnytyssairaalassa samassa huoneessa. Hän oli syntynyt minua päivän myöhemmin, mutta samaan aikaan oltiin silti synnärillä samassa huoneessa (äitimme sitten tajusivat asian, silloin tosin tiesimme jo, että olimme syntyneet samassa sairaalassa ja olleet siellä samaan aikaan).

Me tosin sittemmin erosimme... Mutta hän oli ensi- ja nuoruudenrakkauteni, jota kai rakastan osaksi vieläkin.

Joten näiden vauvojen kohtalo on nyt sinetöity!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi