Nuoret miehet kannattaa persuja ja nuoret naiset vihreitä - kuoleeko suomalaiset sukupuuttoon?
Parhaassa lapsentekoiässä olevat ihmiset kannattavat puoluekentän ääripäitä sukupuolesta riippuen. Eihän tällä tavoin lähde syntyvyys nousuun. Kuinka vihreä nainen ja persumies voisi perheen perustaa?
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Mikä puolue olisi sopiva minulle kun olen "rasisti" ja suuri luonnonystävä, jonka mielestä elintasosta ja mukavuuksista täytyy tinkiä ilmastonmuutoksen takia. Eli persut vai vihreät?
Sama täällä, eli silloin perseet ilman muuta. Tässä yksi meidän kaveri vihreistä loikannut mies.
http://www.eeropaloheimo.fi/jako-kahteen/
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi kukaan nainen äänestäisi persuja, jotka on naisvastainen puolue. Toinen naisia väheksyvä puolue on kristilliset. Ei kiitos, vaikka olisin mistä asista samaa mieltä, itseäni en lähde alentamaan.
Mä taas en ymmärrä miksi kukaan nainen äänestäisi puolueita jotka haluavat tänne miehiä kulttuurista joissa nainen on jossain koiran tasolla.
Niin, koska persu haluaa itse alistaa suomalaiset naiset koiran tasolle.
Vaikka toisaalta, mulla on koira ja enpä tiedä ketään, jolla olisi yhtä hyvä elämä. Paapotaan ja hellitään, ruoka aina parhaasta päästä, eikä tarvii lähteä yhtenäkään aamuna töihin.
Toki persu ei taitais pidellä naista yhtä hyvin?
Juu en tosiaan halua alistaa. Eikä uhkana olisi vuosisatojen ajan muovautunut kulttuuriperimän koodaama kunnianpalautus jos nainen jättäisi.
Kyllä jätetyt kotimaisetkin kostaa. Isäni mm teki niin. Tappoi äitini ja itsensä. Minä ja sisarukseni olimme mummolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä puolue olisi sopiva minulle kun olen "rasisti" ja suuri luonnonystävä, jonka mielestä elintasosta ja mukavuuksista täytyy tinkiä ilmastonmuutoksen takia. Eli persut vai vihreät?
Vihreillä ja luonnonystävyydellä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Jos et välitä haitttamaahanmuutto ilmiöstä, niin persut on oikeastaan ainoa järkevä puolue joka seisoo muurina sen tiellä että Suomestakin ei tule Somalian näköistä maata.
Se onkin se ainoa asia mihin persuilla on mitään sanottavaa. Persut eivät pätkääkään ole kiinnostuneita esim. koulujen tilanteesta, opetuksen tasosta, hoivavajeesta, työttömyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreillä ja luonnonystävyydellä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Jos et välitä haitttamaahanmuutto ilmiöstä, niin persut on oikeastaan ainoa järkevä puolue joka seisoo muurina sen tiellä että Suomestakin ei tule Somalian näköistä maata.
Höpö höpö! Persut olivat hallituksessa, kun noin 30 000 pakolaista tuli maahan.
Peruspersut ovat niin naurettavan näköisiä ja ne puheet. Ikuinen oppositio ja puolueen kuihtuminen edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko kumminkin niin että moni vihreästi ajatteleva nainen kuitenkin fantasioi karskista ja määrätietoisesta persumiehestä - ei siis mistään itujekasvattajasta? Edes kerran kuukaudessa?
Persut EIVÄT ole määrätietoisia! Persut ovat epämiehekkäitä uhriutujia, jotka eivät osaa katsoa peiliin vaan syyttävät muita omasta tyhmyydestään.
Aamen! Jos kävisi ilmi, että mieheni kannattaa persuja, hakisin avioeroa.
Huomenta. Rakkautenne on vahvalla pohjalla. Ehkä kannttaisi jo nyt erota, niin molemmilla olisi aikaa hakia sopivampaa kumppania.
mies52v
Setä keskittyy vaan omiin asioihinsa.
Kuten myös ja ei heittele typeriä kommentteja palstalle.
Ps. ei sinulla ole miestä
mies52v
Eikä sedällä naista XD
Ei vakituista. Ihan totta
mies52v
En ihmettele. Tuskin kukaan järkevä nainen ottaisi riesakseen setämiestä, joka viettää aikaansa roikkumalla av:lla päivästä toiseen. Surullista.
Sun roikkuminen taas on kai sitä voimaantumista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannattamiseen yhdistyy myös ikävä ajattelu sukupuolirooleista. On olemassa naisen paikkaa jne. Naisten asioihin ja etenkin naisten arvoihin suhtaudutaan halveksuen, positiivisimmillaan naureskellen. Vihreitä kannattavat etenkin kouluetut naiset. Yliopistokoulutetun naisen halut alistaa itseään perusmiesten maailmaan ovat hyvin vähäiset. Onneksi korkeakoulutettuja, liberaaleja ja edistyksellisiä miehiä saa Suomen rajojen ulkopuolelta.
Perussuomalaisia kannattaa enemmän naisia, kuin miehet Vihreitä.
Naiskansanedustajiakin on kolmannes perussuomalaisilla, kun taas vihreillä on mieskansanedustajia vain 3kpl 20edustajan joukossa.
"Perussuomalaiset on puolue, jonka suosio eriasteisesti koulutettujen joukossa on muuttunut huomattavasti viime vaaleihin verrattuna. Perussuomalaiset on menettänyt jopa 15 prosenttiyksikköä matalammin koulutetuilta, mutta samalla onnistunut paikkaamaan menetystä keskiasteen koulutuksen, ammattikorkeakoulututkinnon ja yliopistokoulutuksen suorittaneilla äänestäjillä. Perussuomalaiset ei siis enää kerää kannatustaan erityisesti matalasti koulutetuilta, vaan puolueen kannatusprofiili on huomattavasti laajentunut vuoteen 2019 mennessä" https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1f80f4bf-c3af-498e-9046-c7801d8f9…
PS saa ääniä varmasti ainakin siihen asti, kunnes ymmärrystä alkaa löytymään. Tanskassa demarit ovat jo ymmärtäneet asian ja ruotsinkin demarit ovat heräämässä.
Pitää paikkansa. Tanskassa nykyään jopa sosiaalidemokraatit pitävät rajoja kiinni haitalliselta siirtolaisuudelta.
Tanska on mielestäni muutenkin hyvä esimerkki maasta, jossa yleinen ilmapiiri on onnistuttu kääntämään täydellisestä rajat auki-politiikasta kohti kansallismielistä konsensuspolitiikkaa.
Tanskalaisilla miehillä ja naisilla ei ole aihetta riidellä keskenään, kun kansan enemmistö on samaa mieltä siirtolaispolitiikasta :) Sama pitäisi saada Suomeenkin
Älä yleistä. :/ Ei todellakaa kaikki nuoret miehet kannata persuja! Sit o meitä, jotka ei ees äänestä, ku politiikka ei meitä kiinnosta. :) Ja mitä toho syntyvyyteen tulee… Miust on outoo valittaa siitä, ku se o jokaisen oma päätös haluuko lapsii. Jos immeiset osais kunnioittaa toiste päätöksii tuos asias, nii syntyvyydestä ei valitettaisiin. Jouduin antaa alapeukun. M25
Vierailija kirjoitti:
Ville Niinistöhän sanoi viime vaalikaudella, ettei vihreät ole mikään ympäristöpuolue. Ihmeesti vaan nuoret (naiset) vieläkin yhdistää vihreät jotenkin ympäristöön, vaikka vihreiden fokus on ihan jossain muualla.
Meillä on ympäristön kemikalisoitumisessa ja ilmastonmuutoksessa ns. "kusi sukassa". Jos vihreät olisivat ympäristöpuolue, äänestäisin kyseistä porukkaa. Mutta kun eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannattaminen on oma valinta. Jos jää yksin, on turha valittaa miten kiltteys tai ulkonäkö ajaa naiset pois. Kyllä syy on silloin ihan tyhmyys.
Vain harhaisen vihreän zuvackin mielessä persut jää yksin. Hassusti ne persut ovat juuri niitä perheellisiä, vihreät ovat sinkkuja veloja.
Jos nykynuorissa naiset ovat enenevissä määrin vihreitä ja miehet persuja, niin silloinhan persujen perheellisyys tulee loppumaan ja ensimmäinen on oikeassa. Tässä keskustellaan nyt katsos tulevaisuuden tilasta, ei menneestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä poistetaan asialliset kommentit vihreistä mutta asiattomat kommentit jää persuista? Miten voi ottaa näin koville moderaattoria tämmöinen keskustelu? Vai haaveileeko moderaattori salaa persuista ja elää ristiriidassa itsensä kanssa niin tulee moderoitua vähän omituisesti?
Persut peppukivuissaan poistattaa kaiken epäkivan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään kuole. Vihreiden miesten taso vain nousee, kun niiden haluttavuus nousee naisten keskuudessa sen lukumäärän laskun myötä.
Persujen taso taas laskee entisestään, jos on edes mahdollista.
Fakta ei muuten miinustamalla muutu miksikään. Kysynnän ja tarjonnan laki toimii juuri edellä kirjoitetun lailla, eli jos asetelma on kuten otsikko niin lopputulema on kuten esitetty tässä.
Olen keski-ikäinen nainen ja kannatan persuja. Toisaalta minulla on jo mies, sekä lapset.
Veikkaisin että aika moni nuori idealisti kyllä ajan myötä huomaa elämän realiteetit ja kannattamansa puolue vaihtuu. Itselläni aika oleellisia asioita on esim. ihan keskituloisten työssäkäynti, autoilu (tämä mahdollistaa sen työssä käynnin) ja asuminen jopa ihan omakotitalossa mahdollistaminen. En ole valmis maksamaan omasta selkänahastani kaikkea mahdollista tukea mitä halutaan antaa ties minne ja samalla kurittamaan sitä työssä käyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään kuole. Vihreiden miesten taso vain nousee, kun niiden haluttavuus nousee naisten keskuudessa sen lukumäärän laskun myötä.
Fakta ei muuten miinustamalla muutu miksikään. Kysynnän ja tarjonnan laki toimii juuri edellä kirjoitetun lailla, eli jos asetelma on kuten otsikko niin lopputulema on kuten esitetty tässä.
Mistä lähtien luulet että naiset valitsevat puolisonsa puoluekannan mukaan? Veikkaan että voittajat ovat miehissä niitä komeita ja rikkaita. Menisikö eniten kokoomuksen puolelle? Eli voittaja taitaa olla kokoomusmiehet.
Ei. Lisääntyjät liisääntyy ja av:n katkeroituneet ja syrjäytyneet ulinaiset ja ulimiehet poistuvat geenipoolista. Suomalaiset miehet ovat alkaneet viimeaikoina räjähdysmäisesti seurustella ja lisääntyä tummien naisten kanssa, esim. tänään paikallisjunassa näin kaksi bwwm paria samassa junassa, mikä olisi ollut vielä pari vuotta sitten kuin olisi yksisarvisen nähnyt, mutta näiden lisäksi junaan tuli vielä tumma nainen työntäen mulaattilasta rattaissa. Wmaf parit ovat kanssa väh. tuplaantuneet parissa vuodessa Helsingin katukuvassa. Ainoat sukupuuttoon kuolijat ovat internetin yksinäiset ulisijat, jotka vesittävät viimeisetkin mahdollisuudet suhteisiin haukkumalla ja karkoittamalla viimeisetkin vastakkaisen sukupuolen edustajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien luulet että naiset valitsevat puolisonsa puoluekannan mukaan? Veikkaan että voittajat ovat miehissä niitä komeita ja rikkaita. Menisikö eniten kokoomuksen puolelle? Eli voittaja taitaa olla kokoomusmiehet.
Kokoomusmiehet kaljuuntuvat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoluekanta kertoo paljon arvoista, jotka ovat mainituilla melko vastakkaiset. Kuten toki itsekin kokoomusesimerkilläsi ymmärsit, vaikka se vähän ristiriitaisena muuhun viestiisi verrattuna tulikin.
En tiedä kuinka asiallisesti pitää kirjoittaa että kommentti jää. Persut ovat juuri niitä perheellisiä ja vihreät sinkkuja veloja. 25% äänioikeutetuista ei myöskään äänestä vaaleissa, nuorissa tämä on vielä suurempi, oliko peräti jopa 50%. Nämä jotka eivät äänestä ovat myös enemmän juuri niitä persumielisiä.
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannattaminen on oma valinta. Jos jää yksin, on turha valittaa miten kiltteys tai ulkonäkö ajaa naiset pois. Kyllä syy on silloin ihan tyhmyys.
En kyllä allekirjoita sitä että puolue kertoisi automaattisesti ihmisen älykkyydestä. Minusta ratkaisevaa on enemmän se miksi äänestää. Kaikilla puolueilla on hyvät ja huonot puolet ja on lähes mahdotonta äänestää puoluetta jonka kanssa on kaikesta samaa mieltä. On myös epätodennäköistä että kukaan olisi automaattisesti eri mieltä kaikesta toisten puolueiden kanssa. On myös selvää että hallituksessa joutuu tekemään kompromisseja.
Mielestäni kertoo aika paljon kapeakatsoisuudesta jos ajattelee että vain yksi puolue on oikea, muut ovat väärässä aina ja ikuisesti aamen ja että se yksi puolue päättää kaikesta jos/kun pääsee hallitukseen.
Minun ajatus esimerkiksi: olen sitä mieltä että on hyvä valita vihreitä valintoja ja kehittää yhteiskuntaa kaikilta osin ympäristöystävälliseksi. Olen sitä mieltä että jokainen saa olla sellainen kun on ja ihmisillä pitää olla samat oikeudet sukupuoleen tai seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta.
Olen myös kuitenkin sitäkin mieltä, että m@@hanmuuttopolitiikkaa tulisi uudistaa ja tiukentaa. Suomessa menee paljon rahaa ulkomaille sekä kyseiseen ryhmittymään ja nämä rahat otetaan kansalaisten selkänahasta, lapsien oppikirjoista, säästetään joka paikasta. Toki säästöistä tulleita rahoja käytetään muuhunkin mutta huomattavan iso siivu muiden etujen takaamiseksi joista osaa ei mielestäni tarvisisi kustantaa varsinkaan ottamalla meiltä pois.
Olen myös sitä mieltä että Suomessa tulee taata perustoimeentulo ja sen ei pitäisi olla sitä että joutuu laskemaan joka kuukausi onko varaa ravitsevaan ja monipuoliseen ruokaan. Työttömiä ei myöskään pidä kyykyttää ja nöyryyttää kuten täällä tehdään. Kuitenkin työssäkäynnin pitäisi olla kannattavaa suhteessa siihen että olisi työtön. Opiskelun tulisi olla ilmaista toisella asteella ja rahaa tulisi pistää siihen että nuoret eivät putoa peruskoulun ja toisen asteen väliin.
Tässä nyt karkeasti ja hyvin pinnallisesti eroteltuna osa ajatuksista ja kokoanaiskuvasta. Yksikään puolue ei aja näitä kaikkia joten on pakko valita ja priorisoida minkä kokee tällä hetkellä ajankohtaisimmaksi asiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannattamiseen yhdistyy myös ikävä ajattelu sukupuolirooleista. On olemassa naisen paikkaa jne. Naisten asioihin ja etenkin naisten arvoihin suhtaudutaan halveksuen, positiivisimmillaan naureskellen. Vihreitä kannattavat etenkin kouluetut naiset. Yliopistokoulutetun naisen halut alistaa itseään perusmiesten maailmaan ovat hyvin vähäiset. Onneksi korkeakoulutettuja, liberaaleja ja edistyksellisiä miehiä saa Suomen rajojen ulkopuolelta.
Kuinka vähä-älyisiä vihreät voi olla jos edelleenkin yleistävät tuota yhden persun kirjoitusta kaikkiin persuihin? Itse olen persuja äänestävä mies eikä minulla tarvetta haukkua tai alentaa naisia. Ja tiedän ettei tuollaista ole missään kohtaa persujen virallisessa ohjelmassa.
Persujen ohjelmassa ei virallisesti ole suurinta osaa niistä asioista, joita he avoimesti kuitenkin ajavat.
Lähde väitteelle tai sitten tämä väite koskee kaikkia puolueita. Vihreät ovat oiva esimerkki kaksilla rattailla ajelusta, tehdään muuta kuin puhutaan ja ajetaan politiikkaa, missä vihreydellä ei ole mitään tekemistä asioiden kanssa. Esim. siirrellä ihmisiä korkean energian ja elintason maihin kuluttamaan ja saastuttamaan ilmastoa.
Vasemmistolta tämän vielä ymmärtää, mutta vihreille tämän luulisi olevan ehdoton ei.
Helsingin keskustassa näkee ketkä niitä lapsia tekee. Kantasuomalaiset naiset ja tummat miehet.