Johan veti sanattomaksi. Uudehko miestuttavuus jätti, koska
lapseni koulusta meille tuli täitartunta. Ei kuulemma sovi hänelle näin "epähygieeninen elämäntyyli". Jepjep.. No, nauratti, ei itkettänyt. Vaikka muuten se kiva heppu olikin.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 09:25"]
Parempaa ei varmaan ole vaikeata löytää.
[/quote]
Mistä tiedät, ettei ap ollut se, jonka taso ei riittänyt? Mieshän saattoi vain etsiä tekosyytä päästäkseen eroon kammottavasta suhteesta.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 09:28"]
[/quote]
Mistä tiedät, ettei ap ollut se, jonka taso ei riittänyt? Mieshän saattoi vain etsiä tekosyytä päästäkseen eroon kammottavasta suhteesta.
[/quote]
No jos tollasen syyn sanoo, oli se sitten tekosyy tai ei, niin tosi laatumieheltä kuulostaa kyllä..Not.
Syyksi voi sanoa ihan mitä vaan, jos ei vaan kiinnostanut niin mitä sitä roikottamaan.
i
[/quote]
[/quote]
ap kertoo, että MIES JÄTTI. Siitähän voi päätellä, että ap olisi itse voinut jatkaakin= hänelle kelpasi ainakin jossakin määrin, mutta mies hylkäsi. Mitään en anonyymistä kirjoittajasta tiedä, luen vain noita sanoja ruudulla.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 09:31"]
[/quote]
[/quote]
No jos tollasen syyn sanoo, oli se sitten tekosyy tai ei, niin tosi laatumieheltä kuulostaa kyllä..Not.
[/quote]
Hän kuitenkin kelpaa naisille
Myös fiksuja syitä voi keksiä, vaikka oikea syy olisikin, ettei ihan napannut. Kertoo tosi paljon aikuisesta ihmisestä, jos sanoo syyksi täitartunnan, oli sitten tosissaan tai ei. Siinä aliarvioidaan myös kuulijaa ja annetaan joka tapauksessa itsestä yksinkertainen ja tyhmä kuva.
Miten olisi
- tämä ei toimi, en osaa olla osa uusperhettä
- ei vain löydy oikeanlaista kipinää
- haluan vielä olla sinkku
- en ole valmis perhe-elämään
Mutta että täitartunta?
No sitten jouti jo mennäkin. Ei tuosta suhteesta olisi pitkää ja onnellista tullutkaan, joten hyvä kun keksi syyn lähteä kaikkien aikaa tuhlaamasta. :)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 09:23"]
lapseni koulusta meille tuli täitartunta. Ei kuulemma sovi hänelle näin "epähygieeninen elämäntyyli". Jepjep.. No, nauratti, ei itkettänyt. Vaikka muuten se kiva heppu olikin.
[/quote]
Eivät kaikki kestä täitä, en ihmettele. Hänelle sopii nainen, jolla ei ole lapsia. Inhottava ajatus, että kotona täitä nykyaikana.
Uskon, että mies oli tosissaan, en kyllä itsekään täiperheessä kyläilisi, että vielä seurustella, no ei.
Se täitartunta oli varmaan vain viimeinen pisara. Olen mäkin lapsettomana jo huomannut, että lapsiperheissä sairastavat koko ajan kaikki, koska lapset tuo tauteja päiväkodista ja koulusta. Helpompi se on kestää, jos on itse niiden lasten vanhempi, mutta tässä tapauksessa ei sitten edes ollut. Jos ukkoraukalla oli jo ollut lapsen tuomana muutama oksennus- ja räkätauti, ja nyt vielä seuraavaksi oli täitäkin luvassa.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 11:41"]
Uskon, että mies oli tosissaan, en kyllä itsekään täiperheessä kyläilisi, että vielä seurustella, no ei.
[/quote]
Ja minä urpo vieläpä pakastin miehen lasten pipoja, kampasin täikammalla, hain täishampoota ja pesin omat ja lasten hiukset...
Pesin myös sohvan, kun toinen lapsi oli ripulissa eikä ehtinyt vessaan. Petivaatteeita olen vaihtanut oksemnuksen takia..
Enkä tajunnut ollenkaan, että oikeasti mun oiskin pitänyt juosta kirkuen pakoon ja jättää mies ja lapset siltä seisomalta!
Tässä kohtaa näkyy ihmisten tietämättömyys. Sitkeässä elää usko, että täitartunta tulee vain perheisiin, missä hygieniasta ei huolehdita. Ei taida mies olla valmis hyppäämään lapsiperheen mukaan, jos faktat asiasta eivät riitä...
On se kumma että nykyaikana lapsilla on täitä, ei ollut 80-luvulla ei. Inhottavalta kuulostaaa, ei kai mies halua täitä. Hirveää, jos työelämässä on täitä vaikka asiakaspalaverissa.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 11:41"]
[/quote]
Ja minä urpo vieläpä pakastin miehen lasten pipoja, kampasin täikammalla, hain täishampoota ja pesin omat ja lasten hiukset...
Pesin myös sohvan, kun toinen lapsi oli ripulissa eikä ehtinyt vessaan. Petivaatteeita olen vaihtanut oksemnuksen takia..
Enkä tajunnut ollenkaan, että oikeasti mun oiskin pitänyt juosta kirkuen pakoon ja jättää mies ja lapset siltä seisomalta!
[/quote]
Sä oletkin nainen ja kaiken lisäksi jonkinlaista hoivaluonnetta. Jos mulla olisi jotain miehen lapsia yrjöämässä ja ripuloimassa pitkin kämppää, niin saisi tasan tarkkaan se mies siivota.
Kukaan mies ei hlalua täitä, entä miehen työpaikalla, jos miehellä on esim. asiakastapaamisia, siinä menee kaupat sivu suun. Ei ollut ennen moista, se olisi ollut hirveä haloo...
Nainen kyllä, mutta en kyllä sanoisi, että hirveesti mitään hoivaviettiä omaan. Omia lapsiakaan en halua.
Mulla on vaan aika käytännöllinen suhtautuminen asioihin, jos on paskaa sohvassa, se siivotaan. Mies pesi tuolloin lasta suihkussa, kun mä hinkkasin sohvaa ettei ehdi ripuli imeytyä.
-13-
Meillä uudehko miesystävä ei edes tietäisi täitartunnasta, koska en puhu kanssaan lapsista kovinkaan paljoa. Mies ei myöskään yövy meillä, koska minusta lasteni ei tarvitse tutustua minun ystäviini ennen kuin tiedän, että suhde on muutakin kuin sänkykaveruutta (tai millä nimellä sitä nyt kahden aikuisen deittailua kutsuisi, jos mukana ei ole isoja tunteita, mutta on kiva olla yhdessä).
Minua rupes paskattamaan ja päätä kutittamaan
Entä jos mies huomaa täitä itsellään nro nro19 ?
Ei se jaksanut parempaa selitystä keksiä. Ei vain kiinnostanut yhtään. Noh, sano pyh. Parempaa ei varmaan ole vaikeata löytää.