A-studio tänään: Sanna ja Petteri fragasivat oikein kunnolla!
Noitten kahden välillä kipinöi niin että koko studio kiehuu. Sannan harmaiden silmien katse porautui Petskuun ja vähän Jussiinkin kun nämä eivät ymmärtäneet vaikka PM rautalangasta heille maskiasiaa väänsi.
Kommentit (10)
Jaahas.... mitäs se sanna tänään valehteli? Tuon tytön juttuja ei enää kyllä kukaan ota tosissaan.
Mä en meinannu kehtaa katella kun koko ajan näen söpösannan ilman vaatteita. En voi sille mitään. Ja se tuijotus. Nainen katsoi Orpoa ja Hallista kuin iniseviä hyttysiä jotka haluisi liiskata pelkällä katseella. Grrrr.
terv jäbä johon toi nainen kolahti
Vierailija kirjoitti:
Jaahas.... mitäs se sanna tänään valehteli? Tuon tytön juttuja ei enää kyllä kukaan ota tosissaan.
Sanna oli pukeutunut villapaitaan jossa ei vahingossakaan ole minkäänlaista kaula-aukkoa :)
Minua häiritsee kun pm hymyilee kertoessaan ikäviä asioita.
Eli ilmeet eivät mene sen mukaan, millaisia tunteita olettaisi kutakin asiaa kohtaan olevan.
Vierailija kirjoitti:
Eli ilmeet eivät mene sen mukaan, millaisia tunteita olettaisi kutakin asiaa kohtaan olevan.
Näin samoin. Hymynkare suupielissä kertoili ikäviä uutisia. Oliko hymy aito reaktio korona-asiaan, josta puhui?
Sanna kyllä perusteli mielipiteensä paremmin kuin Orpo. Halla-aho jäi statistiksi ja Saarikko alkoi kälättää kimeällä äänellä ja esittää äidillistä kun hermostui.
Marin tuhosi Orpon, ei ziisus. Kannattaisi Kokoomuksen vaihtaa pj? Sinänsä pakko ihailla Marinia, kerrankin Kokoomus pistetään kova kovaa vasten, eikä se pääse luikertelemaan niillä tavanomaisilla höpötyksillä kuten aina ennen.
Vierailija kirjoitti:
Urpilainen teki samaa ja nyt myös Saarikko.
Kemiaa ilmassa