Kun nainen moikkaa, mutta ei katso silmiin
Ollaan pari kertaa nähty ohimennen, puhumatta mitään ja ei olla tervehditty. Voiko tuosta päätellä jotain?
m31
Kommentit (16)
Siis tervehtiikö se nyt vai ei? Vai oliko eri unet?
Eli ei ole tervehtinyt eikä edes katso sinua? Unohda.
Vierailija kirjoitti:
Siis tervehtiikö se nyt vai ei? Vai oliko eri unet?
Tervehti, mutta ujonlaisesti.
m31
Minusta ei. Miksi et ole itse tervehtinyt?
Vierailija kirjoitti:
Eli ei ole tervehtinyt eikä edes katso sinua? Unohda.
Näin minäkin ajattelin. Jääköön.
m31
Ei voi päätellä mitään. Toisilla nyt vaan on tuollainen tapa. Voi olla ujoutta, introverttiyttä, ihastumista, sitä etttei pidä sinusta ja ärsyttää koko tapaaminen, ihan mitä vaan.
Nope. Ite oon sen verran ujo ja arka, et en ikinä oo kahtonu ketää silmiin moikatessa. :/ Ei niitä moikattavia tosin oo ollu ku iha pari. Yhteen naiseen olin ihastunu, ja yritin katsoo häntä mahdollisimman usein silmiin, mut ei siitä mitää tullu. :/ Ja sit ku hänellä oli sellaset nappisilmät, nii ei tehny yhtää helpommaks. :D Älä ainakaa mee kysyy, et miks et kato silmiin. Se o kauhee kiusallista. M25
Nainen: Moi
(Mies: Mitä hän tarkoitti tuolla? Onkohan hän kiinnostunut? Hän ei katsonut edes silmiin, onko se naisen tapa testata minua?)
Mies: Ööö m-moi tai siis kiva tutustua. Tota hei mä tässä mietin että... Niin käytkö sä usein täällä?
Nainen: Olen täällä töissä ja moikkaan kaikkia
(Mies: Onkohan taas testi.. Sellainen kutina että halusi nimenomaan minua moikata, mitä mä nyt teen? Nyt neuvoja jostain..)
Tahtoo että painat käytävällä seinää vasten ja nuolet kaulaa. Haluaa että metsästät!
Itse tuossa taannoin moikkasin töissä kasvia, kun sivusilmällä joku hahmo osui lähelle. Ei kannata liikaa analysoida ihmisten tekemisiä.
Meitä on täällä yli viis miljoonaa ja jokainen on oma yksilönsä mutta veikkaan kuitenkin introverttia.
Tervehtiminen nyt on peruskohteliaisuus. Ei mikään mielenkiinnon merkki.
Seuraavalla kerralla juttele hänelle jotakin yleistä tilanteeseen liittyvää, se reaktio voi jo kertoa jotakin. Jos viestit jää epäselväksi silti, voit jatkaa ajan kanssa tutustumista, niin eiköhän sitten selviä.
Harva aikuinen ihastuu pelkkään ulkonäköön, kyllä siinä pitää jo keskusteluyhteys olla että alkaa tuntea toista. Vai ostatko itse sian säkissä?
Vierailija kirjoitti:
Itse tuossa taannoin moikkasin töissä kasvia, kun sivusilmällä joku hahmo osui lähelle. Ei kannata liikaa analysoida ihmisten tekemisiä.
Vähän samasta syystä en tervehdi helposti. Tullut useamman kerran herätettyä hämmennystä tervehtimällä "tuttua".
Tervehdykseen vastaaminen on pelkkää minimikohteliaisuutta. Se, että pitäisi vielä silmiinkin katsoa on ylimääräistä vaivannäköä, joillekin liikaa vaadittu.
Riippuu missä yhteydessä. Olen itse ujo ja tykkään antaa muille esim töissä tilaa. En välttämättä moikkaa joka kerta, jos se saattaa häiritä.
Vaikka pitäisin henkilöstä.