Kokoomus ja Timo Haapala aikovat merkeistä päätellen jatkaa maskijankutusta
Kommentit (24)
Saisivat käsikirjoituksen ensiksi selville. Ykkösosassa ei tehty tarpeeksi, kakkosessa taas tehtiin liikaa ja mentiin rajoituksissa liian pitkälle ja kolmososassa valehdeltiin, ettei mentykään tarpeeksi pitkälle rajoituksissa. Mutta silti rajoitukset pitää poistaa ja rajoittaa samanaikaisesti.
Joo, Haapalahan on äärioikeiston puudeli...Sai toki maikkarilta fudut ammattitaidottomuuden vuoksi mutta kelpasi kuitenkin is:lle eli äärioikeiston alustalle...
Maskimus maksimoi maskiasiat Setä Maskin avulla.
Vetäisivät sen maskin päähänsä ja olisivat hiljaa. Ei vois enää vähempää kiinnostaa.
Ilmeisesti osalle on ihan ok, että hallituksen ministerit valehtelevat.
Valehtelu ei ole kivaa, varsinkaan pääministerin.
Public enemy kirjoitti:
Lähinnä vaikuttaa, että THLssä ei ole johtoa ollenkaan kun Mika Salminen puhui aivan toisin kuinTervahauta.
Miksi Haapala kirjoittaa välillä omana itsenään, välillä Setä Arkadiana?
Saisivat työntää maskinsa käyttöohjeineen sinne missä aurinko ei paista. Alkaa vähitellen rassata ihan tosissaan. Eikö oppositiossa tosiaan ole muuta aihetta mihin tarttua? Jukolauta, käyttäisivät tuon jankutukseen kuluvan ajan ja energian esim sote-ehdotukseen perehtymiseen. Luulisi löytyvän jotain oikeaakin asiaa mistä jankuttaa.
Public enemy kirjoitti:
Hei huhtislaiset, Public Enemy on vasemmisto - eli teille kommari - bändi.
Maski on nyt kuuminta hottia. Ollako vaiko ei, siinäpä kysymys.
Onhan se erikoista, että hallitus linjaa sotesta jättipäätöksiä ja oppositiokeskustelu jumittaa siinä, kuka minäkin päivänä tviittasi mitäkin koskien naamasuojuksia.
Mua ärsytti jo keväällä opposition maskijankkaus, eivät kuitenkaan itse näyttäneet esimerkkiä niiden käytöstä. Olisivat alkaneet ompelutalkoisiin ja ommelleet itselleen ja vähävaraisille maskit, niin ja sai niitä 50 kpl/pkt kertakäyttöisiä jo huhtikuussa Puuilostakin.
Lätkätermein nelosketjun agitaattori.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsytti jo keväällä opposition maskijankkaus, eivät kuitenkaan itse näyttäneet esimerkkiä niiden käytöstä. Olisivat alkaneet ompelutalkoisiin ja ommelleet itselleen ja vähävaraisille maskit, niin ja sai niitä 50 kpl/pkt kertakäyttöisiä jo huhtikuussa Puuilostakin.
Eikös oikeisto ruikuttanut hulluna kun vähävaraisille alettiin jakaa niitä yhteiskunnan maskeja ja eikös ne rynnänneet hamstraamaan niitä?
Onko Kokoomuksella ja Persuilla joku maskiperversio?
Toverit, seiskäämme vahvoina sisariemme agitaation puolesta!
Orpolle on jäänyt levy päälle eikä osaa nyt puhua muusta kuin maskeista. Vaihtaisi jo levyä, rupeaa kyllästyttämään. Orpo vain nolaa itsensä.
Maskiasiainpuolue ja setä Maski.
Naurettavia!