Kehutaan tässä ketjussa bloggareita!
Ei aina jaksa lukea haukkumisketjuja, missä etsimällä etsitään virheitä bloggaajista ja tullaa tänne yhdessä nauramaan ja haukkumaan.
Mungolife: Olen niin kateellinen Annan hiuksista! Omat hiukseni ovat kyllä pitkät, mutta kuivat ja elottomat :( Anna puhuu perheestään aina hyvää ja hällä on suuri tukijoukko. Mahtavaa, että tekee sitä mistä unelmoi. Voi kun minullakin olisi pokkaa lähteä ulkomaille opiskelemaan.
Alexa Dagmar: Upea koti! Minulla ei ole minkäänlaista sisustusymmärrystä, oma kotini näyttää ihan opiskelijakämpältä. Kaunis nuori nainen.
Vivian Valpuri: Osaa kirjoittaa törkeän hyvää tekstiä; sarkastista ja huumorintäytteistä. Meillä on samanlainen miesmaku!
Mutsis on: Jämpti ja suorasanainen nuori äiti. Ihana ja onnellinen perhe, toivon heille kaikkea hyvää. Emilia on omalla tavallaan todella kaunis, näyttää Game of Thronesin Aryalta.
Kommentit (47)
Kun äiti kelaa on erilainen, ajatuksia herättävä blogi. Ihailen kirjoittajan elämänasennetta!
Sandwich-Iinan blogi on kiva. Ei tunnu sellaiselta draama-kälättäjä-teiniäidiltä. Itse asiassa ei juuri mistään huomaa enää tuota kovin nuorta ikää, tämä on plussaa. Kivasti on postauksia sekalaisista aiheista ja ei mitään pätemistä. Vähän liikaa mainoksia tosin. Kiva perhe. Ei ollenkaan samanlaista ehdottomuutta, selittelyn tarvetta ja angstaamista mitä hänellä-joka-jääköön-nimeämättä...
Tää blogi<3
Paskamutsi on ikisuosikki. On näkemystä ja ymmärrystä. Ne ovat harvinaisia tässä maailmassa.