Sedu Koskosesta (56v) isä
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 00:06"]
Onko Sedulla ennestään lapsia?
Meinaan vaan, että Seduhan voisi periaatteessa olla jo teinin pappa.
[/quote]
Ei oo ennestään lapsia.
eikä se välttämättä kuulemma sedu ole edes sen lapsen isä. siellä on muutama muukin ehdokas listoilla. yksi rovaniemeltäkin :D
Ketä kinnostaa... Perskele kun avasin tän ketjun. Olen siis tyhmä:)
Mä en ymmärrä, miksei ihmisillä saa olla enää yksityisyyttä, jos kerran on julkisuudessa ollut. Antakaa niiden elää omaa perhe-elämää :(
Minna, 31 v, luokanope on avokki ja vauvan äiti. Ei mikään silikonibimbo.
Mun isä oli 55-vuotias, kun synnyin. Äiti oli 39. Isä joutui sairaseläkkeelle jo 57-vuotiaana sydäninfarktin jälkeen ja ensimmäisten koululuokkien ajalta muistan, että aina oli mannapuuro odottamassa, kun tulin koulusta kotiin. Yläasteella oli jo ruoka odottamassa, usein kahtakin eri ruokaa kun isä pelkäsi että olisi samaa kuin koulussa. Meitä lapsia oli kolme ja kaikki eri kouluissa, joten heti ovelta isä kysyi: "Mitä ruokaa oli koulussa?" Tuo on jäänyt sympaattisena yksityiskohtana mieleen.
Vasta aikuisena tajusin, miten hankalaa pienten koululaisten vanhemmilla on, kun vanhemmat ovat töissä ja lapset vapaalla. Meillä ei ollut koskaan noita ongelmia, kun isä oli kotona.
Nykyajan kuusikymppiset ovat ihan eri tavalla vetreitä kuin 70-luvulla. Uskon, että tuollainen Sedun ikäinen mies jaksaa hyvin leikkiä vauvan kanssa ja äitihän ne yövalvomiset kuitenkin hoitaa. Tuossa kohtaa elämää on talouskin jo hyvällä mallilla, eikä tarvitse painaa töissä ylitöitä asuntolainan vuoksi. Joten kyllä tuossa on paljon hyviäkin puolia.
Koska oma isäni oli monella tapaa sairas, muistan pelänneeni hänen kuolemaa jo lukioikäisestä lähtien. Kuitenkin hän kuoli vasta kun olin 30-vuotias. Hyvät muistot on isästä jääneet, vaikka hän iäkäs olikin.
Onko tietoo minkä ikänen avovaimo on? Sedu on kyllä jo aika vanha ukko....
Joo kiinnostais kans tietää, millainen tämä avokki on. Olen koko päivän odottanut että joku tekis aloituksen "Sedusta isä 56 v" :D
Mahtaakohan äitinä olla yummy-jennin sisko.
Minna on naisen nimi.
Onhan Sedulla tuota listaa:
Anna Elisa Jaana Marika ja nyt Minna.
Löysin Sedun haastattelun v:lta 2006, "kyllä minulla on lisääntymisen tarve ja haluan jonain päivänä isäksi."
No, pnhan se hyvä että on malttanut odottaa aikaa, kun on isyyteen (ja puolisoksi?) valmis. :)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 23:19"]
Mahtaakohan äitinä olla yummy-jennin sisko.
[/quote]
Onko se joku silari-blondi?
Luokanopettaja Rovaniemeltä, 31 v :)
56-31=25 v ikäero. Et silleen.
31 v luokanope Rovaniemeltä. 25 v ikäero. :)
Onko Sedulla ennestään lapsia?
Meinaan vaan, että Seduhan voisi periaatteessa olla jo teinin pappa.
Onko 31-vuotias Anniina (Yummyn sisko)? Vai onko Sedulla joku Rovaniemi-fetissi?
Ei oo raikulilla perijää ennestään. Ainakaan ei tunnusta että olis lapsia. Uskon kyllä, että on jämpti siinä asiassa.
Kerran satuttiin Sedun kanssa samaan hissiin, mulla oli mukana alle kouluikäiset lapset. Sedu alkoi ihan spontaanisti juttelemaan lapsille, nauroi niiden jutuille ja oli perussuomalaiseen (hissi)kulttuuriinn nähden yllättävän lapsimyönteinen. Aloin silloin miettiä et onkohan sillä lapsia tai onkohan se niitä yrittämässä. Muuta en siis tiedä/tiennyt tyypistä ku naaman ja ravintolat.