Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä me nyt tehdään? Eihän tätä jaksa!

Vierailija
14.10.2020 |

Kukaan ei tiedä, montako vuotta tätä poikkeustilaa, rajoituksia, jatkuvaa pelkoa ja ärsyttäviä maskeja. :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mikään ikuisesti kestänyt. Vuoden 2009 sikainfluenssastakin on jo vaikka kuinka kauan eikä kaikki edes muista sitä enää.

Vierailija
2/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin jaksaa, kun tämä on ollut sitä arkea jo vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole mikään ikuisesti kestänyt. Vuoden 2009 sikainfluenssastakin on jo vaikka kuinka kauan eikä kaikki edes muista sitä enää.

No eipä se tällainen show ollutkaan.

Vierailija
4/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä silloin ollut mitään maskeja tai rajoituksia.

Vierailija
5/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin jaksaa, kun tämä on ollut sitä arkea jo vuosia.

Maskien käyttö ja muiden ihmisten pelkääminen?

Vierailija
6/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä silloin ollut mitään maskeja tai rajoituksia.

Oli jossain päin maailmaa. Mutta pointti oli se, ettei sekään kestänyt ikuisesti.

Vierailija
7/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa vaarini sanoi kun oli rintamalla.

Vierailija
8/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä et tässä tilanteessa jaksa? Minua ei ole kielletty menemästä töihin ja sitä paitsi tykkään etätöistä. Voin käydä ulkoilemassa, kaupassa, baarissa ja risteilyllä. Ulkomaillekin olen tänä vuonna päässyt jo useamman kerran. Maskisuosituskaan ei ole pakko.

Koronakaan ei pelota. Sen on saanut tähän mennessä 0,2% suomalaisista ja kuolleita on reilu 300, kun samassa ajassa on kuollut johonkin muuhun 20.000 ihmistä. Kuolleiden mediaani-ikä on 84 vuotta, joten en ole lähellä sitä vielä vuosikymmeniin.

Vierailija
9/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Mitä et tässä tilanteessa jaksa? Minua ei ole kielletty menemästä töihin ja sitä paitsi tykkään etätöistä. Voin käydä ulkoilemassa, kaupassa, baarissa ja risteilyllä. Ulkomaillekin olen tänä vuonna päässyt jo useamman kerran. Maskisuosituskaan ei ole pakko.

Koronakaan ei pelota. Sen on saanut tähän mennessä 0,2% suomalaisista ja kuolleita on reilu 300, kun samassa ajassa on kuollut johonkin muuhun 20.000 ihmistä. Kuolleiden mediaani-ikä on 84 vuotta, joten en ole lähellä sitä vielä vuosikymmeniin.

Joo, mutta kun kohta ei saa baarissa viinaa enää klo 22 jälkeen. 

Vierailija
10/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tätä ole kestänyt vielä vuottakaan. 

aika helppoa toistaiseksi verrattuna sotavuosiin (5), estanjatautiin (3), nälkävuodet ja suuret kuolinvuodet (useita vuosia molemmat), isoviha (noin 8v), rutot (vuosia joka kerralla) jne.

Kakista noista ovat suomalaiset selvinneet. Eiköhän siis tästäkin.

Vierailija
11/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa minäkään. Tämä käy kovasti psyyken päälle.

Kevään jaksoin joten kuten mutta nyt arjen raskaus tuntuu ylivoimaiselta kestää.

Vierailija
12/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin paljon terveysongelmia yms, että tuo korona ei tunnu enää missään.

Vierailija
13/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaperseitä kaikki tyynni. Ei saa viinaa kapakassa. On se elämä rankkaa. Onneksi ei ole sota. Porukka on nykyään niin pehmeitä.

Vierailija
14/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata kuluu ihan hirveästi!

Ja väsyttää ja mieli on maassa.

Vierailija
15/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää vuoteen 2025 asti. Lukekaa nwo blogia. Huijausta koko korona.

Vierailija
16/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ansaitse se ensin. Tee jotain vastenmielistä mutta tärkeää ja sitten saat sopivan suklaamäärän palkkioksi. Älä hamua muuten vaan.

Äkkiä ei ehkä niin väsytäkään.

Jos kaikki on tehtynä, opettele vaikka kymmenen uutta englannin sanaa.

Minä olen alkanut syödä aiempaa terveellisemmin ja muutenkin huolehtia itsestäni paremmin. Mitäpä sitä muutakaan tekisi.

Vierailija
17/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvassa pelossa ei kannata elää. Mitä elämää se sellainen on?

Vierailija
18/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ansaitse se ensin. Tee jotain vastenmielistä mutta tärkeää ja sitten saat sopivan suklaamäärän palkkioksi. Älä hamua muuten vaan.

Äkkiä ei ehkä niin väsytäkään.

Jos kaikki on tehtynä, opettele vaikka kymmenen uutta englannin sanaa.

Minä olen alkanut syödä aiempaa terveellisemmin ja muutenkin huolehtia itsestäni paremmin. Mitäpä sitä muutakaan tekisi.

Miksi itseään pitäisi kiusata varta vasten?

Eiköhän se riitä, että tästä korona-ajasta on valtavasti kiusaa ja harmia.

Jotakin hauskuutta mä tarviin!

Vierailija
19/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän eletään aikalailla normaalia elämää. En minä ainakaan ole huomannut mitään mullistavaa. Käyn töissä, kaupassa, lenkillä, joogassa, kyläilen, teen käsitöitä, luen, olen perheen ja ystävien seurassa, elokuvissa käytiin ja taidenäyttelyssä. Maskia en käytä, ei käytä täällä juuri kukaan mukaan, käsiä pesen kuten tavallisestikin, en käytä julkisia liikennevälineitä kun on oma auto, ruuhkaa täällä maalla ei ole yleensä missään, tartuntoja taitaa olla tasan 5 ollut ihan koko aikana, siis keväästä lähtien. Turvavälejä noudatan. En pelkää. Jos tulee jotain rajoituksia, niin sitten mennään sen mukaan, ei siihen kuole. Pois turha valitus ja hymyä huuleen! Kannattaa mennä vaikka retkelle, kävelylle, pyöräilemään, laittaa syysvalot puutarhaan, lämmittää pihasauna, pistää takkaan tulet, lukea ja ottaa kutimet esille. 

Vierailija
20/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök suklaa on pahaa.

Käy tunnin lenkillä joka päivä niin ei tee suklaata mieli!