Räppäri heitti faijansa kaivoon
ja surmasi tämän :(
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/de04e2a8-09ad-473d-8266-ef54d4534626
Kommentit (36)
Eipä se kannabiskaan ihan vaaraton aine ole.
Hyi hele...vetti että pitää ihmisen olla pimeä. Joku pershäiriö varmasti.
Ylilåudalla on jonkinlaista tietoa. En uskalla laittaa linkkiä jos onkin eri artisti oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Palefacen frendejä. Kuinkas muutenkaan.
Suostuikohan pellefacen frendin isä pelkäämään?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että on frendi? Entinen kollegani tuomittiin väkivaltarikoksesta, oltiin samassa työpaikassa vuosia muttei todellakaan frendejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että on frendi? Entinen kollegani tuomittiin väkivaltarikoksesta, oltiin samassa työpaikassa vuosia muttei todellakaan frendejä.
KVG
Oliko tämäkin tampereella lielahdessa
Sienimiehiä monesti nämä vanhemmat urpot ja tässäpä tulos.
Vierailija kirjoitti:
Pääkin irti? Ei juma...
Tä? Pääkin irronnut siinä rytäkässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KVG
Palefacen videolla esiintynyt mies vangittu epäiltynä ta posta – suosikkiräppäri järkyttyi
Emme suostu pelkäämään -musiikkivideoon ei Palefacen mukaan todennäköisesti tule muutoksia, vaikka yhtä avustajaa epäillään puu kotuksesta.
Paleface kertoo, ettei hän tunne miestä sen tarkemmin.
– Kaveri päätyi videoon sillä tavalla, että hän on tuttu naama mun keikoiltani. Hän on ollut aloitteleva räppäri ja fani. Mun keikoillani kiersi sana, että kuvaamme tätä videota. Hän päätyi sitä kautta joukkokohtaukseen.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001925932.html
Googletin. Fani joka päätyi musavideon joukkokohtaukseen ei kuulosta kovin läheiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KVG
Palefacen videolla esiintynyt mies vangittu epäiltynä ta posta – suosikkiräppäri järkyttyi
Emme suostu pelkäämään -musiikkivideoon ei Palefacen mukaan todennäköisesti tule muutoksia, vaikka yhtä avustajaa epäillään puu kotuksesta.
– Kaveri päätyi videoon sillä tavalla, että hän on tuttu naama mun keikoiltani. Hän on ollut aloitteleva räppäri ja fani. Mun keikoillani kiersi sana, että kuvaamme tätä videota. Hän päätyi sitä kautta joukkokohtaukseen.
Googletin. Fani joka päätyi musavideon joukkokohtaukseen ei kuulosta kovin läheiseltä.
Kyllähän tuo turpahalkio selitellä ja valehdella osaa.
Ja anonyymit nettitrollit osaavat levittää pahantahtoisia valheita ja juoruja ihan vaan ilkeyttään.
Me emme suostu pelkäämään vaikka musiikkivideoissanne esiintyisikin isisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KVG
Kyllähän tuo turpahalkio selitellä ja valehdella osaa.
Ja anonyymit nettitrollit osaavat levittää pahantahtoisia valheita ja juoruja ihan vaan ilkeyttään.
Me emme suostu pelkäämään vaikka musiikkivideoissanne esiintyisikin isisit.
Heh, en minäkään pelkää vaikken edes koko videota ole nähnyt enkä tuontyyppistä musiikkia kuuntele :)
Tuohan on vanha juttu. Universtas kannabispsykoosisa sekoili.
Heitti kolme metriä syvään kaivoon ja sen jälkeen irrotti pään. Miten se on edes mahdollista?
Vankilaan vaan ja elinkautinen. Vaikka jos itse saisin päättää, niin ihan muilla tavoin hoituisi "räppärin" rankaisu ja sellaisella tavalla, ettei valtion resursseja siihen tuhlautuisi. "Kuole nyt saatana" -logiikkaa noudattaen siis.
Kukahan rap artisti?