Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otettaisiinpa ranskasta mallia kuinka koronavirus otetaan hallintaan ulkonaliikkumiskieto 21-06:00

Vierailija
14.10.2020 |

Näin se homma olisi alunperin jo voitettu.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeija kaduille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ei kuitenkaan Ranskassa ole hallinnassa? Jostain syystä tiukimpia ulkoliikkumiskieltoja ja maskipakkoja säätäneet maat ovat edelleen kaikista pahimmassa kurimuksessa.

Vierailija
4/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ranskassako tauti siis on jo voitettu? Siellä on toimittu kuten kerrot.

Vierailija
5/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Kiinasta. Kiina testaa 11 miljoonaa ihmistä kymmenessä päivässä. Suomessa voitaisiin testata kaikki vain viidessä päivässä jos testaajien työtahti olisi kiinalaisten tasoa.

Vierailija
6/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiskontti kirjoitti:

Miksi se ei kuitenkaan Ranskassa ole hallinnassa? Jostain syystä tiukimpia ulkoliikkumiskieltoja ja maskipakkoja säätäneet maat ovat edelleen kaikista pahimmassa kurimuksessa.

Veikkaan että liittyy kulttuurillisiin seikkoihin ja esimerkiksi jäljityksen tehoon, testausmääriin, testausmenetelmiin, karanteenien pitävyyteen jne.

Olen nähnyt runsaasti videoita ulkomailta, joissa testejä otetaan pyöräyttämällä testitikkua nenänielun sijaan suussa, esimerkiksi poskissa. Osassa maita on myös käytössä kotiin lähetettäviä testipaketteja, joiden tarkoitus on, että potilas ottaa itse näytteen. Ei järin luotettavaa ja tauti pääsee leviämään.

Vierailija
7/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai Kiinasta. Kiina testaa 11 miljoonaa ihmistä kymmenessä päivässä. Suomessa voitaisiin testata kaikki vain viidessä päivässä jos testaajien työtahti olisi kiinalaisten tasoa.

Kyse ei ole vain testaajista, vaan myös laitteistosta. Vaikka testejä saataisiin otettua päivässä miljoona, ei niitä saa analysoitua.

Vierailija
8/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä valvoisi? Eihän Helsingin poliisilla ole edes resursseja kantaa 20 ihmistä pois tieltä.

Vierailija
9/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain oli jopa papaijalta löydetty korona, niin kai se on ihan sama missä sitä tikkua pyörittää.

Testaus on vain pelon lietsontaa ja rahastusta. Tää meininki on oikeesti jo ihan sairasta. Toivottavasti tiukkoja rajoituksia ja pakkoja haluavat ihmiset nyt tulis järkiinsä, niin tauti katoaisi sillä.

Vierailija
10/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä valvoisi? Eihän Helsingin poliisilla ole edes resursseja kantaa 20 ihmistä pois tieltä.

Pyydetään virka-apua naapurista, siellä on kalustoa ja miehiä:D

Vierailija
11/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Vantaalla ja Espoolla ole yhtään sen parempi tilanne.

Vierailija
12/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitettu? Lentokoneet lentää. Ihmisiä menee ja tulee ulkomailta.

Vierailija
13/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten mieleen, että desinfioidaanko jossain vielä katuja? Sellaistahan me voitais vielä vaatia kaiken muun typeryyden päälle.

Vierailija
14/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Vantaalla ja Espoolla ole yhtään sen parempi tilanne.

Venäjältä

Vierailija
15/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sängyssä ysiltä. Miksi te oikein ulkona ramppaisitte yökaudet? Tietysti vuorotyöläiset liikkuu tuona aikana, mutta muut.

Vierailija
16/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on pelokas ja tietämätön. Ei jatkoon.

Vierailija
17/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sängyssä ysiltä. Miksi te oikein ulkona ramppaisitte yökaudet? Tietysti vuorotyöläiset liikkuu tuona aikana, mutta muut.

Voi Jeesus... ;D :DD

Vierailija
18/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta mistä näitä ihmisiä sikiää:DDD "minä en kyllä ainakaan liiku koskaan yhtään missään en edes kaupassa käy koska olen niin mainio etten edes syö ruokaa". Jessus. Joillakin ihmisillä on elämä, ja usko tai älä, saattavat olla viikonloppuisin vielä 9 jälkeen pihalla. Miksi on monelle niin kamala asia että ihmiset osaavat ja haluavat välillä pitää hauskaa:D Oletteko kateellisia kun itsellänne ei ole ketään kenen kanssa pitää hauskaa?

Vierailija
19/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin että suurin osa tartunnoista on tapahtunut nimenomaan 06-21 aikana. Ulkonaliikkumiskielto pitäisi siis olla tuolloin ja yöllä, kun ei ole paljoa porukkaa, saisi vapaasti liikkua.

Vierailija
20/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain oli jopa papaijalta löydetty korona, niin kai se on ihan sama missä sitä tikkua pyörittää.

Testaus on vain pelon lietsontaa ja rahastusta. Tää meininki on oikeesti jo ihan sairasta. Toivottavasti tiukkoja rajoituksia ja pakkoja haluavat ihmiset nyt tulis järkiinsä, niin tauti katoaisi sillä.

Tiedätkö toipuiko papaija taudista? 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi