Turun asuinalueet - millaisia
Raunistula, Nummi, Pansio, Räntämäki, Kohmo, näin aluksi.
Kommentit (93)
Pitää muuten ihan paikkansa uusi- ruur -lähiö tulee Iso-HEIKKILÄSTÄ. Tuo pieni metsän kaistale kunpa säilyisi. Koirapuisto kun jo hävitetiin.
ISOHEIKKILÄ PASKA PAIKKA ASUU . KAIKKI KÖYHÄLLISTÖ MUUTAA NYT TÄNNE VUOKRAASUNTOJA RAKENNETAAN VAUHDILLA .
IsoHeikkilä muutuu Vuokralähiöksi ja suureksi sellaiseksi ikävää rauha on mennyt varkaukksia tapahtuu ihan kuin Patterinhakakin alueella ilkivaltaa tapahtuu täytynee ruveta uutta kotia katselemaan täällä rikollisuus on lisääntynyt ja tulee lisääntymään vielä entisestäänkin ÄLÄ MUUTA AINAKAAN TÄNNE VAAN MUUALLE
Entä Skanssi? Turun kaupungin sivut mainostavat aluetta otsikolla "Skanssiin kehitetään älykästä kaupunginosaa".
Hetken aikaa asustelin Nummessa kerrostalossa. Rauhallista aluetta. Itse en ainakaan huomannut mitään juoppoja tai muita häiriötekijöitä.
Kerran hyppäsin Varissuolta tulevaan bussiin, kun olin menossa keskustaan. Olin ainoa suomalainen kyydissä. Se oli kyllä kamalaa ja huvittavaa yhtä aikaa.
Eli tuo Varissuo kannattaa unohtaa.
Raunistula on ihan! Idyllinen, rauhallinen kaunis ja lähellä keskustaa.
isoheikkilään vaan tänne mahtuu uusii taloi rakennettu sosiaali maksaa asumisen saat asuu uudes talos vähän kännisii ukkoi ja akkoi lasten puistos hengailee siit ei kantsi välitää
Ikinä en muutais Isoheikkilään asuu liikaa ihmisii. Ongelma tapauksii sossuporuka lisäntyy alueelle. Vanha Isoheikkilä on mennyttä aikaa silloin oli turvallista liikuu illalla ulkona enää ei. juuri oli Tullin ja Poliisin suuri yhteinen hyökkäys kerrostalo asuntoon aseita rahaa huumeta takavarikoitiin.Arvata saataa ei varmasti ole ainut asunto missä rikollisuus rehoitaa.Marketin pihallakin tapahtuu kummia asioita mihin aikaa päivästä vaan.
60 prosenttia on jo vuokraasuntoja 40 prosenttia omistusasuntoja .
......siis isoheikkilän ---patterinhakan---- alue yäk----juopporallia yötä päivää.
Pansio on hyvä, olen asunut täällä 36v putkeen ja hyvin on mennyt.
Jostain syystä Isoheikkilä ja Patterinhaka on rauhattomaksi alueeksi tullut. Johtunee tuosta tiiviistä , vieriviereen , rakennetuista kerrostaloista. Valtava - uusi - lähiö kasvanut ,Nekatiivisessa mielessä. Turun päättäjät ,käyttävät joka neliön maat hyväksi ,taivas on rajana , ylöspäin pääsee.
Joo isoheikkilästä tulee uusi suur -lähiö ongelmineen.