Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä Valion boikotointia

Vierailija
11.01.2014 |

Mun mielestä Valio on hyvin kertonut mistä maitojuomassa on kyse.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän. Jo se, että uutisissa asti on juttua jostain uuden maitojuoma -tuotteen tulosta kauppoihin, on jotain todella hämärää. Ei muitakaan juomia uutisissa asti mainosteta. Meidän kaupungin Prismasta poistui samantien Arlan halvempi maito ja Rainbow:n lava ammotti tyhjyyttään. Että se siitä halvemman vaihtoehdon valitsemisesta, nyt on pakko ostaa kalleinta, eli Valion maitoa.

Vierailija
2/9 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain roskaväki boikotoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on Lidl. Suomalaista maitoa kukkarolle sopivalla hinnalla.

Vierailija
4/9 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Ja hinta ero on paljonko?

Vierailija
5/9 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vauvapalstan ansiosta hoksasin kaupassa tuon arkimaidon ja valitsin sen käyttämääni pirkkamaitoa halvempana vaihtoehtona

Vierailija
6/9 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valiolta on kerrottu, että uusi maitojuoma tuotiin markkinoille siksi, että sen avulla voidaan tuhota suomalaiset pienmeijerit, jotka maksavat maidosta tuottajille paremmin kuin Valio. Maitoa selkeästi huonompilaatuisemman (esim. kalsiumia vähennetty) maitojuoman väitetään olevan vastaus kuluttajien toiveisiin: siis Valion maitoa ostavat haluavat ostaa ravintoarvoltaan surkeita tuotteita, ihan oikeastiko?

Kuluttajavirasto on jo nyt ilmoittanut, että nesteen nimellä ei ole merkitystä, jos sillä on tarkoitus lujittaa määräävää markkina-asemaa maitomarkkinoilla. Valiossa kokeillaan nyt, millainen uhkasakko seuraavaksi annetaan. Leikisti Valio väittää taistelevansa tanskalaista maitojättiä Arlaa vastaan, mutta Suomessa sille ovat paljon suurempi uhka pienmeijerit, jotka ovat esim. vuonna 2013 saaneet runsaasti entisiä valiolaisia maidonlähettäjiä omaan "leiriinsä".

Vierailija
7/9 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:37"]

2. Ja hinta ero on paljonko?

[/quote]

Mulle kelpaa se halvin vaihtoehto, se maistuu ihan samalle kuin se kalliimpi. Vaikka hintaero on vain kymmeniä senttejä, on se silti minulle rahaa sekin.

Vierailija
8/9 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8. Hih, niinpä. :) ap

Vierailija
9/9 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule missään tapauksessa ostamaan tuota Valion pelleilymaitojuomaa. Käsiteltyä, teollista roskaa. Tuen mieluummin pienempien meijerien toimintaa ostamalta niiltä oikeaa maitoa eikä mitään köyhien korviketta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä