Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko talven rakastajat nyt tyytyväisiä

Vierailija
11.01.2014 |

.valkoista paskaa tulee taivaalta ja 10astetta pakkasta. Kylmää ja märkää taas!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Eikä ole märkää, toisin kuin ennen pakkasia :)

Vierailija
2/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan ei ole märkää!

Ihanaa kun ei tuule eikä sada vettä ja voin vihdoin käyttää uusia talvitakkejani :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tulla sateinen ja kylmä kesä?? Eikös aina näin käy, jos tämmönen talvi?

Vierailija
4/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakkasta, ei ole märkää. Mutta kyllä olen tyytyväinen, lisää lunta sais tulla vaikka metri, ei haittais yhtään. Pääsis hiihtämäänkin.

Vierailija
5/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta menee "kylmän talven jälkeen tulee lämmin kesä" eli jos on tämmönen paska talvi, tulee paska kesä...

Vierailija
6/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin!

Ihanaaaaa!

Huomenna hiihtämään!

Vierailija
7/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:08"]

Sanonta menee "kylmän talven jälkeen tulee lämmin kesä" eli jos on tämmönen paska talvi, tulee paska kesä...

[/quote] Ja se on hyvä asia jos lämpimän talven jälkeen tulee kylmä kesä. Ei jaksa niitä helteitä... 

Vierailija
8/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:07"]

Jos on pakkasta, ei ole märkää. Mutta kyllä olen tyytyväinen, lisää lunta sais tulla vaikka metri, ei haittais yhtään. Pääsis hiihtämäänkin.

[/quote]

Istupa siihen lumeen tai konttaa siinä. Kyllä on oltava kurahousut muksuilla.

Vierailija
9/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Tänään käytiin pihalla tuon 1-vuotiaan kanssa tarkastamassa tilanne ja huomenna taidetaan ottaa pulkka mukaan. Sai joululahjaksi sen, pelkäsin jo ettei pääse tänä talvena sitä edes kokeilemaan. Juu, ei tuon ikäinen siitä mitään ymmärrä vielä, mutta äiti ymmärtää.:) Talvi, luminen sellainen, on aina ollut mun lemppari vuodenajoista.

Vierailija
10/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:11"]

[/quote]

[/quote]

Jaa, ei meillä vaan.

Vierailija
11/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lumisesta talvesta, ja inhoan ihan hirveästi termiä "valkoista paskaa", puistattaa koko sanapari. 

Mutta en ole tyytyväinen ennenkuin lumi oikeasti pysyy maassa ja sitä on niin paljon, että voi mennä lapsen kanssa pulkkamäkeen ja hiihtämään. Täällä etelässä ei voi olla ikinä ihan varma. 

Vierailija
12/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella tyytyväinen!!! :) rakastan talvea, lunta ja pakkasta. Luonto on todella kaunis ja monin paikoin henkeäsalpaava talvella. Maalla ja etenkin pohjoisessa. Mikä sen mukavampaa kuin touhuta ensin päivä lumessa talviaktiviteetteja touhuten ja sitten illalla istuskella takkatulen ääressä villasukat jalassa lämmitellen <3

Vierailija
13/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Jes! Jes! Nyt se on täällä!!!!! Enää tarttee pitää näitä pakkasia... sanotaan nyt vaikka... tonne huhtikuun puoliväliin. Sitte saa mun puolesta tulla oikein pikainen kevät ja kesä voisi alkaa vaikka heti toukokuun alussa. Ja kunhan tuohon ladulle saadaan vielä pari senttiä lunta, niin minä tyttö en muuta teekään kuin hiihdän. 

Vierailija
14/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, kiitos kysymästä. Lisää vaan lunta saisi tulla, ei vielä montaa senttiä ole. Ihanaa jos ens viikonloppuna pääsisi hiihtämään.

Vierailija
15/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan ei ole märkää!

Ihanaa kun ei tuule eikä sada vettä ja voin vihdoin käyttää uusia talvitakkejani :D

[/quote]

Kyllä te jaksatte huijata itseänne :D

Juu juu, koskaan ei tuule silloin kun ulkona on lunta. Ei ole olemassa mitään vaakasuorassa tulevaa lumimyrskyä tai sohjoa. Aina kun on lunta, on hohtava auringonpaiste ja pikkuruiset lumikeijuset luistelevat kilpaa jääkiteiden päällä.

:D:D:D

Tänään tosiaan satoin lunta, ja aivan yhtä synkkää ja auringotonta on kuin mitä tässä on viikko kaksi jo ollut. Ainoa muutos on se, että pakkasen takia vähäinenkin tuuli tuntuu PALJON KYLMEMMÄLTÄ kuin plusasteissa, vaikka sinä kuinka yrittäisit uskotella muuta.

Vierailija
16/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä, lisää lunta, nyt vasta noin 5cm ja sehän ei riitä!

Vierailija
17/17 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:11"]

[/quote]

[/quote]

No huh huh! Oletko kuullut goretex vaatteista. Melkosen uusavuton saa olla jos pakkasella pukee lapsille kuravaatteet. Tänäänki ulkoiltiin ihan ilman kuriksia ja kuivina pysyttiin ihan jokainen. Toisin kuin viikko sitten.

Ihanaa kun tuli lunta, loppu vesisateet ja on oikeasti pakkasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme